Bi miestä kolmanneksi

Anonyymi-ap

Olemme yli 60:n pari eteläsuomesta. Haluaisimme bi henkisen miehen kolmanneksi. Löytyykö kiinnostuneita?

35

1559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Imatralla olisi 52v bi mies t.bi52

• Anonyymi

Nyt ei pysty välttämättä auttamaan, vaikka kiinostaakin. Yksi mikä pitäisi tietää on olisiko vieras ottava vai antava miehen suhteen?

• Anonyymi

Lahdesta löytyy!

• Anonyymi

No tietenkin😩

• Anonyymi

Täällä olisi haluja kokeilla ekaa kertaa bi juttuja parin kanssa terve puhdas +60ukm 172/69 17/4.5 Etelä-Suomesta.

• Anonyymi

Miten saamme sinuun yhteyttä. Aloittajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten saamme sinuun yhteyttä. Aloittajat

En uskalla tänne sp laittaa? Ei ole mitään kik ym. sovellustakaan, pitää miettiä millä tavalla voisimme tavata? T. +60ukm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En uskalla tänne sp laittaa? Ei ole mitään kik ym. sovellustakaan, pitää miettiä millä tavalla voisimme tavata? T. 60ukm.

Koitetaan keksiä jokin keino. Aloittajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitetaan keksiä jokin keino. Aloittajat

Olisi kiva tulla touhuun teidän kanssa. T. +60ukm

• Anonyymi

Ehdota missä voitais nähdä. Aloittaja

• Anonyymi

56v bi top vois tulla.

• Anonyymi

Yök 🤢🤮

• Päivää, täältä terve 44v bi mies pks. Haen nimenomaan vanhempaa bi henkistä paria mukaviin hetkiin. Jos löytyy kiinnostusta tutustua, niin mulla profiili myös suomi24 treffien puolella. Saa toki muutenkin yhteyttä, kunhan vaan sovitaan miten.

• Anonyymi

Ukm 61v Kymenlaaksosta olis halukas kokeilemaan,... bi uteliaisuutta löytyy. 180/80 /normi varustus😉

• Anonyymi

Mitä sinä valopää edes avasit sivun jos noin paljon elämäsi vituttaa? bi seksiä on kiva harrastaa kun voi nauttia molemmista...

• Anonyymi

mitä mielessä ja mistä päin.T:mies63Tre

• Anonyymi

Täällä olisi 52v.bim Päijät-Hämeestä?

• Etelä-Suomessa olisi 60 vee bi henkinen katseenkestävä, fiksu ja luotettava herrasmies erittäin kiinnostunut...sposti ja Kik löytyy.

• Anonyymi

Kiinnostaisi sua kimppa m+m+n

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisi sua kimppa m m n

Kiinnostaahan se... Kymenlaaksosta??

• Anonyymi

ehdottomasti kiinnostaa.M63TRE

• Anonyymi

Täällä olisi yksi 53v bi ukm pk-seudulla kiinnostunut

• Kyllä kiinnostais

• Anonyymi

Sopikko nuori 30v poika

• Anonyymi

Ikaalinenspa ensiviikolla. Aloittajat

• Anonyymi

59/182/93 bi ukm Tampereelta. Miehen kanssa BTM.

• Emppu76

48v bi-mies olisi enemmän kuin kiinnostunut keskustelemaan aiheesta... :)

• Anonyymi

Mikkelistä löytyy myös bi mies 40v

• Anonyymi

Löytyykö paria turun suunnalta, olen 48 v mies. Sopivasti sosiaalinen ja hommat hoituu toiveittenne mukaan, kiinostaisiko?

• Anonyymi

Tässä yhteys kik: Mies.turku

• Anonyymi

Olisikin mukavaa päästä mukaan vanhemman pariskunnan leikkeihin.Katsella kun oma mies panee takaapäin ja samalla pidellä roikkuvia heiluvia tissejä.Antaa välillä suihin jommalle kummalle sekä pidellä klitorista kun kulli painuu pimppaan ja tuntea kun isäntä päästää lastin naisen sisään kun siellä samalla omat sormet ja toinen käsi tisseillä.Kaiken kruunaisi kun pääsisi loppuliukkailleT:M64Tre

• Anonyymi

Löytyyykö paria itä suomesta 50 bi miehelle

• Anonyymi

Hei tässä vois olla yksi joka tahtois kokeilla tulla teidän seuraksi jos annat nuolla emäntääsi annat panna kumpikin ottas suihin olen pohjoiskarjalasta juuasta 34 v kundi .

• Anonyymi

68 mies terve ei tauteja. Olisn kiinnostunut.tykkään kaiken puolisesta seksistä.Pieni juttu minua ei ole rakasteltu pyllyyn,olis mukava kokea sekin.

• Anonyymi

Saapas nähdä onko lapinmiehellä mitään tuuria

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      226
      1235
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1233
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1059
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      80
      826
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe