IL: Katri Kulmuni sai niin törkeitä kommentteja, että ne saattavat vaikuttaa jo hänen pukeutumiseensakin
Kulmunin mukaan sellaisetkin asut saatetaan nähdä provosoivina, joista itse pitää ja joissa viihtyy.
Keskustan europarlamentaarikko Katri Kulmunin Facebook-julkaisun kommenttikenttään tuli niin epäasiallisia kommentteja, ettei hän välttämättä uskalla enää pukeutua haluamallaan tavalla, kertoo Iltalehti.
Päivityksessään Kulmuni mainosti uutiskirjettään. Tekstin ohessa hän julkaisi kuvan itsestään sonnustautuneena harmaaseen t-paitaan ja sinisävyiseen hameeseen. Julkaisu on kerännyt useilta miehiltä törkeitä kommentteja, joissa Kulmunin ulkonäöstä kirjoitetaan seksuaalissävytteisesti.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011001768.html
IL: Katri Kulmuni sai niin törkeitä kommentteja, että ne saattavat vaikuttaa jo hänen pukeutumiseens
7
193
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöttävä vajukki jaksoi itse kirjoittaa IL:
On se fiksu! - Anonyymi
Mutta kun miehen geeneille ei voi mitään ne aina aktivoituu kulmuneista
- Anonyymi
Mulkunilla pitäisi olla päällä ainoastaan märkiä T-paitoja.
- Anonyymi
Suomi-Venäjä seura.
- Anonyymi
Kulmuni on minun makuuni vähän liian rehevä, mutta myös aika kaunis ja pidän hänen tavastaan puhua. Samalla tavoin kuin Lindtman, Kulmuni ottaa jotenkin helposti kontaktin kuulijaan vaikka TV-ruudun läpi.
Hänen ajatuksensa poliittisesti ovat minulle liian oikealla. Se harmittaa, koska muuten pitäisin häntä oikein hyvänä poliitikkona.
On paljon miehiä, jotka pitävät rehevistä naisista ja jos vielä kauneutta... niin tuleehan niitä kommenttaja, joskin varmaankin melkoinen osa kommentoijista saattaa olla naisia.
Minä en pukeutumista kommentoi, olen enemmän Palanderin linjoilla siinä, mitä naisista sanon. Tai siis eroan Kallesta siinä, että pelkästään ajattelen, en läheskään aina ilmaise sitä. Minusta Katri Kulmunin t-paidassa ja hameessa ei ole mitään vikaa. Tosin Europarlamenttiin ei taida oikein sopia, mutta vapaa-ajalla esim. kesällä ihan hyvä asukokonaisuus.
Ehkä jotkut miehet kiinnittivät huomiota Kulmunin rintoihin, jotka ovat aika isot (kuvassa ainakin).Toisia ei saa kuitenkaan haukkua törkeästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134