Miten saada klotsipaani resepti.

Anonyymi-ap

Menettämättä ajokortti ja aseenkanto lupaansa.

32

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Klotsapiini korjattuna. Joka tapauksessa ei ole hyvä juttu ajaa ja ammuskella, psykoosissa pitkin ja poikin.

      • Anonyymi

        Oikeisto hallituksen aiheuttamat leikkaukset lakeineen, ahdistaa aivan helvetisti. Lisäpelkona Porin menettävän Energialaitoksensa ja psykoosiin niistä joutuen menee ajokorttikin vielä. Onko tämä vieläpä Marinin syytä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeisto hallituksen aiheuttamat leikkaukset lakeineen, ahdistaa aivan helvetisti. Lisäpelkona Porin menettävän Energialaitoksensa ja psykoosiin niistä joutuen menee ajokorttikin vielä. Onko tämä vieläpä Marinin syytä kaikki.

        Sumuttaja lääkäri hyökkää metoristi naisen kanssa kimppuun ja ajokortti voi olla hyllyllä. Marinin tanssiessa jauhotanssia. Akin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sumuttaja lääkäri hyökkää metoristi naisen kanssa kimppuun ja ajokortti voi olla hyllyllä. Marinin tanssiessa jauhotanssia. Akin kanssa.

        Pitäisikö psykopaatit poistaa liikenteestä, ainakin ammattiliikenteestä. Traficom voisi ottaa tämän paisuvan ongelman suurennuslasin alle ja hallitus voisi tarvittaessa tehdä tiukentava laki työkaluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö psykopaatit poistaa liikenteestä, ainakin ammattiliikenteestä. Traficom voisi ottaa tämän paisuvan ongelman suurennuslasin alle ja hallitus voisi tarvittaessa tehdä tiukentava laki työkaluksi.

        Eikö skitsoilla ole antaa aloituksessa kysyttyyn neuvoa.


      • Anonyymi00027

        Ei kannata huumata itseään millään klotsapiineillä,niin ei tule psykoosiakaan.


    • Anonyymi

      Psykopaateille ei pitäisi antaa lääkärinpapereita. Käy vielä kuten Ullanlinnan erikoislääkärille. Pisti akkansa kylmäksi ja kääri mattoon, ihan pokkana sitten avasi poliiseille oven että ei ole muijaa näkynyt. Muija oli mattokäärössä parvekkeella. Tällaisia ovat nämä erikoislääkärit. Kuten Porin kuuluisa samanmoinen, varoa pitää todella.

      • Anonyymi

        Niin miten sen reseptiin voi saada, ettei epäiltäisi sairaaksi ottamalla ajolupa pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miten sen reseptiin voi saada, ettei epäiltäisi sairaaksi ottamalla ajolupa pois.

        Ei ajolupaa pois ottamalla sairaaksi epäillä.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ajolupaa pois ottamalla sairaaksi epäillä.

        kyllä voi ajaja epäillä sairasta lotsapiinoa


    • Anonyymi

      Miksi pitää epäillä jonkun sairauksia? Henkilökohtaisia asioita. Eiköhän jokainen itse tiedä oman ruumiinsa paremmin kuin muut. Ihme vinkumista.

    • Anonyymi

      Meneekö ajokortti jos löytyy kotoa ruumis mattokääröstä, ja meneekö lääkärinluvat samalla, kysyy klotsapinian erityisosaaja ja tutkija Porista?

    • Anonyymi

      Finnien sisällä on verta, kuolleista ihosoluista, rasvasta ja bakteereista muodostunutta märkää sekä kirkasta nestettä, veren seerumia. Tulehdusreaktio johtuu siitä, että kehon immuunipuolustus taistelee huokosia ärsyttävää tukosta vastaan

      • Anonyymi

        Kirkasta nestettä saa myös Alkosta pulloissa. Klotsapiinitappaja on porilainen ylilääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkasta nestettä saa myös Alkosta pulloissa. Klotsapiinitappaja on porilainen ylilääkäri.

        Lääkäri viinakaupan myyjänä. Mielenkiintoista, tuntisinko minä tämän myyjän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkasta nestettä saa myös Alkosta pulloissa. Klotsapiinitappaja on porilainen ylilääkäri.

        Mengele oli saksalainen ja kuollut jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri viinakaupan myyjänä. Mielenkiintoista, tuntisinko minä tämän myyjän.

        Saatko diapamit ja kossun samalta tiskiltä?Litra klotsaa siihen vielä päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko diapamit ja kossun samalta tiskiltä?Litra klotsaa siihen vielä päälle.

        Alkoholismista voi parantua. Skitsofreniasta paranee vasta haudassa. Molempia sairauksia voidaan kuitenkin hoitaa lääkkeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholismista voi parantua. Skitsofreniasta paranee vasta haudassa. Molempia sairauksia voidaan kuitenkin hoitaa lääkkeillä.

        Mistä tyhmille pilleri, näiden edellä mainittujen sairauksien lisäksi, pilleri joka rauhoittaisi meuhkaamasta, tutkituiden hoitavien lääkkeiden vaarallisuudesta, niillä rikastumisen perusteella. Kannattaisiko näiden foliohattu hörhöjen keskittyä vaikka lisäravinne valmisteilla rahastukseen ja jättää lisenssi lääkevalmisteet rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholismista voi parantua. Skitsofreniasta paranee vasta haudassa. Molempia sairauksia voidaan kuitenkin hoitaa lääkkeillä.

        Alkoholilla voi hoitaa myös monia sairauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholilla voi hoitaa myös monia sairauksia.

        Mainitse nyt edes yksi sairaus, mitä alkoholilla voi hoitaa lääkkeenä. Pois lukien krapula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitse nyt edes yksi sairaus, mitä alkoholilla voi hoitaa lääkkeenä. Pois lukien krapula.

        Lista on loputon. Vitutusnyt ensi alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lista on loputon. Vitutusnyt ensi alkuun.

        Voi sentään. Vitutus nyt ei ole sairaus, mutta siihen auttaa liikunta ja pamit tarvittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sentään. Vitutus nyt ei ole sairaus, mutta siihen auttaa liikunta ja pamit tarvittaessa.

        Höh. Se oli vaan yksi ja vitutukseen voi kuolla. Se on pahempi kuin sairaus. Alkoholi auttaa ja sitä saa ilman lääkärikäyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Se oli vaan yksi ja vitutukseen voi kuolla. Se on pahempi kuin sairaus. Alkoholi auttaa ja sitä saa ilman lääkärikäyntiä.

        Selvä se sitten on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholismista voi parantua. Skitsofreniasta paranee vasta haudassa. Molempia sairauksia voidaan kuitenkin hoitaa lääkkeillä.

        Haha. Tee itsellesi kitsoreeni, syö läkkeitä ja usko niitä tinahattuja. Tee itsellesi näin helvetti maan päälle. Jos haluat, ei pakko.🥳


      • Anonyymi00033

        ite syön mieluummin sipsejä


    • Anonyymi00028

      Porilainen vaarallinen uhkailusoitteleva lääkäri on päätymässä viimein tuomiolle.

      • Anonyymi00029

        Onko se luojan tahto.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Onko se luojan tahto.

        Kumpi tuli ensin. Psykoosi, vai klotsapiinilääke. Psykoosiin tulleet rukousrinkiläiset väittää lääkkeiden olleen ensin, sama koronaviruksen kohdalla. Väite on totta, kun 5G, oli keksitty ennen koronaa.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Kumpi tuli ensin. Psykoosi, vai klotsapiinilääke. Psykoosiin tulleet rukousrinkiläiset väittää lääkkeiden olleen ensin, sama koronaviruksen kohdalla. Väite on totta, kun 5G, oli keksitty ennen koronaa.

        5G klotsaa saa epsanjasta netin kautta


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        5G klotsaa saa epsanjasta netin kautta

        Onko se esirukoiltu lähetys.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe