microsfot tarkistaa jokaisen tietokonee onko siinä sitä tps -sirua jos ei ole sille tietokoneelle ei tule enää windous 11 päivityksiä enään .Minä olen monta alle 1000€ tietokonetta katsonut läpi ei löytynyt kui 2kpl vain tiedoissa luki erikseen sisältää tps- sirun ainut tietokone jota en tarkastanut oli hp en tykkää siitä ja yritystason koneet 1kpl kärkkäinen 1kpl veikon kone .Tosin kiire vielä ole tulin siihen käsitykseen vaikka tietokoneelle ottaisin windous 11 päivityksen se toimii vain 14.10.25 asti koneen joutuu viemään kierrätykseen tai asentaa linux ja kaikki ohjelmat eivä toimi linuxsin kanssa vaan paremmin windoussin kanssa .Niin pirua maalaan seinälle.
Minä sai käsityksen it-miehen puheista vaikka windous 11 pystyykin asentamaa windous 10 tietokoneell
11
125
Vastaukset
- Anonyymi
Harvassa se erillisenä onkin. Yleensä rakennettu suorittimen sisään. Voisit opetella kirjoittamaan oikein, tekstisi oli paskaa lukea. Kyseessä on TPM- siru.
- Anonyymi
Se on varmaa että en rupea KIRJOITTAMAAN OIKEIN viesti ymmärretty meni aikaa löytää tämä sivu korana houriossa sen kirjoittelin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaa että en rupea KIRJOITTAMAAN OIKEIN viesti ymmärretty meni aikaa löytää tämä sivu korana houriossa sen kirjoittelin .
Laitas se pullon korkki kiinni.
- Anonyymi
Linuxin asennusmahdollisuus on kuitenkin hyvä asia. Se on hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Se että asentuu, ei tarkoita että TOIMII!
- Anonyymi
Jep, Windows on yleensä aika huonona aina päivityksen jälkeen - ei se toimi.
- Anonyymi
Kyllä se toimii, mikäli sen saa asennettua. Itse käyttelin Win11:sta AMD FX-6350 alustalla. Eihän tuo mikään pikajuoksija ollut, mutta käyttämään pystyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se toimii, mikäli sen saa asennettua. Itse käyttelin Win11:sta AMD FX-6350 alustalla. Eihän tuo mikään pikajuoksija ollut, mutta käyttämään pystyi.
3kk ja aktivoin katoaa viimeistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen koomikko!
- Anonyymi
Windows 11:n versio 24H2 pelittää hienosti 10-vuotta vanhassa Lenovossa.
Ei TMP:tä, ei Microsoft-tiliä.
Asennus tikku tehty Rufuksella, missä ruksattu yhteensopivuusrajoitus vaihtoehdot.
2-kuukauden kumulatiiviset päivitykset asentuneet + muut.
Aktivointi digitaalisella käyttöoikeudella, ok.
Asennus tehty Windows 10 home kannettavaan, missä olut alun perin Windows 8.1.
Asennettu Rufuksen Windows to go vaihtoehdolla ulkoiselle SSD-levylle.
Taitavat ne kaikki päivitys ongelmat liittyä näihin, pakollisiin vaatimuksiin?
Eikä sen väliä, toimiiko vain 3-kk?
Sitten asennellaan taas!- Anonyymi
Niin ei se 3kk pysy pystyssä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886