Toyota parantaa paljon elämän laatua

Anonyymi-ap

olen sen itse houmannut kun oli ennen niitä vikaisia voppeloita ja hirveä ahdistus ja siitten knun vaihdoin Toyotan niin niin ahdistus hävisi kokonaan ja nyt naurattaa vaan koko ajan.

8

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin olen ihan epätoivoinen vikapesän omistaja.

• Anonyymi

Minullakin on tojota- merkkinen tiskikone.
      kovasti on elämänlaatu parantunut
      motissakaan ei enään kasva partasieni
      sdp- kalevi
      sdp
      sdp

• Anonyymi

Persu mene hoitoon.

• Anonyymi

Et osaa edes kirjoittaa, joten olet vain sivistymätön poikanen jolla ie ole elämässään muuta kuin provoilla Suolessa.

• Anonyymi

Toyotan ompelukoneen on kuulema joskus ollu hyviä.
      Hbridit on ihan surkeita ja sen tietää kaikki.
      Sama koskee Toyota sähköautoja niissä kun ei pysy edes vanteet kiinni auton akseleissa.

Toyota täyttää hyvin yhden määritelmän. Maailman eniten myyty puolivalmiste.

• Anonyymi

Mäki oon nii harmmistunnu ku tojo menestyypi aina vaa!

• Anonyymi

Joko olet hakenut diagnoosin noille oireille?

• Anonyymi

Mielenrauha on oikea sana. Eilen syttyi moottorin vikavalo ensimmäisen kerran 345 tkm ajettuun Corollaan. En uskonut vikaa olevan, mutta tarkistin ölyn värin ja kuuntelin moottorin ääntä. Aivan kuin uusihan tuo kuiskaili edelleen. Lämmitin tolpassa auton kaksi tuntia ja lähdin liikkeelle, niin nerkkivalo sammui.
      Muutaman kilometrin säännöllinen pätkäajo kylmänä ei kuivata moottoria ja viitsimättä käyttää lämmitystä. Ajatukseni on ajaa 480 tkm vaihtamatta ja korjaamatta mitään autooni nyt 18 vuotta vanhana. Tiedän kyllä Golfeilla ajetun 660 tkm euron korjauskustannuksella, mutta ihmettelin sitä, eikö vesipumppuakaan ole vaihdettu? Ei Toyotan vesipumput ymmärtääkseni kestä kuin vajaan 500 tkm.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      177
      4592
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2514
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2182
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1709
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1160
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe