👀☔💡 Valot taas päällä keskellä päivää. Sade rapistelee ikkunalaudalla ja asteita plus 3,3. En ole kuitenkaan itkenyt, vaikka näköelimet on kuin tomaatit 👀= 🍅🍅 joku allergiakohtaus vaivaa. Ehkä uusi pyykinpesuaine.
Aina on joku huonosti!
8
177
Vastaukset
- Anonyymi
Jauhemainen pyykinpesuaine pölisee ja menee herkästi hengitysteihin. Itse käytän nestemäisiä aineita. Ne ovat lisäksi kaapin sisällä mahdollisten kemikaalihuurujen välttämiseksi. Mulla oli punoitusta silmissä vähän aikaa sitten. Onneksi se vaiva meni nopeasti ohi. Punasilmäisyys voi johtua ärsytyksestä, silmän kuivuudesta (jolloin silmä voi vuotaa vettä) tai siitä että on tuijottanut liikaa tietokoneen tai vastaavien laitteiden ruutuja. Varmaan univajekin voi aiheuttaa sen.
Mulle on tehty silmien laserleikkaus ja sen todennäköisin jälkivaikutus on kohonnut alttius silmien kuivuudelle. Se yleensä vähenee kun operaatiosta on kulunut enemmän aikaa. Olin silloin hermona ennen leikkausta jolloin minulle tarjottiin diapamia rauhoittamiseeni. Se tuntui hyvältä. Pidän kuitenkin pääni eli vältän sortumasta sen käyttöön päihtymistarkoituksessa. Se taisi alentaa sykettäni koska kun olin t-paidalla niin mulle meinasi tulla kylmä.Mulla kutisee vasen silmä koko ajan etenkin aamulla herätessä. Sen takia epäilin uutta pyykinpesuainetta. Voi johtua uniapnea koneestakin (cpap) kun se puhaltaa naamalle koko ajan. Käytän nestemäistä pyykinpesuainetta kun se huuhtoutuu paremmin.
- Anonyymi
Hmmm, Ei edes jaksa lukea kaikkia. Pikaluku on kivempaa touhua.
En jaksa lukea täällä 7 riviä pidempiä juttuja. Muutenkin luen aika vähän muiden aloituksia. Omat laitan kirjanmerkkeihin niin ei tartte edes kirjautua kun voi tarkastaa oman kirjoituksensa.
- Anonyymi
Kivaa helmikuuta.☕
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kiitos samoin. Lumetonta on vielä ja 1,5 plussaa lämmintä.
Huomenna pakastuu..🥺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302688
- 681566
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321278Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/1051231- 111168
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671095Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91992Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175988IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56969Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸44968