Kärpät-ilves

Anonyymi-ap

Kun peli alkoi niin heti näki kuinka peli oli intensiivistä ja vauhdikasta oli mukava katsoa reilua kiekkoa ja mentiin päästä päähän luulin todellakin kahden erän jälkeen että sm liigaan on palannut reilun pelin henki annetaan pelata eikä pilata peliä maku jäähyillä mutta tulihan se sieltä tuomarit näytti omat karvansa ja nämä selostajat sekä etelän jääkiekon vaikuttajat ovat todella pilanneet suomalaisen jääkiekon ja sm liigan piti saada vängällä ilves tasoihin siis ei taidolla vaan puolueellisella tuomaroinilla mitä yritettiin tehtiin 2000 luvun alussa kun kärpät voitti monta mestaruutta tämä on niin läpi näkyvää että ei ole ihme että yleisö kaikkiaan katsomoista että televisiointi tekee tappiota oisko jo aika muuttaa tasa puolisemmaksi tätä smliigaa tai sille käy kuten monelle muulle lajille että kiinnostus kaikkoaa sekä laji kärsii että suomalainen jääkiekko ja yleisö katoaa katsomoista sitä te haluatte siellä kasvu keskuksissa.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
        Ikävä
        135
        4400
      2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
        Maailman menoa
        109
        2184
      3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
        Ikävä
        64
        1518
      4. 56
        1267
      5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
        Ikävä
        261
        1157
      6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
        Maailman menoa
        132
        1096
      7. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
        Ikävä
        49
        866
      8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
        Ikävä
        31
        793
      9. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
        Ikävä
        8
        788
      10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
        Ikävä
        39
        775
      Aihe