Cargeny autontiedot - höpö höpö

Anonyymi-ap

Varo tätä! Veloittaa korttia, mutta data on ihan höpö höpö, ei mitään järkevää

14

1902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama kokemus! Ei mitään dataa saatu autosta ja kortila veloitettiin myös tilausmaksu, jota en ole saanut peruutettua. Ei kannata uhrata tälle palvelulle rahaa/aikaa!

• Anonyymi

Ei kait lähde jotain kuukausittaista maksua jota ei saa peruutettua? Lankesin tähän....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kait lähde jotain kuukausittaista maksua jota ei saa peruutettua? Lankesin tähän....

Minulta lähti ylimääräinen kuukausimaksu ja tein tilauksen peruutuksen. Katsotaan onnistuiko tilauksen peruutus oikeasti. Yritin olla cargenyyn yhteydessä, että haluan hyvityksen tuosta kuukausimaksusta, mutta mitään ei ole kuulunut. Vaikka sivustolla kertovat pyrkivänsä vastamaan parin päivän sisään.

• Anonyymi

Sama kusetus minullakin. Ensin veloitti 0,99 ja sen jälkeen on katevarauksessa 49,90. Peruin tilauksen ja jouduin tilaamaan uuden pankkikortin. Teen rikosilmoituksen.

• Anonyymi

Huom. Itse menin tekemään saman virheen. Alussa kysytään jotakin että hyväksy ja siinä pienellä , sitoudun maksamaan kk maksua

• Anonyymi

Itse peruutin tilauksen kun 50€ oli tililtä lähtenyt. Eikai sen jälkeen enää lähde tietääkö joku?

• Anonyymi

Sama kokemus ! Kortti meni sulkuun. Yritys linkittyy Bulgariaan

• Anonyymi

Yup.... huijausfirma, veloittavat 1€, todellisuudessa kuukauden päästä veloittavat lähen 50e

Cargeny
      Toimitamme ajoneuvon historiaraportteja, joissa on tietoa onnettomuuksista, merkittävistä korjauksista, takaisinvedoista ja edellisistä omistajista. Hyväksymällä sivustomme ehdot, tilaat kuukausitilauksen hintaan 49,90€. Voit peruuttaa tilauksen sivumme alaosassa olevan "Peruutus"-osiossa.
      Lisätietoja löydät myyntiehtojemme kohdalta.
      Et halua enää vastaanottaa sähköposteja meiltä? Peruuta tilaus

• Anonyymi

Saiko joku peruutettua tilauksen?? Täytyykö mun sulkea kortti nyt vai riittääkö vain tilauksen peruminen

• Anonyymi

Itse en saanut peruutettua tilausta ja laitoin kortin sulkuun.

• Anonyymi

Tuliko kenellekkään kyseiseltä paska firmalta tilausvahvistusta tai mitään dokumenttia, että on tilauksen tehnyt? Pitikö s-posti ilmoittaa tilauksen yhteydessä?

• Anonyymi

Miten on muut peruuttanut tän tilauksen?

• Anonyymi

Minä peruin tilauksen ja tuli tällainen vahvistus
      Arvoisa asiakas,

Tämä on automaattinen sähköposti vahvistuksena tilauksesi peruuttamisesta digitaalisiin palveluihimme.

Sinulta ei enää veloiteta.

Vakuutamme, että asiakastilisi on myös peruutettu Euroopan GDPR-säädösten mukaisesti 20. kesäkuuta 2018, joka koskee kuluttajien henkilötietojen ja yksityisyyden suojaa.

Ystävällisin terveisin.

Asiakaspalvelutiimi.

Lähteeköhän silti tuo 50e veloitus?

• Anonyymi

Kannattaa peruuttaa tilaus ja silti sulkea kortti. Todennäköisesti ei peruutus lähde vaan tulee pelkkä automaattivastaus..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7823
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4823
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3584
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2838
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      62
      2564
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2458
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe