Tälläkin hetkellä on menossa mittava kestokampanja, jonka tavoitteena on vahingoittaa suomalaista maataloutta. Se on järkyttävä rikos hyvinvointiamme, ruokaturvaamme, maaseudun elinvoimaa, työllisyyttä jne. kohtaan.
Tämä on käsittämätöntä touhua, että ensin tuhotaan maaseutujen elinvoimaa ja sitten sinne syydetään satoja miljoonia euroja tukirahaa yIIäpitämään elinvoimaa.
Näin idiootteja päättäjiä meillä on. Tämän päälle tulee muut idiootit, kuten ilmastoöyhöttäjät, jotka haluaa pelastaa maailman hävittämällä karjatalouden. Eikä jakeluun mene, että Suomen kasvihuonepäästöt ovat n. 0,1% globaaleista päästöistä, josta karjatalouden osuus on n. 0,014%, joten karjatalouksien hävittämisestä ei ole mitään hyötyä. Ei mitään. Sen sijaan siitä on suunnatonta haittaa Suomen hyvinvoinnille.
Muistakaa vaaleissa tällaiset kriteerit, älkääkä paskantako omille lautasillenne.
Syökää lihaa, juokaa maitoa, tukekaa maaseutujen elinvoimaa.
25
211
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö viljantuotanto ole suomalaista maataloutta?
- Anonyymi
On. Se on osa sitä.
- Anonyymi
Karjatalous/maatalous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karjatalous/maatalous.
= eläinrääkkäystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
= eläinrääkkäystä
Noinhan ne harhaiset eläinaktivistit julistaa...eivät havaitse..
- Anonyymi
Viljahiutalaita ja marjoja, ei mitään läskilihaa.
- Anonyymi
Karjaa on aina ollut. Sotakoneita vain n. 100 vuotta. Joten leikataan sotateollisuuden päästöistä.
Olen rehti lihansyöjä enkä aio tinkiä siitä grammaakaan. Sanokoot ituhipit ja muut hihhulit mitä tahansa.
- Anonyymi
Eli et edes ymmärrä aihetta, jota kommentoit.
Anonyymi kirjoitti:
Eli et edes ymmärrä aihetta, jota kommentoit.
Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.
- Anonyymi
Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:
Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.
Myrkkypihvunsä voivat juoda ihan itse. Eu+lihaa
- Anonyymi
Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:
Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.
En ymmärtänyt staika House juttusi itsekään mitä tarkoittaa vastaukseksi
Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:
Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.
Mukavaa kuulla. Itse tulin siihen tulokseen äsken, että mehevimmät lihapullat tulee siten, että laittaa raa´at pyörykät soosiin ja kuumaan uuniin muhimaan n. puoleksi tunniksi.
Eivät kuivu. Ja maustuvat velä paremmin.
Leppoisaa lauantaita Sinulle.
- Anonyymi
Myrkkymaitonsa voivat juoda ihan itse.
- Anonyymi
Minä siis ostan vain kotimaista maitoa.
- Anonyymi
Kookosöljy ja maito tuhoaa luontoa sanoin yllä
Rahdataan Suomeen meridiiselilllä ja SOIJA MAITOA $E ON LUONNON KATOA
- Anonyymi
Tietenkin syön kotimaista lihaa ihan entiseen tapaan.
- Anonyymi
Ei myrkyt ja ideologiat kosketa minua, otan lihan omasta pakkasesta.
- Anonyymi
Ei myrkyt ja ideologiat kosketa minua, otan lihan omasta pakkasesta.
- Anonyymi
olen työttömänä ja on vähän rahaa, niin olen joutunut ostamaan hinnan perusteella -- ikävä kyllä huonoa ulkomaalaista ruokaa !!
Outo paikka on suomi, kun on massa-työttömyys ja suomaliset tuotteet kalliita.
- näin se uppoaa koko Suomi yhä syvemmälle turvattomaksi taxi uudistus raiskaus kehitysmaaksi !!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483