2014 oli se päivä kun elämästäni katosi ilo kokonaan. Muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse minkä näköistä elämää haluan elää. Kaikki sen jälkeiset vuodet ovat olleet tuskaa täynnä, koska en ole pystynyt edes töitä tekemään, sen ahdistavan ja stressaavan kautta rantain kertomisen takia! Yli kymmenen vuotta jo lähes joka päiväistä kiusaamista ja kidutusta, missä tahansa liikunkin! Miksi näin toimittiin kysymättä minun mielipidettäni? Miksi haluatte vuosi toisensa jälkeen kiduttaa ja kiusata sillä täysin tarpeettomalla esityksellä? Olen samanlainen kuin nuorin lapseni ja viihdyn hyvin yksin, eikä minulla ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa. Jos joku yrittää lähestyä minua niin sanon suorat sanat koko projektista ja siitä ettei minua kuunneltu ollenkaan ennensen aloittamista ja sen takia olen nyt siinä tilanteessa että elämänhalu on vähissä! Turha esittää että joku tai jotkut olisivat kuin lottovoitto, ehkä se on joillekin mutta ei minulle, koska pidän yksin olemista ja omaa rauhaa kaikkein tärkeimpänä minulle, sen lisäksi että saan tehdä itselle mieluisaa työtä osa-aikaisesti!
Kesäkuun neljästoista
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Työnteko on elintärkeää ja haluan tehdä sitä vielä monen vuoden ajan! Miksi ette lopeta kertomista, ilman sitä voisin tehdä töitä lähempänä kotiakin, mutta en pysty menemään töihin lähelle, koska pelkään että kautta rantain kertomista on joka paikassa. Siksi vain tutut ryhmät ovat mahdollisia joissa tehdä työtä! Ettekö todellakaan ymmärrä kuinka kauhuissani olen siitä etten saa kulkea enkä pysty tekemään töitä jos esitys yhä jatkuu!!
- Anonyymi
Näin on ollut jo kymmenen vuoden ajan. En jaksa enää yhtään sitä kertomista missään! Kuinka kauan vielä kidutatte minua sillä kertomisella, se tekee minut sairaaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ollut jo kymmenen vuoden ajan. En jaksa enää yhtään sitä kertomista missään! Kuinka kauan vielä kidutatte minua sillä kertomisella, se tekee minut sairaaksi?
En halua olla missään tekemisissä sateenkaariväen kanssa! Pysyvä lähestymiskielto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1222798- 872461
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651900- 1771853
- 561827
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581606Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461596- 1231413
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m4011346Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289