IL: Katri Kulmuni sai niin törkeitä kommentteja, että ne saattavat vaikuttaa jo hänen pukeutumiseens

Anonyymi-ap

IL: Katri Kulmuni sai niin törkeitä kommentteja, että ne saattavat vaikuttaa jo hänen pukeutumiseensakin
Kulmunin mukaan sellaisetkin asut saatetaan nähdä provosoivina, joista itse pitää ja joissa viihtyy.

Keskustan europarlamentaarikko Katri Kulmunin Facebook-julkaisun kommenttikenttään tuli niin epäasiallisia kommentteja, ettei hän välttämättä uskalla enää pukeutua haluamallaan tavalla, kertoo Iltalehti.

Päivityksessään Kulmuni mainosti uutiskirjettään. Tekstin ohessa hän julkaisi kuvan itsestään sonnustautuneena harmaaseen t-paitaan ja sinisävyiseen hameeseen. Julkaisu on kerännyt useilta miehiltä törkeitä kommentteja, joissa Kulmunin ulkonäöstä kirjoitetaan seksuaalissävytteisesti.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011001768.html

7

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpöttävä vajukki jaksoi itse kirjoittaa IL:

On se fiksu!

• Anonyymi

Mutta kun miehen geeneille ei voi mitään ne aina aktivoituu kulmuneista

• Anonyymi

Mulkunilla pitäisi olla päällä ainoastaan märkiä T-paitoja.

• Anonyymi

Suomi-Venäjä seura.

• Anonyymi

Kulmuni on minun makuuni vähän liian rehevä, mutta myös aika kaunis ja pidän hänen tavastaan puhua. Samalla tavoin kuin Lindtman, Kulmuni ottaa jotenkin helposti kontaktin kuulijaan vaikka TV-ruudun läpi.

Hänen ajatuksensa poliittisesti ovat minulle liian oikealla. Se harmittaa, koska muuten pitäisin häntä oikein hyvänä poliitikkona.

On paljon miehiä, jotka pitävät rehevistä naisista ja jos vielä kauneutta... niin tuleehan niitä kommenttaja, joskin varmaankin melkoinen osa kommentoijista saattaa olla naisia.

Minä en pukeutumista kommentoi, olen enemmän Palanderin linjoilla siinä, mitä naisista sanon. Tai siis eroan Kallesta siinä, että pelkästään ajattelen, en läheskään aina ilmaise sitä.

• Minusta Katri Kulmunin t-paidassa ja hameessa ei ole mitään vikaa. Tosin Europarlamenttiin ei taida oikein sopia, mutta vapaa-ajalla esim. kesällä ihan hyvä asukokonaisuus.

Ehkä jotkut miehet kiinnittivät huomiota Kulmunin rintoihin, jotka ovat aika isot (kuvassa ainakin).

• Toisia ei saa kuitenkaan haukkua törkeästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe