Minusta tykkäät? Olenhan aivan erilainen. Absolutisti ja kaikkea.
Miksi sinä oikein
23
402
Vastaukset
- Anonyymi
Ironiaa? No enemmän kyllä voisin jos todella näin olisi..
- Anonyymi
Se oli se sun hymy, jolle et voinut mitään.
- Anonyymi
Mittee?
- Anonyymi
Se onkin asia johon en ole saanut vastausta.
- Anonyymi
Absolutistin ei tarvitse olla huolissaan tai hävetä ideologista terveydelle hyvää päätöstään, taidatkin oikeasti olla juoppo!
- Anonyymi
Sunkin pitäis alkaa absolutiksi😊 onnistuisko
- Anonyymi
Helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti.
Valehtelet 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet 😂
Jos nyt 1x vuoteen vähän revittelen...
- Anonyymi
Tekoäly sinä olitkin.
?
T. Minä tykkään,. Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=s7JXLsLJoPI - Anonyymi
Juon vaimon kanssa olutta.
- Anonyymi
No et juo
- Anonyymi
vitttu juha lopeta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sivusta:
Mietin samaa asiaa. Meissä on paljon eroavaisuuksia, vaikka yhdistäviäkin tekijöitä on. Mietin, miksi ihmeessä hän haluaisi minut riesakseen kaikkine erilaisine ajatuksineni ja tapoineni. Luulen, että ihan luonteenikin alkaisi ärsyttämään häntä. Hän ei tunne mimua kovin syvällisesti, ehkä hänellä on minusta väärä käsitys.
n.- Anonyymi
Vain viettämällä paljon aikaa yhdessä selviää onko suhteelle mahdollisuus.
-Aamu - Anonyymi
Hei, eroavaisuuksia pitää olla. Sitähän varten ihmiset ovat yhdessä, oppivat toisistaan ja toisten luonteestakin. Toki samankaltaisuutta saa myös olla, kokonaisuutena. Mahtas olla aika tylsä kumppani jos olisi kaikilla tavoin samanlainen, siinä vasta hermostuisikin "itseensä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, eroavaisuuksia pitää olla. Sitähän varten ihmiset ovat yhdessä, oppivat toisistaan ja toisten luonteestakin. Toki samankaltaisuutta saa myös olla, kokonaisuutena. Mahtas olla aika tylsä kumppani jos olisi kaikilla tavoin samanlainen, siinä vasta hermostuisikin "itseensä".
Ehkä. Me vaan ollaan paperilla tosi tosi tosi erilaiset. En yksilöi asioita tänne. Luonteeltammekin. Tiedän kysymättäkin, että olen.... no paljon. Tunteellinen, (yli)pirteä, puhelias, dramaattinen.. Siksi ihmettelenkin, että miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. Me vaan ollaan paperilla tosi tosi tosi erilaiset. En yksilöi asioita tänne. Luonteeltammekin. Tiedän kysymättäkin, että olen.... no paljon. Tunteellinen, (yli)pirteä, puhelias, dramaattinen.. Siksi ihmettelenkin, että miksi.
Kuitenkin ihmisissä voi olla monia puolia, ei ole pelkästään staattisia puolia, aina samanlainen. Esim. joku voi olla luonteeltaan rauhallinen mut jossain tilanteessa voi kiihtyä ihan hirveesti (ei nyt tarkoita negatiivisesti). Samoin joku näyttää pinnalta kovalta, hän voi olla hyvin herkkä sisältä ja se voin myös ajoittain näyttäytyä ulospäin aivan toisenlaiselta. Ei ihmiset ole yksioikoisen arvattavia elämässään ja käytöksessään ja hyvä niin, se on sitä vaihtelevuutta ja monimuotoista luonnekkuutta ja aitoutta.
- Anonyymi
Niinhän mäki oon. Välillä meni "suuttumuksen" takia ryypiskelyks,mut jos mut oikein joku hyväksys tälläisenä kun oon ,ja kivaa olis silti,yhdessä,niin ei sitä (kotona) paljo ees tarvis. "Koskaan".
- Anonyymi
Oot mun kaksoisliekkini ja mulle tehty. Oon kans absolutisti nykyään.🔥⚡😍🙃
- Anonyymi
Nykyään 😊
- Anonyymi
Joku voi pitää minua juoppona mut yllättyisi kun voin olla vaikka loppuelämäni juomatta pisaraakaan. Tosin voin juoda myös muutamankin pisaran näinä aikoina, koska ajattelen, elän tässä hetkessä. Minulla on vain tämä hetki, menneisyydelle en voi mitään, tulevaisuutta tuskin ennustan, siispä olen vaan ja elän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2664948Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002693471- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891676- 1041333
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201312Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195