UusiMantsilainen

Anonyymi-ap

ZatuPrinzezza
Nainen, 37 vuotta, Jokin muu
Viimeksi nähty 5.1.2025
Map pin Ilomantsi, Pohjois-Karjala
Kiikarissa
Treffiseura Ystävyys
Perustiedot

tässä ois 37v nainen Ilomantsista vailla uusia ystävii ja tuttavii oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
Ulkonäkö

Ruumiinrakenne Pyöreähkö
Pituus 151 cm
Paino 81 kg
Silmien väri Vihreä
Hiusten väri Vaalea
Pukeutumistyyli Mukavuudenhaluinen

Tausta

Koulutus Peruskoulu
Työssäkäynti Eläkkeellä
Ammatti Eläkkeellä
Lapset Lapset eivät asu kanssani
Haluan lapsia Ei

Esiintyy myös Suomitreffit sivullanimimerkeillä UusiMantsilainen Ilomantsilainen37 UskisMimmi37 Milenda PepsiMaxi MiizaKizu Manzikka Uusillomansilainen Broken-heart

6

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esiintyy useilla profiileilla, ei taida olla kaikki muumit laaksossa

• Anonyymi

Esiintyy myös Suomitreffit sivullanimimerkeillä UusiMantsilainen Ilomantsilainen37 UskisMimmi37 Milenda PepsiMaxi MiizaKizu Manzikka Uusillomansilainen Broken-heart

• Anonyymi

Milenda

Nainen 38, Nähty: 27.2.2025

Tässä 37v nainen Ilomantsista vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinenn uskollinen herkkä huumointajuinen ja hyvä olkapää :)
        NeitoMimmi38

Nainen 38, Nähty: 23.2.2025

Tässäpä ois kohta 38v nainen Ilomantsista vailla miestä tositarkoituksella! oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
        Manzikka

Nainen 38, Nähty: 15.2.2025

Tässä 37v uskovainen nainen etsii uusia ystävii ja tuttavii oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
        Ilomantsilainen37

Nainen 38, Nähty: 1.2.2025

Moi Tässä kohta 38v mimmi Ilomantsista vailla uusia ystäviä oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät oon rauhallinen sosiaalinen luotettava uskollinen rehellinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
        UskisMimmi37

Nainen 38, Nähty: 1.2.2025

Tässä ois kohta 38v nainen Ilomantsita kaipaan uusia ystävii lähinnä oon aika vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen sosiaalinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
        YstävääMinulle

Nainen 38, Nähty: 31.1.2025

Tässä kohta 38v neitokainen vailla uusia ystäviä oon vaalee lyhyt pyörehkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
        UusiIlomantsilainen

Nainen 38, Nähty: 21.1.2025

Tässä kohta Ilomantsiin muuttava nainen etsii uusia tuttavuuksia oon vaalee lyhyt pyöreähkö luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
        Broken-heart

Nainen 38, Nähty: 18.1.2025

Tässä 37v nainen Ilomantsista vailla uusia ystäviä/tuttavia oon rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
        ZatuPrinzezza

Nainen 38, Nähty: 5.1.2025

tässä ois 37v nainen Ilomantsista vailla uusia ystävii ja tuttavii oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
        PepsiMaxi

Nainen 38, Nähty: 4.1.2025

Hei sinä joka eksyit profiiliini tässä ois 37v nainen Ilomantsista vailla uusia ystäviä ja tuttavia oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät oon rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)

• Anonyymi

Aika hurjan monta esittelyä.. Luulis jo tajuavan vähemmälläkin.

• Anonyymi

Jäi epäselväksi se hänen ikä..

• Anonyymi

Kuitennii on 84

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      2004
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      82
      1450
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1394
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1137
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1046
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      973
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      40
      842
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      834
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      805
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      765
    Aihe