Vielä viime viikolla olin näin:
*
Työnantaja ei voi päättää työntekijän työsuhdetta henkilöperusteisesti tämän työajan ulkopuolella tapahtuneen, mainehaittaa tai sen riskiä aiheuttavan menettelyn johdosta. Työnantaja ei voi myöskään yksipuolisesti ankaroittaa työntekijän lojaliteettivelvollisuuden ulottuvuutta tämän vapaa-ajan osalta
irtisanomiskynnystä alentavin vaikutuksin.
*
Nyt YLE näyttää esimerkkiä ja on siirrytty "uuteen normaalin", vai mitä Kalle Palander? Juuri tälläisten " hyvässä yhteisymmärryksessä käytävien keskustelujen ja päätösten" takia laki on olemassa. YLE lait eivät näytä koskevan. Mitäpä jos otetaan YLEn malli käyttöön muillakin työpaikoilla?
YLE näyttää esimerkkiä
Anonyymi-ap
3
271
Vastaukset 3
Hyvin todennäköistä että ”satunnaisissa asiantuntija töissä” YLE:llä ollut Palander ei ollut vakituisessa työsuhteessa YLE:n kanssa.
Todennäköisesti laskutti omat asiantuntija työnsä oman yrityksensä kautta.- Anonyymi
Luultavasti Kalle Palander on mies, valkoihoinen, hetero ja syö punaista lihaa. Ei tuollaisella ihmisellä ole mitään oikeuksia YLEssä.
Ajattelepa jos nuo seikat olisivat kaikki toisinpäin? Oisiko potkuja tullutat ja olisivatko Hesari ja iltapäivälehdet kilvan todistelleet "miten oikein" YLE toimi. Tuskinpa - Anonyymi
persut erotti palanderin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831530
- 841322
- 1041058
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9731Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567