Ei Sievi lähde yhtään kehittymään vaan taantumaan, koska samat henkilöt ovat päättämässä joka paikassa. Uusia raikkaita ideoita ei näin synny.
Suurin puolue nimeltä mainitsematta tunkee väkisin joka paikkaan ja samoja vanhoja homehtuneita ideoita viedään eteenpäin.
Nyt kaivataan uusia raikkaita ideoita, nuoria aktiivisia ihmisiä ja muualta tänne muuttaneita.
Vanhat höyryt pitää poistaa ja uudet aktiiviset, idearikkaat laittaa tilalle.
Siinä olisi avain Sievin kehittymiselle.
Samat henkilöt päättämässä joka paikassa
Anonyymi-ap
3
259
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä ajatuksessa on vinha perä!
Päätöksenteko ei voi perustua pelkästään siihen, että on päätäntävalta, jolloin hyvältäkin tuntuva ehdotus, minkä jopa päättäjä itse sisimmässään myöntää, hylätään vain sillä perusteella, että "minä"/valta-asemassa oleva tästä päätän eikä muita tarvitse kuunnella. - Anonyymi
Mitä ideoita sielä tällä hetkellä menossa?
- Anonyymi
Ei Sievissä enää nykyään ole mitään uusia ideoita. Kunta on kuolemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704