Woke on pilannut kaiken. Mitään ei saa enää sanoa.

Anonyymi-ap

19

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiukkanutturoiden elämäntehtävä on hävittää kaikki ilo maailmasta.

    • Anonyymi

      Ei kukaan normaali enään jaksa katsoa Yleä, maikkaria.
      Puhumattakaan hesarista ja iltapaskoista
      Ne menevät nurin, elleivät omistajat puutu peliin.
      No maikkari ei mene konkurssin kun omistajana
      amerikan demari SOROS.

      • Anonyymi

        Yle on kaikista paskin kanava, vaikka kuluttaa eniten rahaa.


    • Anonyymi

      Voi teitä pikkupojat?

      Tässä näkyy juuri se, että kyse on teidän tyhmyydestä! Ette tajua mitään koko wokesta ja silti rähinöitte siitä!

      Tuo laulu on hyvä ja sopii täysin hänelle joka ajattelee wokea.

      Tuossa lauletaan miehen ja naisen välisestä suhteesta joka on täysin ok

      Siinä ei mainita ketään nimeltä. Miksi se olisi kielletty?

      Teille pitää näköjään pitää joku kurssi koska ette lainkaan pysy mukana missä mennään?

      Suomen ongelma on se, että meille on tullut tietty joukko joka ei pysy mukana. Suurin piirtein sen kokoinen kuin Persut ovat.

      Näille pitää piirtää missä mennään tai vääntää rautalangasta.

      Kun ei ymmärrä, se on vaikeaa. Silloin ei osaa käyttäytyä. On tavallaan lapsen asemassa joka puhuu, mutta ei ymmärrä!

      Näin

      • Anonyymi

        Pyydäppä että soittavat radiossa, noinkohan lähtee soimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydäppä että soittavat radiossa, noinkohan lähtee soimaan

        Onko tuota koskaan soitettu radiossa?


      • Anonyymi

        No kerro mitä hyviä asioita siinä on.


    • Anonyymi

      Paljon ootte pilanneet faktantarkastuksella. Vasurit tarkastaa mitä saa sanoa.

    • Anonyymi

      Faktantarkastus on sosialistien keksimä huijaus,
      pelkkää tyhjänpuhetta ja linssiin viilaamista.
      Faktojen eli tosiasioiden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

    • Anonyymi

      Radio Nova tuskin tätä laittais pyörimään, vaikka sanoma on hyvä.

    • Anonyymi

      Kivat oli sanat biisissä.

    • Anonyymi

      Mitä täällä ei saa sanoa.

    • Anonyymi

      Tuohan on varsinainen suomalaisen sanoituksen mestariteos. Tässä oma coverini.

      Voi olla ainakin luulen niin
      että pelkistä täytesanoista
      tämän laulun sanat niinku tehdyt on
      Mutta ehkäpä niinku tiedäpä tuota
      Kukapa sitä mitään sanomaan on
      En minä sitä taida olla ainakaan
      Voi olla että epävarmuuttani tämä kaikki on vain
      Mutta se kai olisi jo niinku kannan ottamista
      Eikä minulla niinku sellaiseen taida rohkeutta olla
      Ehkäpä ainakin luulen niin
      Mutta vain yhdestä asiasta luulen taidan ehkä varma olla

      Jos pillua saan itsevarmaksi muutun
      Pillua saan, en täytesanoja käytä
      Jos pillua saan, en jahkaa enää laisinkaan
      Pillua saan, mä mieheksi muutun
      On pillu ajatusteni kiinne kohta
      On pillu miehuuteni ja itsevarmuuteni lähde
      Mutta jos pillua en saa jahkaajaksi taas muutun
      Ehkäpä ainakin luulen niin, niinku, tai kukapa sitä tietää, en minä ainakaan, sano sinä, perkele, en minä tiedä.
      Pillu!

    • Anonyymi

      Perkeleen kommunismi.

    • Ensimmäinen ajatus tuosta Popedan kappaleesta oli, että johan pompahti. Mutta sitten ajattelin tarkemmin ja totesin, että on sitä tehty kappaleita kaikenlaisista aiheista. Ja varsinkin rockbändit tehneet aikoinaan.

      Tosin se on ihan totta, että nykyään ei artistit vois tehdä ihan 100% samanlaisia kappaleita kuin ennen. Onko se hyvä vai huono? Sanoisin, että molempia.

      • Anonyymi

        hyvää pohdintaa kun osaat pohtia molemmilta kanteilta tuota asiaa. Toivottavasti vanhoja lauluja ja vanhoja telkkarisarjoja&elokuvia eivät tietyt tahot ala poistamaan ja bannaamaan telkkarista koska musta siinä pitää ottaa huomioon se että ne on tehty silloin ennen tätä nykyhetken aikakautta . Tosin tätäkin asiaa voi pohtia eri perspektiiveistä. On sekin totta. Jotkut pelkää meneekö kommunismiin? Riskit on aina olemassa jos ruvetaan viilaan asioita tällai. On sekin riski olemassa.

        Itse näen diktatuuria ja sananvapauden heikentämistä niin kommunistipuolueissa kuin myös äärioikeistopuolueissa koska maailman historia osoittaa sen joka on kieltämättä karu fakta ja me ihmiset emme tunnu oppivan koskaan.


    • Anonyymi

      Pitääkö se tosiaan paikkansa, että Soros omistaa mainoskanava MTV kolmosen? Jos, niin en ihmettele enää kuinka siitä on joiltain osin tullut jo vähintään mätä Ylen veroinen woke-cansel-pride kanava.

      Suomessa ei ole enää yhtään sellaista tv, tai radiokanavaa, mihin Amerikasta levinnyt öyhötys noiden edellä mainittujen juttujen suhteen ei olisi pesiytynyt.

      Mutta Trump näyttää esikuntineen tuovan noiden lähtömaassa suuren muutoksen, joka toivottavasti leviää järkevöittämään nykyistä mädätystä tänne Suomeenkin??

    • Anonyymi

      Mitä menneiden vuosikymmenten lauluihin tulee, niin muistaako kukaan Kake Singersin laulua, missä laulettiin k-huulista ;)

      Nyt voisi joutua syytettyjen penkille samalla biisillä ; ))

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe