Toyota parantaa paljon elämän laatua

Anonyymi-ap

olen sen itse houmannut kun oli ennen niitä vikaisia voppeloita ja hirveä ahdistus ja siitten knun vaihdoin Toyotan niin niin ahdistus hävisi kokonaan ja nyt naurattaa vaan koko ajan.

8

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin olen ihan epätoivoinen vikapesän omistaja.

• Anonyymi

Minullakin on tojota- merkkinen tiskikone.
      kovasti on elämänlaatu parantunut
      motissakaan ei enään kasva partasieni
      sdp- kalevi
      sdp
      sdp

• Anonyymi

Persu mene hoitoon.

• Anonyymi

Et osaa edes kirjoittaa, joten olet vain sivistymätön poikanen jolla ie ole elämässään muuta kuin provoilla Suolessa.

• Anonyymi

Toyotan ompelukoneen on kuulema joskus ollu hyviä.
      Hbridit on ihan surkeita ja sen tietää kaikki.
      Sama koskee Toyota sähköautoja niissä kun ei pysy edes vanteet kiinni auton akseleissa.

Toyota täyttää hyvin yhden määritelmän. Maailman eniten myyty puolivalmiste.

• Anonyymi

Mäki oon nii harmmistunnu ku tojo menestyypi aina vaa!

• Anonyymi

Joko olet hakenut diagnoosin noille oireille?

• Anonyymi

Mielenrauha on oikea sana. Eilen syttyi moottorin vikavalo ensimmäisen kerran 345 tkm ajettuun Corollaan. En uskonut vikaa olevan, mutta tarkistin ölyn värin ja kuuntelin moottorin ääntä. Aivan kuin uusihan tuo kuiskaili edelleen. Lämmitin tolpassa auton kaksi tuntia ja lähdin liikkeelle, niin nerkkivalo sammui.
      Muutaman kilometrin säännöllinen pätkäajo kylmänä ei kuivata moottoria ja viitsimättä käyttää lämmitystä. Ajatukseni on ajaa 480 tkm vaihtamatta ja korjaamatta mitään autooni nyt 18 vuotta vanhana. Tiedän kyllä Golfeilla ajetun 660 tkm euron korjauskustannuksella, mutta ihmettelin sitä, eikö vesipumppuakaan ole vaihdettu? Ei Toyotan vesipumput ymmärtääkseni kestä kuin vajaan 500 tkm.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      175
      7264
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      80
      3059
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2238
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1425
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      368
      1379
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1294
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      19
      1249
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1040
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1008
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1000
    Aihe