Kyllä on viisasta säästöä, kun elinkeinoasiamiehen virka lakkautetaan. Voi Hyvää päivää. Juurikin elinkeinoasiamies toisi yrityksiä kuntaan. Mutta kun ei ole viisautta. Ei ihme, että kriisikuntana edelleen keskustaan ja väki vähenee.
Onko Kyyjärvellä tulevaisuutta?
12
856
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla että nippa nappa osataan lukea ja kirjoittaa, laskentaoppi tuottaakin jo vaikeutta.
- Anonyymi
Missä Keski-Suomen kunnassa on paras työllisyystilanne tällä hetkellä ?
- Anonyymi
Elinkeiniasiamies hoitaa tietyn elinkeinon etuja. Montako meinaatte Kuntaan valita?
Valitkaa Kylistä ainakin yksi joka ajaisi oman kylänsä etuja,ihan asuinkuntalainen joka elää ja asuu kylässä.Ei tällaista kesäpaikan omistajaa jotka sotkevat Metsästysseurat,
vieraskorteillaan.- Anonyymi
Kukahan niitä metsästysseuran asioita on koko ajan yrittänyt sotkea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan niitä metsästysseuran asioita on koko ajan yrittänyt sotkea?
KUKAHAN? Olisko sama porukka joka on velkaanuttanut asukkan 14.000€ velkataakaan.
On itsestään selvää että Kirkonkylä sammuu ensin ,jäljelle jää nämä "Kylät" joiden asukkaat sinnitelevät kodin ja hoitokodin välillä,pitäen kotiseutuaan toiminassa.
Tarkastele Verottoman Metsästysseurojen toimintaa. Tässä olisi yksi( Kukahan) miksi kylien asukasluku vähenee ja paluumuuto hiipuu. Ajattele ihan ite.! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUKAHAN? Olisko sama porukka joka on velkaanuttanut asukkan 14.000€ velkataakaan.
On itsestään selvää että Kirkonkylä sammuu ensin ,jäljelle jää nämä "Kylät" joiden asukkaat sinnitelevät kodin ja hoitokodin välillä,pitäen kotiseutuaan toiminassa.
Tarkastele Verottoman Metsästysseurojen toimintaa. Tässä olisi yksi( Kukahan) miksi kylien asukasluku vähenee ja paluumuuto hiipuu. Ajattele ihan ite.!Oletkohan ite ihan sekopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan ite ihan sekopää.
Taidat olla "ITSEVALTIAS"Oletkohan!?
- Anonyymi
Turha pesti. Pitäisi lopettaa myös muista kunnista.
- Anonyymi
Kyllä nämä lopuukin.Valtiovallan toimesta.
- Anonyymi
Kyllä. Ja kun uusi pierukriitikko aloittaa toimessaan niin Kyyjärvi on isosti maailmankartalla.
- Anonyymi
On toki tulevaisuuttakin.
- Anonyymi
Niin tuhosivat keskustalaiset Kyyjärven
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233