ZatuPrinzezza
Nainen, 37 vuotta, Jokin muu
Viimeksi nähty 5.1.2025
Map pin Ilomantsi, Pohjois-Karjala
Kiikarissa
Treffiseura Ystävyys
Perustiedot
tässä ois 37v nainen Ilomantsista vailla uusia ystävii ja tuttavii oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
Ulkonäkö
Ruumiinrakenne Pyöreähkö
Pituus 151 cm
Paino 81 kg
Silmien väri Vihreä
Hiusten väri Vaalea
Pukeutumistyyli Mukavuudenhaluinen
Tausta
Koulutus Peruskoulu
Työssäkäynti Eläkkeellä
Ammatti Eläkkeellä
Lapset Lapset eivät asu kanssani
Haluan lapsia Ei
Esiintyy myös Suomitreffit sivullanimimerkeillä UusiMantsilainen Ilomantsilainen37 UskisMimmi37 Milenda PepsiMaxi MiizaKizu Manzikka Uusillomansilainen Broken-heart
UusiMantsilainen
6
766
Vastaukset
- Anonyymi
Esiintyy useilla profiileilla, ei taida olla kaikki muumit laaksossa
- Anonyymi
Esiintyy myös Suomitreffit sivullanimimerkeillä UusiMantsilainen Ilomantsilainen37 UskisMimmi37 Milenda PepsiMaxi MiizaKizu Manzikka Uusillomansilainen Broken-heart
- Anonyymi
Milenda
Nainen 38, Nähty: 27.2.2025
Tässä 37v nainen Ilomantsista vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinenn uskollinen herkkä huumointajuinen ja hyvä olkapää :)
NeitoMimmi38
Nainen 38, Nähty: 23.2.2025
Tässäpä ois kohta 38v nainen Ilomantsista vailla miestä tositarkoituksella! oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
Manzikka
Nainen 38, Nähty: 15.2.2025
Tässä 37v uskovainen nainen etsii uusia ystävii ja tuttavii oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
Ilomantsilainen37
Nainen 38, Nähty: 1.2.2025
Moi Tässä kohta 38v mimmi Ilomantsista vailla uusia ystäviä oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät oon rauhallinen sosiaalinen luotettava uskollinen rehellinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
UskisMimmi37
Nainen 38, Nähty: 1.2.2025
Tässä ois kohta 38v nainen Ilomantsita kaipaan uusia ystävii lähinnä oon aika vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen sosiaalinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
YstävääMinulle
Nainen 38, Nähty: 31.1.2025
Tässä kohta 38v neitokainen vailla uusia ystäviä oon vaalee lyhyt pyörehkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
UusiIlomantsilainen
Nainen 38, Nähty: 21.1.2025
Tässä kohta Ilomantsiin muuttava nainen etsii uusia tuttavuuksia oon vaalee lyhyt pyöreähkö luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
Broken-heart
Nainen 38, Nähty: 18.1.2025
Tässä 37v nainen Ilomantsista vailla uusia ystäviä/tuttavia oon rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
ZatuPrinzezza
Nainen 38, Nähty: 5.1.2025
tässä ois 37v nainen Ilomantsista vailla uusia ystävii ja tuttavii oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät luonne rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
PepsiMaxi
Nainen 38, Nähty: 4.1.2025
Hei sinä joka eksyit profiiliini tässä ois 37v nainen Ilomantsista vailla uusia ystäviä ja tuttavia oon vaalee lyhyt pyöreähkö vihreet silmät oon rauhallinen luotettava rehellinen uskollinen herkkä huumorintajuinen ja hyvä olkapää :)
- Anonyymi
Aika hurjan monta esittelyä.. Luulis jo tajuavan vähemmälläkin.
- Anonyymi
Jäi epäselväksi se hänen ikä..
- Anonyymi
Kuitennii on 84
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722004
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101137Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 40842
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765