microsfot tarkistaa jokaisen tietokonee onko siinä sitä tps -sirua jos ei ole sille tietokoneelle ei tule enää windous 11 päivityksiä enään .Minä olen monta alle 1000€ tietokonetta katsonut läpi ei löytynyt kui 2kpl vain tiedoissa luki erikseen sisältää tps- sirun ainut tietokone jota en tarkastanut oli hp en tykkää siitä ja yritystason koneet 1kpl kärkkäinen 1kpl veikon kone .Tosin kiire vielä ole tulin siihen käsitykseen vaikka tietokoneelle ottaisin windous 11 päivityksen se toimii vain 14.10.25 asti koneen joutuu viemään kierrätykseen tai asentaa linux ja kaikki ohjelmat eivä toimi linuxsin kanssa vaan paremmin windoussin kanssa .Niin pirua maalaan seinälle.
Minä sai käsityksen it-miehen puheista vaikka windous 11 pystyykin asentamaa windous 10 tietokoneell
11
137
Vastaukset
- Anonyymi
Harvassa se erillisenä onkin. Yleensä rakennettu suorittimen sisään. Voisit opetella kirjoittamaan oikein, tekstisi oli paskaa lukea. Kyseessä on TPM- siru.
- Anonyymi
Se on varmaa että en rupea KIRJOITTAMAAN OIKEIN viesti ymmärretty meni aikaa löytää tämä sivu korana houriossa sen kirjoittelin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaa että en rupea KIRJOITTAMAAN OIKEIN viesti ymmärretty meni aikaa löytää tämä sivu korana houriossa sen kirjoittelin .
Laitas se pullon korkki kiinni.
- Anonyymi
Linuxin asennusmahdollisuus on kuitenkin hyvä asia. Se on hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Se että asentuu, ei tarkoita että TOIMII!
- Anonyymi
Jep, Windows on yleensä aika huonona aina päivityksen jälkeen - ei se toimi.
- Anonyymi
Kyllä se toimii, mikäli sen saa asennettua. Itse käyttelin Win11:sta AMD FX-6350 alustalla. Eihän tuo mikään pikajuoksija ollut, mutta käyttämään pystyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se toimii, mikäli sen saa asennettua. Itse käyttelin Win11:sta AMD FX-6350 alustalla. Eihän tuo mikään pikajuoksija ollut, mutta käyttämään pystyi.
3kk ja aktivoin katoaa viimeistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen koomikko!
- Anonyymi
Windows 11:n versio 24H2 pelittää hienosti 10-vuotta vanhassa Lenovossa.
Ei TMP:tä, ei Microsoft-tiliä.
Asennus tikku tehty Rufuksella, missä ruksattu yhteensopivuusrajoitus vaihtoehdot.
2-kuukauden kumulatiiviset päivitykset asentuneet + muut.
Aktivointi digitaalisella käyttöoikeudella, ok.
Asennus tehty Windows 10 home kannettavaan, missä olut alun perin Windows 8.1.
Asennettu Rufuksen Windows to go vaihtoehdolla ulkoiselle SSD-levylle.
Taitavat ne kaikki päivitys ongelmat liittyä näihin, pakollisiin vaatimuksiin?
Eikä sen väliä, toimiiko vain 3-kk?
Sitten asennellaan taas!- Anonyymi
Niin ei se 3kk pysy pystyssä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1154980
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4042947Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961435Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839