Miksi sinä oikein

Anonyymi-ap

Minusta tykkäät? Olenhan aivan erilainen. Absolutisti ja kaikkea.

23

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ironiaa? No enemmän kyllä voisin jos todella näin olisi..

• Anonyymi

Se oli se sun hymy, jolle et voinut mitään.

• Anonyymi

Mittee?

• Anonyymi

Se onkin asia johon en ole saanut vastausta.

• Anonyymi

Absolutistin ei tarvitse olla huolissaan tai hävetä ideologista terveydelle hyvää päätöstään, taidatkin oikeasti olla juoppo!

• Anonyymi

Sunkin pitäis alkaa absolutiksi😊 onnistuisko

• Anonyymi

Helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helposti.

Valehtelet 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet 😂

Jos nyt 1x vuoteen vähän revittelen...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Juon vaimon kanssa olutta.

• Anonyymi

No et juo

• Anonyymi

vitttu juha lopeta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sivusta:

Mietin samaa asiaa. Meissä on paljon eroavaisuuksia, vaikka yhdistäviäkin tekijöitä on. Mietin, miksi ihmeessä hän haluaisi minut riesakseen kaikkine erilaisine ajatuksineni ja tapoineni. Luulen, että ihan luonteenikin alkaisi ärsyttämään häntä. Hän ei tunne mimua kovin syvällisesti, ehkä hänellä on minusta väärä käsitys.

n.

• Anonyymi

Vain viettämällä paljon aikaa yhdessä selviää onko suhteelle mahdollisuus.

-Aamu

• Anonyymi

Hei, eroavaisuuksia pitää olla. Sitähän varten ihmiset ovat yhdessä, oppivat toisistaan ja toisten luonteestakin. Toki samankaltaisuutta saa myös olla, kokonaisuutena. Mahtas olla aika tylsä kumppani jos olisi kaikilla tavoin samanlainen, siinä vasta hermostuisikin "itseensä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, eroavaisuuksia pitää olla. Sitähän varten ihmiset ovat yhdessä, oppivat toisistaan ja toisten luonteestakin. Toki samankaltaisuutta saa myös olla, kokonaisuutena. Mahtas olla aika tylsä kumppani jos olisi kaikilla tavoin samanlainen, siinä vasta hermostuisikin "itseensä".

Ehkä. Me vaan ollaan paperilla tosi tosi tosi erilaiset. En yksilöi asioita tänne. Luonteeltammekin. Tiedän kysymättäkin, että olen.... no paljon. Tunteellinen, (yli)pirteä, puhelias, dramaattinen.. Siksi ihmettelenkin, että miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä. Me vaan ollaan paperilla tosi tosi tosi erilaiset. En yksilöi asioita tänne. Luonteeltammekin. Tiedän kysymättäkin, että olen.... no paljon. Tunteellinen, (yli)pirteä, puhelias, dramaattinen.. Siksi ihmettelenkin, että miksi.

Kuitenkin ihmisissä voi olla monia puolia, ei ole pelkästään staattisia puolia, aina samanlainen. Esim. joku voi olla luonteeltaan rauhallinen mut jossain tilanteessa voi kiihtyä ihan hirveesti (ei nyt tarkoita negatiivisesti). Samoin joku näyttää pinnalta kovalta, hän voi olla hyvin herkkä sisältä ja se voin myös ajoittain näyttäytyä ulospäin aivan toisenlaiselta. Ei ihmiset ole yksioikoisen arvattavia elämässään ja käytöksessään ja hyvä niin, se on sitä vaihtelevuutta ja monimuotoista luonnekkuutta ja aitoutta.

• Anonyymi

Niinhän mäki oon. Välillä meni "suuttumuksen" takia ryypiskelyks,mut jos mut oikein joku hyväksys tälläisenä kun oon ,ja kivaa olis silti,yhdessä,niin ei sitä (kotona) paljo ees tarvis. "Koskaan".

• Anonyymi

Oot mun kaksoisliekkini ja mulle tehty. Oon kans absolutisti nykyään.🔥⚡😍🙃

• Anonyymi

Nykyään 😊

• Anonyymi

Joku voi pitää minua juoppona mut yllättyisi kun voin olla vaikka loppuelämäni juomatta pisaraakaan. Tosin voin juoda myös muutamankin pisaran näinä aikoina, koska ajattelen, elän tässä hetkessä. Minulla on vain tämä hetki, menneisyydelle en voi mitään, tulevaisuutta tuskin ennustan, siispä olen vaan ja elän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5920
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      4948
    3. 269
      3471
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2071
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      166
      1766
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      189
      1676
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1333
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      220
      1312
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      101
      1219
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      62
      1195
    Aihe