Omana itsenäsi. Olet niin ihana. 🥰 Minulle vain käy usein niin, että häkellyn ja menen toltaltani. Tulen jopa ärtyisäksi itselleni. *Soimaa itseään.*
Pahastuitkohan siitä pyynnöstä.. Poistin sen, kun ajattelin että olen tunkeileva.
Suloiselle herrasmiehelle. Nähdään taas, toivottavasti pian.
Otan kiinni 🎵
Päivieni piristys olet mies
Anonyymi-ap
11
756
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kyseinen kappale lopussa on soinut monet kerrat meidän läsnäollessa....t.ap
- Anonyymi
Vai otan kii? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai otan kii? 😊
Nii i.
- Anonyymi
Mitä pyyntöä tarkoitat?
- Anonyymi
Lisäsin hänet yhdessä ns "somessa". Poistin pyynnön. 🙂↔️ Liekö edes huomasi.
- Anonyymi
Tulee mieleen yksi haluttava nainen, mulla on myös tunteita koko ajan….mut en tiedä tuosta pyynnöstä mitään. Nähdään.
- Anonyymi
Milloin näit hänen kanssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näit hänen kanssaan?
Viimeviikon maanantaina näin viimeksi ihanuuden
- Anonyymi
Söpöä
- Anonyymi
Ma-miehen charmi on usein sangen vastustamaton.
- Anonyymi
Nääh. Tää on kilttimies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662727- 841187
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82878- 88731
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103632Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53598- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid95520