Vaikeata hyväksyä muiden negatiiviset tunteet

Anonyymi-ap

Eli sitä, ettei kovasti voi vaikuttaa siihen millaisia tunteita toisissa herättää. Joko olet jonkun mielestä symppis tai sitten et. Ei vaikuta juuri se miten paljon yrität olla avuksi, hymyilet, huomioit tai jopa kehut. Muistan sen lapsuudestanikin jo, miten se hämmensi, että jotkut, myös aikuiset ei vaan sietänyt, vaikka kuinka itse olisi yrittänyt olla kiva, päinvastoin sellainen saattoi vaan ärsyttää. Luulen että tämä on osa ongelmastani. Pitäisi vaan aina muistaa muistuttaa itseäni että näinhän se maailma toimii ja siitä että se ei silti saisi vaikuttaa omaan päätökseen aina yrittää olla mukava, vaikka se ei tuottaisikaan toisissa mitään positiivista vastetta tai edes heille mielihyvää. Kun parempaakaan vaihtoehtoa en keksi.

14

247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki sympatiat sulle. Mä miin tiedän millaista tuo pn. Samassa veneessä ollaan. Joka päivä ihmettelen tätä samaa aihetta mutta ehkä se ainakin itsellä johtuu siitä kun olen nepsy. Sen vain aistii että olen jotenkin erilainen ja siksi en kelpaa vaikka mitä tekisin.

• Anonyymi

Aika monta nepsyä täällä. Ei meitä helposti ymmärrä ay ,sivusta

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mitä vale tta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monta nepsyä täällä. Ei meitä helposti ymmärrä ay ,sivusta

Juuri noin se on! Oli väärin aloittaa projekti, koska minulla oli omat suunnitelmat elämääni varten. En koskaan suunnitellut haluavani auttaa ketään, tai löytää uutta ystävää! Halusin vain tehdä töitä minulle rakkaiden työkaverien kanssa! Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän nepsyn yksin olemisen tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on! Oli väärin aloittaa projekti, koska minulla oli omat suunnitelmat elämääni varten. En koskaan suunnitellut haluavani auttaa ketään, tai löytää uutta ystävää! Halusin vain tehdä töitä minulle rakkaiden työkaverien kanssa! Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän nepsyn yksin olemisen tarvetta.

Ja autettaviakin on jo riittävästi. Täysin mahdotonta ruveta auttamaan sellaista ihmistä jonka toiminta rikkoi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja autettaviakin on jo riittävästi. Täysin mahdotonta ruveta auttamaan sellaista ihmistä jonka toiminta rikkoi!

Älä hyvä mies sitten ainakaa humanitaaripuolelle hakeudu jos tuntuu jo teoriana raskaalta

• Anonyymi

Ratkaisu on että ei ole tekemisissä sellaisten kanssa. Se on kinkkisempi juttu jos joutuu olemaan tekemisissä olosuhteiden pakosta. Nykyään lataan heti suorat sanat jos kohtaan luonnehäiriöisen. Luonnehäiriöisellä tarkoitan ihmistä joka on ilkeä ilkeyden vuoksi.

• Anonyymi

Hmm, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta tuo on juuri minulla se haaste, eihän minulla ole oikeutta sanella miten muiden tulisi minusta ajatella tai toimia, mutta kun esim. joidenkin ihmisten kohtaaminen syö energiaa valtavasti niin lähden aina hakemaan ne syyt itsestäni ensisijaisesti. Sitten turhaudun siihen jos analyysini lopputulema on että minua on vaan koettu ärsyttäväksi ja inhottavaksi koska minä olen minä ja valtava tarve olla juuri niin itseäni kuin voin, vaikka se on just se mikä sitä toista ärsyttääkin (ehkä sen ei-toivotun ystävällisyyden lisäksi tietysti).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta tuo on juuri minulla se haaste, eihän minulla ole oikeutta sanella miten muiden tulisi minusta ajatella tai toimia, mutta kun esim. joidenkin ihmisten kohtaaminen syö energiaa valtavasti niin lähden aina hakemaan ne syyt itsestäni ensisijaisesti. Sitten turhaudun siihen jos analyysini lopputulema on että minua on vaan koettu ärsyttäväksi ja inhottavaksi koska minä olen minä ja valtava tarve olla juuri niin itseäni kuin voin, vaikka se on just se mikä sitä toista ärsyttääkin (ehkä sen ei-toivotun ystävällisyyden lisäksi tietysti).

Ei herran jumala miten väärässä olet mitä ihmettä diagnosoit tässä väärin tilanteita?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Ihmistä ”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei herran jumala miten väärässä olet mitä ihmettä diagnosoit tässä väärin tilanteita?!

Anteeksi, minä en maininnut mitään nepsyistä se oli joku muu. Saatanhan olla kirjoilla jossain määrin siinä että ymmärrän asioita aika kirjaimellisesti niin kuin ne sanotaan, mutta en iskisi diagnoosia siitäkään ensisijaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, minä en maininnut mitään nepsyistä se oli joku muu. Saatanhan olla kirjoilla jossain määrin siinä että ymmärrän asioita aika kirjaimellisesti niin kuin ne sanotaan, mutta en iskisi diagnoosia siitäkään ensisijaisesti.

Oon mäkin spekuloinut että olisiko mulla jotain nepsyn piirteitä. Ilman oikeaa diagnoosia sitä on oikeastaan mahdotonta sanoa. Ehkä minunkin pitäisi mennä niihin testeihin. Parikymppisenä käänsin vielä toisen poskeni ilkeilijöille mutta jo kolmekymppisenä aloin pitämään selvästi enemmän puoliani. Sopiva vastareaktio ilkeilijöille olisi ihan piruuttaan väittää niiden olevan demonin vallassa ja ottaa Raamattu sekä risti käteen ja osoittaa niitä sillä ristillä sanoen: "The power of Christ compels you!" 😂. Täsmälleen sellaisen kohtelun ne ansaitsee. Sehän on vieläpä täysin mahdollista että ne ovat joidenkin pahuuden voimien vallassa.

Tämäkin on pelkkää spekulaatiota ja teoriaa mutta se voi silti pitää paikkansa. Tiede ei vain kykene selittämään paranormaaleja ilmiöitä. Kuulemma erään tuttavani entisellä vuokraisännällä oli semmoinen presenssi/olemus että sitä kuvasti syvä viha sekä pahuus silloin kun sen kanssa joutui olemaan tekemisissä ja samassa huoneessa. - 10:41-kirjoittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon mäkin spekuloinut että olisiko mulla jotain nepsyn piirteitä. Ilman oikeaa diagnoosia sitä on oikeastaan mahdotonta sanoa. Ehkä minunkin pitäisi mennä niihin testeihin. Parikymppisenä käänsin vielä toisen poskeni ilkeilijöille mutta jo kolmekymppisenä aloin pitämään selvästi enemmän puoliani. Sopiva vastareaktio ilkeilijöille olisi ihan piruuttaan väittää niiden olevan demonin vallassa ja ottaa Raamattu sekä risti käteen ja osoittaa niitä sillä ristillä sanoen: "The power of Christ compels you!" 😂. Täsmälleen sellaisen kohtelun ne ansaitsee. Sehän on vieläpä täysin mahdollista että ne ovat joidenkin pahuuden voimien vallassa.

Tämäkin on pelkkää spekulaatiota ja teoriaa mutta se voi silti pitää paikkansa. Tiede ei vain kykene selittämään paranormaaleja ilmiöitä. Kuulemma erään tuttavani entisellä vuokraisännällä oli semmoinen presenssi/olemus että sitä kuvasti syvä viha sekä pahuus silloin kun sen kanssa joutui olemaan tekemisissä ja samassa huoneessa. - 10:41-kirjoittaja.

Tuo herättäisi kyllä hilpeyttä jos kokeilisin 😅🧿!

• Anonyymi

Ai jaa niinkö palstagubbe, mikset jätä sitä niinku silleen niiden ongelmaksi? -TT

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1686
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      264
      1235
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      129
      949
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe