Varo tätä! Veloittaa korttia, mutta data on ihan höpö höpö, ei mitään järkevää
Cargeny autontiedot - höpö höpö
14
1902
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kokemus! Ei mitään dataa saatu autosta ja kortila veloitettiin myös tilausmaksu, jota en ole saanut peruutettua. Ei kannata uhrata tälle palvelulle rahaa/aikaa!
- Anonyymi
Ei kait lähde jotain kuukausittaista maksua jota ei saa peruutettua? Lankesin tähän....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait lähde jotain kuukausittaista maksua jota ei saa peruutettua? Lankesin tähän....
Minulta lähti ylimääräinen kuukausimaksu ja tein tilauksen peruutuksen. Katsotaan onnistuiko tilauksen peruutus oikeasti. Yritin olla cargenyyn yhteydessä, että haluan hyvityksen tuosta kuukausimaksusta, mutta mitään ei ole kuulunut. Vaikka sivustolla kertovat pyrkivänsä vastamaan parin päivän sisään.
- Anonyymi
Sama kusetus minullakin. Ensin veloitti 0,99 ja sen jälkeen on katevarauksessa 49,90. Peruin tilauksen ja jouduin tilaamaan uuden pankkikortin. Teen rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Huom. Itse menin tekemään saman virheen. Alussa kysytään jotakin että hyväksy ja siinä pienellä , sitoudun maksamaan kk maksua
- Anonyymi
Itse peruutin tilauksen kun 50€ oli tililtä lähtenyt. Eikai sen jälkeen enää lähde tietääkö joku?
- Anonyymi
Sama kokemus ! Kortti meni sulkuun. Yritys linkittyy Bulgariaan
- Anonyymi
Yup.... huijausfirma, veloittavat 1€, todellisuudessa kuukauden päästä veloittavat lähen 50e
Cargeny
Toimitamme ajoneuvon historiaraportteja, joissa on tietoa onnettomuuksista, merkittävistä korjauksista, takaisinvedoista ja edellisistä omistajista. Hyväksymällä sivustomme ehdot, tilaat kuukausitilauksen hintaan 49,90€. Voit peruuttaa tilauksen sivumme alaosassa olevan "Peruutus"-osiossa.
Lisätietoja löydät myyntiehtojemme kohdalta.
Et halua enää vastaanottaa sähköposteja meiltä? Peruuta tilaus - Anonyymi
Saiko joku peruutettua tilauksen?? Täytyykö mun sulkea kortti nyt vai riittääkö vain tilauksen peruminen
- Anonyymi
Itse en saanut peruutettua tilausta ja laitoin kortin sulkuun.
- Anonyymi
Tuliko kenellekkään kyseiseltä paska firmalta tilausvahvistusta tai mitään dokumenttia, että on tilauksen tehnyt? Pitikö s-posti ilmoittaa tilauksen yhteydessä?
- Anonyymi
Miten on muut peruuttanut tän tilauksen?
- Anonyymi
Minä peruin tilauksen ja tuli tällainen vahvistus
Arvoisa asiakas,
Tämä on automaattinen sähköposti vahvistuksena tilauksesi peruuttamisesta digitaalisiin palveluihimme.
Sinulta ei enää veloiteta.
Vakuutamme, että asiakastilisi on myös peruutettu Euroopan GDPR-säädösten mukaisesti 20. kesäkuuta 2018, joka koskee kuluttajien henkilötietojen ja yksityisyyden suojaa.
Ystävällisin terveisin.
Asiakaspalvelutiimi.
Lähteeköhän silti tuo 50e veloitus? - Anonyymi
Kannattaa peruuttaa tilaus ja silti sulkea kortti. Todennäköisesti ei peruutus lähde vaan tulee pelkkä automaattivastaus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284