Kaikki läpällä tehdyt jutut on kielletty. Esim. mikään suosittu yhtye ei voisi tänäpäivä tehdä tällaista biisiä, joutumatta canceloiduksi.
https://www.youtube.com/watch?v=2pUHJKTodgs
Woke on pilannut kaiken. Mitään ei saa enää sanoa.
19
245
Vastaukset
- Anonyymi
Tiukkanutturoiden elämäntehtävä on hävittää kaikki ilo maailmasta.
- Anonyymi
Ei kukaan normaali enään jaksa katsoa Yleä, maikkaria.
Puhumattakaan hesarista ja iltapaskoista
Ne menevät nurin, elleivät omistajat puutu peliin.
No maikkari ei mene konkurssin kun omistajana
amerikan demari SOROS.- Anonyymi
Yle on kaikista paskin kanava, vaikka kuluttaa eniten rahaa.
- Anonyymi
Voi teitä pikkupojat?
Tässä näkyy juuri se, että kyse on teidän tyhmyydestä! Ette tajua mitään koko wokesta ja silti rähinöitte siitä!
Tuo laulu on hyvä ja sopii täysin hänelle joka ajattelee wokea.
Tuossa lauletaan miehen ja naisen välisestä suhteesta joka on täysin ok
Siinä ei mainita ketään nimeltä. Miksi se olisi kielletty?
Teille pitää näköjään pitää joku kurssi koska ette lainkaan pysy mukana missä mennään?
Suomen ongelma on se, että meille on tullut tietty joukko joka ei pysy mukana. Suurin piirtein sen kokoinen kuin Persut ovat.
Näille pitää piirtää missä mennään tai vääntää rautalangasta.
Kun ei ymmärrä, se on vaikeaa. Silloin ei osaa käyttäytyä. On tavallaan lapsen asemassa joka puhuu, mutta ei ymmärrä!
Näin- Anonyymi
Pyydäppä että soittavat radiossa, noinkohan lähtee soimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydäppä että soittavat radiossa, noinkohan lähtee soimaan
Onko tuota koskaan soitettu radiossa?
- Anonyymi
No kerro mitä hyviä asioita siinä on.
- Anonyymi
Paljon ootte pilanneet faktantarkastuksella. Vasurit tarkastaa mitä saa sanoa.
- Anonyymi
Faktantarkastus on sosialistien keksimä huijaus,
pelkkää tyhjänpuhetta ja linssiin viilaamista.
Faktojen eli tosiasioiden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. - Anonyymi
Radio Nova tuskin tätä laittais pyörimään, vaikka sanoma on hyvä.
- Anonyymi
Kivat oli sanat biisissä.
- Anonyymi
Mitä täällä ei saa sanoa.
- Anonyymi
Tuohan on varsinainen suomalaisen sanoituksen mestariteos. Tässä oma coverini.
Voi olla ainakin luulen niin
että pelkistä täytesanoista
tämän laulun sanat niinku tehdyt on
Mutta ehkäpä niinku tiedäpä tuota
Kukapa sitä mitään sanomaan on
En minä sitä taida olla ainakaan
Voi olla että epävarmuuttani tämä kaikki on vain
Mutta se kai olisi jo niinku kannan ottamista
Eikä minulla niinku sellaiseen taida rohkeutta olla
Ehkäpä ainakin luulen niin
Mutta vain yhdestä asiasta luulen taidan ehkä varma olla
Jos pillua saan itsevarmaksi muutun
Pillua saan, en täytesanoja käytä
Jos pillua saan, en jahkaa enää laisinkaan
Pillua saan, mä mieheksi muutun
On pillu ajatusteni kiinne kohta
On pillu miehuuteni ja itsevarmuuteni lähde
Mutta jos pillua en saa jahkaajaksi taas muutun
Ehkäpä ainakin luulen niin, niinku, tai kukapa sitä tietää, en minä ainakaan, sano sinä, perkele, en minä tiedä.
Pillu! - Anonyymi
Perkeleen kommunismi.
Ensimmäinen ajatus tuosta Popedan kappaleesta oli, että johan pompahti. Mutta sitten ajattelin tarkemmin ja totesin, että on sitä tehty kappaleita kaikenlaisista aiheista. Ja varsinkin rockbändit tehneet aikoinaan.
Tosin se on ihan totta, että nykyään ei artistit vois tehdä ihan 100% samanlaisia kappaleita kuin ennen. Onko se hyvä vai huono? Sanoisin, että molempia.- Anonyymi
hyvää pohdintaa kun osaat pohtia molemmilta kanteilta tuota asiaa. Toivottavasti vanhoja lauluja ja vanhoja telkkarisarjoja&elokuvia eivät tietyt tahot ala poistamaan ja bannaamaan telkkarista koska musta siinä pitää ottaa huomioon se että ne on tehty silloin ennen tätä nykyhetken aikakautta . Tosin tätäkin asiaa voi pohtia eri perspektiiveistä. On sekin totta. Jotkut pelkää meneekö kommunismiin? Riskit on aina olemassa jos ruvetaan viilaan asioita tällai. On sekin riski olemassa.
Itse näen diktatuuria ja sananvapauden heikentämistä niin kommunistipuolueissa kuin myös äärioikeistopuolueissa koska maailman historia osoittaa sen joka on kieltämättä karu fakta ja me ihmiset emme tunnu oppivan koskaan.
- Anonyymi
Pitääkö se tosiaan paikkansa, että Soros omistaa mainoskanava MTV kolmosen? Jos, niin en ihmettele enää kuinka siitä on joiltain osin tullut jo vähintään mätä Ylen veroinen woke-cansel-pride kanava.
Suomessa ei ole enää yhtään sellaista tv, tai radiokanavaa, mihin Amerikasta levinnyt öyhötys noiden edellä mainittujen juttujen suhteen ei olisi pesiytynyt.
Mutta Trump näyttää esikuntineen tuovan noiden lähtömaassa suuren muutoksen, joka toivottavasti leviää järkevöittämään nykyistä mädätystä tänne Suomeenkin?? - Anonyymi
Mitä menneiden vuosikymmenten lauluihin tulee, niin muistaako kukaan Kake Singersin laulua, missä laulettiin k-huulista ;)
Nyt voisi joutua syytettyjen penkille samalla biisillä ; ))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154