Jos teessä on kofeiiniä ni se olisi sama jos väittäisin että coca cola on teetä
Käyttäkää nyt aivoja ihmiset!
Teessä on teobromiinia ja L-teaniiniä mutta ei kofeiiniä
Teessä ei ole kofeiiniä
16
337
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitten on olemassa kofenitonta teetä jos kerran siinä ei sitä ole? Katso netistä ei tähän voi kuvia liittää. Etsi kielellä englanti.
- Anonyymi
En tiedä, eikä kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, eikä kiinnosta
Tarkoittanee niitä muita teeksi kutsuttavia haudutettuja yrttijuomia jotka eivät sisällä teepensaan lehtiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittanee niitä muita teeksi kutsuttavia haudutettuja yrttijuomia jotka eivät sisällä teepensaan lehtiä
Kiitos kuin "kunnioitit" vastaustani.
Haluan keskustella teestä enkä kamommillasta
- Anonyymi
Ihan tavallisessakin teessä on kofeiinia, löytäähän siitä netistä tietoa.
- Anonyymi
En tiedä, eikä minua kiinnosta kofeiini. Minun kahvissani on teetä ja sinun pitää elää sen kanssa. Kahvissani on teetä, L-teaniiniä ja kaikkea hyvää mitä teessä on joten mene jonnekkin muualle markkinoimaan kauheeta paskaa josta en tiedä eikä minua edelleenkään kiinnosta
- Anonyymi
Tavallinen tee ei ole normaali tee, se tavoista siitä.
Jos suomalaiset näkisivät oman sisäisen pässinsä suomenkielessään niin te suomalaiset ette edes joisi kahvia, vaa'an teetä.
Seuraava kommentti varmaan perustuu johonkin kauheeseen paskaan luokiteltua näppäryyttä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen tee ei ole normaali tee, se tavoista siitä.
Jos suomalaiset näkisivät oman sisäisen pässinsä suomenkielessään niin te suomalaiset ette edes joisi kahvia, vaa'an teetä.
Seuraava kommentti varmaan perustuu johonkin kauheeseen paskaan luokiteltua näppäryyttäMitähän oikein yrität selittää :)
En markkinoinut mitään ja itse juon sekä kahvia että teetä, käy tavallinen teekasvista tehty tee tai yrttitee muista terveellisistä kasveista, olen itsekin kerännyt luonnosta.
Teekasvista tehdyssä teessä on kofeiinia, miksiköhän joku edes haluaa väitellä sitä vastaan. Ei vie yöunia eikä vie kahvikaan koska juon sen mietona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän oikein yrität selittää :)
En markkinoinut mitään ja itse juon sekä kahvia että teetä, käy tavallinen teekasvista tehty tee tai yrttitee muista terveellisistä kasveista, olen itsekin kerännyt luonnosta.
Teekasvista tehdyssä teessä on kofeiinia, miksiköhän joku edes haluaa väitellä sitä vastaan. Ei vie yöunia eikä vie kahvikaan koska juon sen mietona.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän oikein yrität selittää :)
Teekasvista tehdyssä teessä on kofeiinia, miksiköhän joku edes haluaa väitellä sitä vastaan. Ei vie yöunia eikä vie kahvikaan koska juon sen mietona.Tee ei ole kasvi, tee on rikkaruoho jonka halutunlainen muoto on kyseenalainen yliasutetussa maapallossa missä tiedon opettaminen on helvetillistä ja totuuden kertominen.
De Facto
- Anonyymi
Minä tein tämän aloituksen ja sanon huumorilla (ainakin naureskelen tässä)
Sen että saa olla aika erkin hyvä kahvin keittäjä jos saa teestä tehty kahvia tai jos voi tehdä teehen kofeiiniä - Anonyymi
Idioottia tästä tekee sen että ne jotka uskovat että teessä on kofeiiniä, niin ne ihmiset eivät anna edes mahdollisuutta todistaa sitä että hyvässä teessä ei ole absoluuttisesti yhtäkään kofeiini yksikköä. What about lääkkeet teille jotka ette halua antaa mahdollisuutta teelle?
- Anonyymi
Tee on niin yksinkertainen ja herkkä kasvi ja jos se on sinun sisällä ja joku puhuu vastoin sitä mitä sinulla on sisällä, niin yleisesti ja normaalisti silloin voi ilmaista itseään ja sitä mitä pitää sisällään jos ja kun se on nyt meidän kaikkiemme tasapainoon ja hyve. Nene jotka kieltävät tämänkin joksikin muuksi kuin suomenkieleksi niin niitä minä tulen entistä vähemmän uskomaan.
Kaupasta saa teetä juokaa teetä se on hyvää, älkää juoko alkoholia. Hyvää viikonloppua, varsinkin niille gladiaattoreille jotka menevät tänään aamulla töihin ja haluavat hyvää
:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee on niin yksinkertainen ja herkkä kasvi ja jos se on sinun sisällä ja joku puhuu vastoin sitä mitä sinulla on sisällä, niin yleisesti ja normaalisti silloin voi ilmaista itseään ja sitä mitä pitää sisällään jos ja kun se on nyt meidän kaikkiemme tasapainoon ja hyve. Nene jotka kieltävät tämänkin joksikin muuksi kuin suomenkieleksi niin niitä minä tulen entistä vähemmän uskomaan.
Kaupasta saa teetä juokaa teetä se on hyvää, älkää juoko alkoholia. Hyvää viikonloppua, varsinkin niille gladiaattoreille jotka menevät tänään aamulla töihin ja haluavat hyvää
:)Lisään viellä että rehellisesti ottaen minä en ole sujut sen kanssa että teen teobromini mikä on minun sisällä niin olisi minkään asian seurauksesta kofeiiniä. Tämä ei käy päihinsä. Kerjätkää muualta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään viellä että rehellisesti ottaen minä en ole sujut sen kanssa että teen teobromini mikä on minun sisällä niin olisi minkään asian seurauksesta kofeiiniä. Tämä ei käy päihinsä. Kerjätkää muualta!
Kofeiiniä ei ole minullakaan teessä, mutta kofeiinia on ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kofeiiniä ei ole minullakaan teessä, mutta kofeiinia on ja hyvä niin.
Hyvä! Come on!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164413
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262751Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062285Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341910- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291602Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111323Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204