Lieksan lehti taas puolueellisena

Anonyymi-ap

Lieksan lehti kirjoittaa nyt "Karhuluvat nurin hallinto-oikeusessa 'Järkyttävää touhua!'" Kuvatekstin mukaan "karhunmetsästys on nykyään mahdotonta valitusten takia". No ei se näin ole. Hallinto-oikeus piti karhunmetsästysluvat kumottuina, koska ei ole pystytty todistamaan että karhujen pihakäynneistä olisi erityistä haittaa. Lisäksi karhukanta ja petovahingot alueella ovat pienentyneet.

Karhunmetsästyksen kielto alueella ei ole siis valitusten syytä, vaan siihen vaikuttaa monta eri asiaa. Lieksan lehti typistää populistisesti monimutkaisen asian yhden ryhmän, luonnonsuojelijoiden ja valitusten syyksi. Mielestäni puolueettoman paikallislehden ei pitäisi lähteä puolueelliseksi vaikka metsästäjät ovat miten tuohtuneita "kaltoinkohtelustaan". Olen noin 64 v työtön mies.

32

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meneekö hallituksessa birkkaolut lupa nurin jo ennen kauppaan menoa?

• Anonyymi

"Karhunmetsästyksen kielto alueella ei ole siis valitusten syytä,,,"

"Liian tieteellistä". Reviiriryhmän lausahdus sopii tähänkin.

• Anonyymi

Minusta pitäisi kaikki metsästys kieltää, koska sitten olisi turvallista huumepöllyssä halailla puita metsissä. Ei tarvitsisi pelätä, että joutuu ammutuksi ja sen jälkeen supien haaskaksi, vaikka ei nekään tietysti syö mitä sattuu ja varsinkaan pahan makuista sekakäyttäjä ituhippiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta pitäisi kaikki metsästys kieltää, koska sitten olisi turvallista huumepöllyssä halailla puita metsissä. Ei tarvitsisi pelätä, että joutuu ammutuksi ja sen jälkeen supien haaskaksi, vaikka ei nekään tietysti syö mitä sattuu ja varsinkaan pahan makuista sekakäyttäjä ituhippiä.

Minusta kaikki karhut pitäisi tappaa koska kun karhuja on 0 karhujen ja ihmisten yhteisolo sujuu parhaiten. Olen n 64 v metsästäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse käytät kokkelia. Ja syytät toisia. Sillä yrität peittää oman kokkelisi käytön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse käytät kokkelia. Ja syytät toisia. Sillä yrität peittää oman kokkelisi käytön.

Ituhipit ovat sekakäyttäjiä, kaikki kelpaa.

• Anonyymi

Tuohon viimeiseen lauseeseen tiivistyykin hyvin koko suurpetosuojelun kuva 😂😂😂😂 Tämän tasoista tekstiä kun tulee niin voi vaan kuvitella mikä on syy työttömyyteen, petorakkauteen ja viha muita ihmisiä kohtaan 😂😂😂😂 Vaikeimmat tapauksethan tuossa iässä suurpetohalaajilla olleet jo 20 vuotta eläkkeellä, kun niistä ei ole enää vastuulliseen työntekoon ollut.

• Anonyymi

Onko kanttia esittää väitteesi julkisesti ja samalla osoittaa hämmästyttävä tyhmyytesi.

• Anonyymi

Kesällä tulee taas itkijäukot pelloille.

• Anonyymi

Syksyllä pillitetään susista. Eikö se näin ole joka vuosi ollut.

• Anonyymi

Karjalaisessa tänään ainakin asiallinen juttu aiheesta. Ei syytetä luonnonsuojelijoita vaan kerrotaan tapahtuneet asiat puolueettomasti, juuri niin kuin sanomalehden tuleekin toimia.

• Anonyymi

"Järkyttävää touhua" on lainausmerkeissä mistä tietää että se on jonkun mielipide, mutta sitten annetaan ilman lainausmerkkejä faktana että on valitusten syytä kun karhuja ei metsästetä, mikä on kyllä äärimmäisen puolueellisesti väitetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Järkyttävää touhua" on lainausmerkeissä mistä tietää että se on jonkun mielipide, mutta sitten annetaan ilman lainausmerkkejä faktana että on valitusten syytä kun karhuja ei metsästetä, mikä on kyllä äärimmäisen puolueellisesti väitetty.

Lieksan lehdessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehti ei kykene tuottamaan faktatietoa ja siitä syystä en tilaa Lieksan Lehteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Järkyttävää touhua"
        Kuka näin on sanonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Järkyttävää touhua"
        Kuka näin on sanonut?

Lieksan lehden otsikossa on järkyttävää touhua lainausmerkeissä eli joku varmaan jutussa niin sanoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehti ei kykene tuottamaan faktatietoa ja siitä syystä en tilaa Lieksan Lehteä.

Tilaa luontoliiton sanomat, siellä on monotonisella äänellä puhuvia toimittajia.

• Anonyymi

Miksi TARVITSEMME lupia tehdä yhtään mitään? Kumma ajattelun malli.

• Anonyymi

Olen itse metsästäjä ja sanon sen että koko karhunmetästys ihan turhaa !
      Karhut väistää aina ihmisiä luonnossa eikä niistä ole vaaraa, kuten ei susistakaan !
      Oikein oksettaa karhunkaatajien jutut.
      Eräskin vaaraniemeläinen jelhisteli julistellen että se* karhun tappaminen on semmoinen asia että siinä ei pijä pelätä yhtään.*
      Paljastui että oli ampunut vain pienen erauspennun 150 metrin päästä !
      Sankarin viitan itselleen asetteli, kehuskellen, vaikka tappoi täysin vaarattoman karhunpennun ! Täysi ääliö!
      Itse en muuta metsästä kun lintuja ja niitäkin harvoin syksyllä.

Hirviseurassakin olin mutta tympäännyin touhuun ! Seuran menttaliteetti oli tappaa sudet ja karhut että seuralle jäisi enemmän hirvilupia !
      Poikkevia näkökantoja ei sallittu !

• Anonyymi

Kertokaapa pylleröt miksi esim.Ruokojärven korpialueen karhut pitää tappaa?Eihän siellä ole syötäviä ihmisiä vain metsän elukoita jotka on petojen evästä.Marjojakin löytyy samoin muuta evästä.Vai onko se niin miehistä kellistää karhu ja kehuskella paikallisessa kuppilassa oon kova jätkä.

• Anonyymi

Eihän niitä tapeta, kun ei myönnetä lupia minnekään. Sekakäyttäjä ituhippi taas loruilee omiaan. Lopeta sekakäyttö ja jatka puiden halaamista ja rummun kopistelua.

• Anonyymi

Me kaikki tunnemme sen metsästäjä ihmistyypin, joka uskoo omaan mielipiteeseensä tai muistikuvaansa niin vahvasti, ettei anna tosiasioidenkaan tulla sen ohi.

Miksi väärässä olevat metsästäjät uskovat niin kovasti olevansa oikeassa.

Lyhyt vastaus on, että ihmisillä on taipumus uskoa siihen, että heillä on asiasta riittävästi tietoa – silloinkaan kun näin ei todellisuudessa ole.
      Tutkijat kutsuvat tätä ”tiedon riittävyyden illuusioksi”.

Tunnen suurta myötähäpeää, että RVL:n työntekijät, entiset ja nykyiset, elävät tosiasioiden tavoittamattomissa.

• Anonyymi

Parvekebiologi taas nappaillut ylimääräisen dosetillisen nappuloita?

• Anonyymi

metätän valmet petralla karhuja jatkolipas 35+

• Anonyymi

Viherhöperöt ovat nyt onnensa kukkuloilla örisemässä.

• Anonyymi

Öööörgghhh... karhuja... lääähh

• Anonyymi

Karhuja sarjatulella. Punppu haulikolla täyteiset loppuu karhu örisee murrr murrr röyh

• Anonyymi

Lieksan corejunttien tempauksesta metsästäjät muualla olleetkin innoissaan🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ituhipillä savet taas housussa heti kun kuulee sanan "metsästäjä" 😂😂😂😂

• Anonyymi

Voihellanlettas kun on taas toimittaja ollut tuhmana ja pahoittanut viheränkyrän mielen 😂 Mistä näitä cancelaisia oikein sikiää?

• Anonyymi

Olen noin 64 vuotias työtön mies ja minulla on paljon aikaa seurata Lieksan lehden virheitä

• Anonyymi

LL:n toimitus vois ryhdistäytyä ja kirjoittaa puolueettomasti ja totuutta kunnioittaen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3587
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1753
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1612
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1463
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1416
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1381
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe