Toyota parantaa paljon elämän laatua

Anonyymi-ap

olen sen itse houmannut kun oli ennen niitä vikaisia voppeloita ja hirveä ahdistus ja siitten knun vaihdoin Toyotan niin niin ahdistus hävisi kokonaan ja nyt naurattaa vaan koko ajan.

8

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin olen ihan epätoivoinen vikapesän omistaja.

• Anonyymi

Minullakin on tojota- merkkinen tiskikone.
      kovasti on elämänlaatu parantunut
      motissakaan ei enään kasva partasieni
      sdp- kalevi
      sdp
      sdp

• Anonyymi

Persu mene hoitoon.

• Anonyymi

Et osaa edes kirjoittaa, joten olet vain sivistymätön poikanen jolla ie ole elämässään muuta kuin provoilla Suolessa.

• Anonyymi

Toyotan ompelukoneen on kuulema joskus ollu hyviä.
      Hbridit on ihan surkeita ja sen tietää kaikki.
      Sama koskee Toyota sähköautoja niissä kun ei pysy edes vanteet kiinni auton akseleissa.

Toyota täyttää hyvin yhden määritelmän. Maailman eniten myyty puolivalmiste.

• Anonyymi

Mäki oon nii harmmistunnu ku tojo menestyypi aina vaa!

• Anonyymi

Joko olet hakenut diagnoosin noille oireille?

• Anonyymi

Mielenrauha on oikea sana. Eilen syttyi moottorin vikavalo ensimmäisen kerran 345 tkm ajettuun Corollaan. En uskonut vikaa olevan, mutta tarkistin ölyn värin ja kuuntelin moottorin ääntä. Aivan kuin uusihan tuo kuiskaili edelleen. Lämmitin tolpassa auton kaksi tuntia ja lähdin liikkeelle, niin nerkkivalo sammui.
      Muutaman kilometrin säännöllinen pätkäajo kylmänä ei kuivata moottoria ja viitsimättä käyttää lämmitystä. Ajatukseni on ajaa 480 tkm vaihtamatta ja korjaamatta mitään autooni nyt 18 vuotta vanhana. Tiedän kyllä Golfeilla ajetun 660 tkm euron korjauskustannuksella, mutta ihmettelin sitä, eikö vesipumppuakaan ole vaihdettu? Ei Toyotan vesipumput ymmärtääkseni kestä kuin vajaan 500 tkm.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe