Olen raitis tupakoimaton köyhä niin kukaan ei lahjoita. Mutta olepas joku iippa Hemppu tai avaruuskissa niin saat rahaa ryyppäämiseen!
Miksi ihmiset lahjoittaa rahaa juopoille mutta ei selville
8
272
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi olet köyhä?
- Anonyymi
Koska persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska persut.
Persit?
Eli tarkoitatko siksi, että joudut huolehtimaan itsestäsi ja maksamaan itse oman elämäsi kuluja aiempaa enemmän?
Ei ihme ettei tuollaiselle vätykselle kukaan mitään halua antaa.
- Anonyymi
Kuka lahjoittaa ja missä?
- Anonyymi
NO SITÄ MINÄKIN OLEN IHMETELLYT.
RAHAA JAETAAN MIELETTÖMIÄ MÄÄRIÄ KAIKILLE, PAKOLAISILLE 10 MILJARD. VUODESSA.
300 000 TYÖTÖNTÄ.
GRANH-LAASONEN ALKAA TOIMITTAA VIINAT KOTIOVILLE.
-
VIHREÄ TOIMITTAA HUUMEET .......... HEILLE LAIT OVA YHDENTEKEVÄÄ HAILEETA.- Anonyymi
Grahn-Laasonen pakottaa köyhät kansalaiset maksamaan ylimääräistä rikkaille suuryrityksille.
Viinathan on Suomessa Alkon monopoli. Mietoja viinejä voidaan myydä muissakin kaupoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Grahn-Laasonen pakottaa köyhät kansalaiset maksamaan ylimääräistä rikkaille suuryrityksille.
Viinathan on Suomessa Alkon monopoli. Mietoja viinejä voidaan myydä muissakin kaupoissa.Älä juo pöljä. Ei ole mikään pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä juo pöljä. Ei ole mikään pakko.
ma joka päivä kalijaa haen
joka ainua päivä lähikaupasa kään
ja kaiken tämän siksi vain
koska kultaa tuo halavin kalija oooon
%-)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel354035Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1382555Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v942153Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221684Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781656Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276121411Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma641405Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791321- 681317
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741276