Persun jättämä Tampereen Vesi oy:tä koskenut aloite pillastutti valtuutetut. Aloitteessa persu esitti, että lupa valmistella Tampereen Veden myyntiä perutaan..
Pormestari Kalervo Kummola (kok.) totesi puheenvuorossaan, ettei ole kuullut kenenkään esittävän Tampereen Veden myyntiä eikä asiaa ole valmisteltu tai tulla valmistelemaan.
Olisko vettä myytävänä?
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
Luonnolliset monopolit on aina syytä pitää julkisessa omistuksessa. Niitä ei pidä myydä voittoja tavoitteleville yrityksille.
- Anonyymi
Onko persu ollut myymässä vettä?
- Anonyymi
Hörähtäneet näkevät persuja ihan joka nurkan takana.
- Anonyymi
Näin yhden asunnon myynti-ilmoituksen jossa on vesimaksu 25e kk edelleen. Koska taloyhtiön kanssa yhdessä maksetaan se siellä. Se oli kolmio. Muissa taloissa joissa kaksio voi olla vesi 45-50e tai jopa paljon enemmän. Ennen oli 90e. Ihan alunperin on ollut myös 25e pinnassa. Ja lisäksi on sähkö, josta rahastetaan ensin siirto ja sen jälkeen käyttö, tulee aivan järkyttävä summa. Ilman saunaa. Lisäksi netistä rahastetaan jos ei ota langatonta wifiä bokseineen, tietoliikennemaksu taloyhtiöltä ja lisäksi puhelimen kuukausimaksu, mobiilinetti jos haluaa hoitaa laskut ja puhelut. Puistattavaa. Palkansaaja voi nuo maksaa, muut jäävät ehkä ilman lopulta.
- Anonyymi
Laki huoneistokohtaisisista vesimittareista tuli voimaan 2020. Sen jälkeen tehdyissä uudiskohteissa tai putkiremonttihankkeissa on laitettava asuntokohtaiset vesimittarit ja niitä on käytettävä laskutuksen perusteena.
- Anonyymi
Orpo käski tilata woltista kaliaa.
- Anonyymi
Mitä vihervassut vedellä tekee kun eivät peseydy koskaan ja juovat vain keskiketterää.
- Anonyymi
Miksi Persuilla on kaikilla alkoholi ongelma?
- Anonyymi
Persut aina provosoivat totuuden vastaisilla jutuilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023