On tullut käsitepari vanhan ja uuden maan kreationistit. Että Jumala on aurinkoa ja kuuta luodessaan katsellut ja mallintanut. että siihen on Hänellä aikaa kulunut, niinkuin monella gradun tekijällä, tuhat vuotta. Että kuusituhatta vuotta olisi kaiken kaikkiaan kulunut kaiken luomiseen. Näin Siionin monet puhujasedät opettavat.
Minusta psalmin 90:4kauniita sanoja tuhat vuotta kuin yksi päivä ei voi irrottaa kontekstistaan ja liittää tähän.
Ps. 90
Ihmiselämän lyhyys ja Jumalan ikuisuus
1 Mooseksen, Jumalan miehen, rukous. Herra, sinä olet meidän turvamme polvesta polveen.
2 Jo ennen kuin vuoret syntyivät, ennen kuin maa ja maanpiiri saivat alkunsa, sinä olit. Jumala, ajasta aikaan sinä olet.
3 Sinä annat ihmisten tulla maaksi jälleen ja sanot: "Palatkaa tomuun, Aadamin lapset." [1. Moos. 3:19+]
4 Tuhat vuotta on sinulle kuin yksi päivä, kuin eilinen päivä, mailleen mennyt, kuin öinen vartiohetki. [2. Piet. 3:8]
5 Me katoamme kuin uni aamun tullen, kuin ruoho, joka hetken kukoistaa
Minä uskon, että seitsemäntenä päivänä Jumala lepäsi, ja siksi vietämme sabattia, joka Jeesuksen ylösnousemuksen vuoksi siirtyi sunnuntaihin.
Pitkä vai lyhyt maailman luominen
Anonyymi-ap
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832