Topi Manner toimariksi, ihanaa

Anonyymi-ap

Topi Manner toi tullessaan Elisalle Finnairilta the kulttuurin, töillä ei ole enää niin väliä, kunhan se tehdään toimistolla.
Myöskään sillä mitä ne työt siellä toimistolla on ei ole niin väliä, kunhan olet siellä. Opit finskillä 2020-2021 ei menneet todellakaan hukkaan.

Odotan innolla kun tämä viivan alle jäävä "voitto" palautetaan osakkeen omistajille osinkoina Elisan omilla kulttuuriseteleillä eurojen sijaan.

17

1788

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turussa kasvanut herra Topi Manner lakkautti Finnairin pääkäskijänä ollessaan lennot Helsinkiin.

Suuri kiitos

• Anonyymi00018

Meinaatko Mikko, että sinusta tulee joskus pääkäskijä johonkin?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Meinaatko Mikko, että sinusta tulee joskus pääkäskijä johonkin?

Taitaa Mikko-pojan leikit olla leikitty..?

• Anonyymi

Kaverin lähtiessä meiltä poksautimme shampanjat. Oikea anti-midas joka muuttaa kaiken jaskaksi. Onnea Elisa!!

• Anonyymi

Mattila taisi olla melkoinen menetys Elisalle ja elisalaisille. Mannerin toimintatavat näyttävät ihan erilaisilta ja rikkovat Mattilan ajan firman positiivisen ja kehitysmyönteisen työilmapiirin.

• Anonyymi

Eikös tämä Manner ollut ennen Finnairia pitkään Lidlin johtaja?

• Anonyymi00005

Onko tämä Topi Manner ns. golden boy?

• Anonyymi00006

Zadam!

Onko kyseessä perätuuppari?

• Anonyymi00008

Topi Manner on minusta vastenmielisen oloinen. Häneltä puuttuu kravatti lähes kaikissa haastatteluissa ja hän on muutenkin hyvin akkamaisen näköinen. En tekisi tuollaisen tossumopon firmassa töitä päivääkään!

• Anonyymi00009

Topi Mannerin aloittaessa Finnairin pääjohtajana, alkoi Finnairin alamäki. En tiedä oliko se hänen syynsä yksin, mutta toimiva asiakaspalvelu loppui ja lentolippusotkuista tuli jatkuvia, mikä oli erittäin harvinaista aikaisemmin.

• Anonyymi00010

Ei mikään ihme. Ei ole johtajaominaisuuksia Topi Mannerilla. Pelkkä äidin pieni poika.

• Anonyymi00011

Topsukka Hintspippan :D

• Anonyymi00012

KorhosenGunnarin jälkeen ollut finskillä monenmoista tossunkuluttajaa.

• Anonyymi00013

Virtuaalimaailmassa kaikki on mahdollista. Minä en halua tähän virtuaalimaailmaan osallistua!

• Anonyymi00014

Näistä keskusteluista päätellen Mantsu ei ole ollut Finnairilla kovin suosittu..?

• Anonyymi00016

Viivan alle...?

Tarkoitatko kinuskiviivaa?

Juna liikkeelle!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      164
      1479
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 59
      948
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      941
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe