Kaksi paahdettua vaaleaa paahtoleipää, Kivikylän lauantaimakkaraa paistettuna, sinappia, ketsuppia, sipulia ja maustekurkkua.
Hyvää oli.
Söin juuri porilaisen;
21
839
Vastaukset
- Anonyymi
Jahti--tai sipuliteemakkaraa ei ollut kaupassa
- Anonyymi
Minä söin ranskalaisen.
- Anonyymi
Täällä makkaraperunat airfryerissa
- Anonyymi
Tuli nälkä
- Anonyymi
Ostin kaksi pulloa luipakkaa.
Hyvää oli. - Anonyymi
Wilhelm in makkarapihvit sopii myös
- Anonyymi
Minä Söin grillatun Wilhelm-grillimakkaran.
- Anonyymi
Söin HK:n Sinistä ja näkkileipee
- Anonyymi
Oikeaoppinen porilainen!
- Anonyymi
Hain kioskilta makkaraperunat, Ketsupilla ja sipulilla.
Olisi ollut jääkaapissa Kivikylän makkarapihvejäkin, niin olisi voinut porilaisen vääntää, mutta laiskotti. - Anonyymi
Hain tänään lauantain kunniaksi rulla dönerin
- Anonyymi
Minulle ei niin näläkä kyllä tule että porilaisen söisin.
Sen paremmin kuin turkulaistakaan. Tamperlaista ei voi kuvitella, sehän on kuin putlerin söis. - Anonyymi
Porilaiseen tulee aina sipuliteemakkara👍👍
- Anonyymi
Mutta tiedätkö mitä oikein on teemakkara?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tiedätkö mitä oikein on teemakkara?
Kaupasta ostettuna saa kunnon pötkynä. Sipulin makuista rasvaista jauhomakkaraa.
- Anonyymi
Join kaljaa.
- Anonyymi
Minä Söin juuri lihapiirakka, jossa Sisällä 2 cm siivu käristettyä sipuliteemakkaraa.
- Anonyymi
Kyytipojaksi tietenkin Pirkkaa tölkki
- Anonyymi
Minä söin eilen lämpimän voileivän.
Juustopaahtoleivän päälle voita, päälle säilyketonnikalaa, josta öljyt valutettu, BBQ kastiketta, juustosiivu ja päälle juustopaahtoleipä, joka voilla voideltu.
Sitten vaan panniini paahtimeen kuumenemaan, että tulee paahtoleipä rapeaksi.
Päälle sitten kurkumajoneesia, ketsuppia ja ananaspaloja.
Ettei muuten usko, että tuli sitten maukasta ja hyvää, kannattaa kokeilla!
Ananas antaa mehukkuutta ja makeutta, eikä kannata halvinta ananasta ostaa, vaan
Eldoradon ananasta, on enemmän makua. - Anonyymi
Minä Söin kananugetteja ja ranskalaisia
- Anonyymi
Hyvää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232608- 1351984
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151311Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio281151- 961133
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068