Sitä enemmän hän epäröi ja pakittaa. Mahtaakohan vain valehdella kaiken. Alkanut mennä maku koko touhusta.
Vastaukset 19
- Anonyymi
Ei se sanominen vie eteenpäin vaan pitäisi pystyä toteuttamaan pienetkin lupaukset, vain niillä on merkitystä lopulta.
- Anonyymi
Ehkä se kysyy, että rakastatko sinä?
- Anonyymi
Mutta eihän rakkaudesta voida keskustella. Sitä pitää kokea tietääkseen onko sitä.
- Anonyymi
Rakkaus tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. Hänen määritelmänsä voi olla eri kuin sinun.
- Anonyymi
Rakkauteen kuuluu ajatusten, tunteiden, kokemusten ja elämän jakamista. Läsnäoloa, rinnalla kulkemista ja huolenpitoa. Voi siihen kuulua haaveilua ja ikävöimistäkin, mutta ei niistä pelkästään ei koota kokonaista rakkautta.
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
No niin on kyllä ei jaksais enää
- Anonyymi
No ei.onneks kohta loppuu ja sit lataamaan akkuja.
- Anonyymi00010
ole sitten sen kanssa aivan sama minulle!
- Anonyymi00011
Jos ei osaa rakkautta muuten osoittaa kuin sanoilla ei ole vaivan arvoista edes en usko että sitäkään tehdään minkään muun takia kuin sen että saisi mitä haluaa
- Anonyymi00012
Ihanko tosielämässä sanoo rakastavansa?
Vai anonyymillä keskustelupalstalla.....- Anonyymi00017
Tää tuli mullakin mieleen. Täällä taitaa olla niitä jotka elää palstalla siis anonyymi-sellaisella jotain rakkaussuhde tarinaansa.
Meitä on moneen junaan mut jos oikeesti täällä palstalla kuvittelee jonkun ”rakastetun” kanssa keskustelevansa niin 🫨 ei hyvää päivää!! Huh huh.
- Anonyymi00013
Joillekin "rakastaminen" on vain sana, jota viljellään jossain televisio-ohjelmissa. Siksi sitä heitellään sinne tänne myös oikeassa elämässä vaikka tunne sen takana ei olisikaan aito.
Silloin kun sana on sanojalle työn takana, sen syvyyteen voi luottaa. - Anonyymi00014
Ei kyllä se meinaa jotain ihan muuta erotomaaniset nettipopulistiäijät jotka tuskin olette edes ollut ikinä yhdessä näiden ns rakastavien naisten kanssa.
Ymmärrän joukkopsykoosin, näyttää olevan melko vahvana. - Anonyymi00015
Sanoin rakastavani, mutta sinulle sillä ei ollut mitään merkitystä. En saanut siihen edes vastausta. Joten, jos haluat jotain tapahtuvan, tulee sinum tulla vastaan. Enää en usko, että sinusta on siihen. Viestiä ei kuulu.
- Anonyymi00018
Siis täälläkö palstalla kerroit ”hänelle” rakastavasi?? 😅
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siis täälläkö palstalla kerroit ”hänelle” rakastavasi?? 😅
Kerroin IRL, en usko näihin satuihin.
- Anonyymi00016
Haluaisin aluksi tutustua, oppia tuntemaan. 🫣🥰😘
- Anonyymi00020
Ethän tee sen eteen mitään! Miten voidaan tutustua, kun en ole valmis keskustelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578