Ohhoh, mitenkähän tässä mahtaa käydä… Valitseeko Joonas Monican vai jonkun muun sinkkunaisista?
Lue lisää, mutta varo sisältöpaljastuksia:
https://www.suomi24.fi/viihde/bachelor-suomi-monica-saa-yllatyspuhelun-anoppi-tarayttaa-suoran-kysymyksen-oletko-sina?s24
Bachelor Suomi: Monica saa yllätyspuhelun - "Anoppi" täräyttää suoran kysymyksen: "Oletko sinä...?"

3
1195
Vastaukset
- Anonyymi
Ei valitse Monicaa..liian omistava.
Tuohan kyylaisi joka askeleen.
Jos valitsee,niin kyllä huono valinta.- Anonyymi
Monica on täysin tuotannon valinta, ettei tulisi mitään rasismisyytöksiä.
Jos joonas olisi itse saanut valita, olisi lopussa ollut fanni ja se toinen joka on nyt kuvausten aikana niin rakastunut, mutta heti kun kamerat sammuu, loppuu kiinnostus joonakseen.
- Anonyymi
Toi Monica on uskomattoman kaunis nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762241Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611850Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59844- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713