Olemme yli 60:n pari eteläsuomesta. Haluaisimme bi henkisen miehen kolmanneksi. Löytyykö kiinnostuneita?
Bi miestä kolmanneksi
35
1559
Vastaukset
- Anonyymi
Imatralla olisi 52v bi mies t.bi52
- Anonyymi
Nyt ei pysty välttämättä auttamaan, vaikka kiinostaakin. Yksi mikä pitäisi tietää on olisiko vieras ottava vai antava miehen suhteen?
- Anonyymi
Lahdesta löytyy!
- Anonyymi
No tietenkin😩
- Anonyymi
Täällä olisi haluja kokeilla ekaa kertaa bi juttuja parin kanssa terve puhdas +60ukm 172/69 17/4.5 Etelä-Suomesta.
- Anonyymi
Miten saamme sinuun yhteyttä. Aloittajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saamme sinuun yhteyttä. Aloittajat
En uskalla tänne sp laittaa? Ei ole mitään kik ym. sovellustakaan, pitää miettiä millä tavalla voisimme tavata? T. +60ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla tänne sp laittaa? Ei ole mitään kik ym. sovellustakaan, pitää miettiä millä tavalla voisimme tavata? T. 60ukm.
Koitetaan keksiä jokin keino. Aloittajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitetaan keksiä jokin keino. Aloittajat
Olisi kiva tulla touhuun teidän kanssa. T. +60ukm
- Anonyymi
Ehdota missä voitais nähdä. Aloittaja
- Anonyymi
56v bi top vois tulla.
- Anonyymi
Yök 🤢🤮
Päivää, täältä terve 44v bi mies pks. Haen nimenomaan vanhempaa bi henkistä paria mukaviin hetkiin. Jos löytyy kiinnostusta tutustua, niin mulla profiili myös suomi24 treffien puolella. Saa toki muutenkin yhteyttä, kunhan vaan sovitaan miten.
- Anonyymi
Ukm 61v Kymenlaaksosta olis halukas kokeilemaan,... bi uteliaisuutta löytyy. 180/80 /normi varustus😉
- Anonyymi
Mitä sinä valopää edes avasit sivun jos noin paljon elämäsi vituttaa? bi seksiä on kiva harrastaa kun voi nauttia molemmista...
- Anonyymi
mitä mielessä ja mistä päin.T:mies63Tre
- Anonyymi
Täällä olisi 52v.bim Päijät-Hämeestä?
Etelä-Suomessa olisi 60 vee bi henkinen katseenkestävä, fiksu ja luotettava herrasmies erittäin kiinnostunut...sposti ja Kik löytyy.
- Anonyymi
Kiinnostaisi sua kimppa m+m+n
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi sua kimppa m m n
Kiinnostaahan se... Kymenlaaksosta??
- Anonyymi
ehdottomasti kiinnostaa.M63TRE
- Anonyymi
Täällä olisi yksi 53v bi ukm pk-seudulla kiinnostunut
Kyllä kiinnostais
- Anonyymi
Sopikko nuori 30v poika
- Anonyymi
Ikaalinenspa ensiviikolla. Aloittajat
- Anonyymi
59/182/93 bi ukm Tampereelta. Miehen kanssa BTM.
48v bi-mies olisi enemmän kuin kiinnostunut keskustelemaan aiheesta... :)
- Anonyymi
Mikkelistä löytyy myös bi mies 40v
- Anonyymi
Löytyykö paria turun suunnalta, olen 48 v mies. Sopivasti sosiaalinen ja hommat hoituu toiveittenne mukaan, kiinostaisiko?
- Anonyymi
Tässä yhteys kik: Mies.turku
- Anonyymi
Olisikin mukavaa päästä mukaan vanhemman pariskunnan leikkeihin.Katsella kun oma mies panee takaapäin ja samalla pidellä roikkuvia heiluvia tissejä.Antaa välillä suihin jommalle kummalle sekä pidellä klitorista kun kulli painuu pimppaan ja tuntea kun isäntä päästää lastin naisen sisään kun siellä samalla omat sormet ja toinen käsi tisseillä.Kaiken kruunaisi kun pääsisi loppuliukkailleT:M64Tre
- Anonyymi
Löytyyykö paria itä suomesta 50 bi miehelle
- Anonyymi
Hei tässä vois olla yksi joka tahtois kokeilla tulla teidän seuraksi jos annat nuolla emäntääsi annat panna kumpikin ottas suihin olen pohjoiskarjalasta juuasta 34 v kundi .
- Anonyymi
68 mies terve ei tauteja. Olisn kiinnostunut.tykkään kaiken puolisesta seksistä.Pieni juttu minua ei ole rakasteltu pyllyyn,olis mukava kokea sekin.
- Anonyymi
Saapas nähdä onko lapinmiehellä mitään tuuria
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808