Syökää lihaa, juokaa maitoa, tukekaa maaseutujen elinvoimaa.

Anonyymi-ap

Tälläkin hetkellä on menossa mittava kestokampanja, jonka tavoitteena on vahingoittaa suomalaista maataloutta. Se on järkyttävä rikos hyvinvointiamme, ruokaturvaamme, maaseudun elinvoimaa, työllisyyttä jne. kohtaan.

Tämä on käsittämätöntä touhua, että ensin tuhotaan maaseutujen elinvoimaa ja sitten sinne syydetään satoja miljoonia euroja tukirahaa yIIäpitämään elinvoimaa.

Näin idiootteja päättäjiä meillä on. Tämän päälle tulee muut idiootit, kuten ilmastoöyhöttäjät, jotka haluaa pelastaa maailman hävittämällä karjatalouden. Eikä jakeluun mene, että Suomen kasvihuonepäästöt ovat n. 0,1% globaaleista päästöistä, josta karjatalouden osuus on n. 0,014%, joten karjatalouksien hävittämisestä ei ole mitään hyötyä. Ei mitään. Sen sijaan siitä on suunnatonta haittaa Suomen hyvinvoinnille.

Muistakaa vaaleissa tällaiset kriteerit, älkääkä paskantako omille lautasillenne.

25

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö viljantuotanto ole suomalaista maataloutta?

      • Anonyymi

        On. Se on osa sitä.


      • Anonyymi

        Karjatalous/maatalous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karjatalous/maatalous.

        = eläinrääkkäystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        = eläinrääkkäystä

        Noinhan ne harhaiset eläinaktivistit julistaa...eivät havaitse..


      • Anonyymi

        Viljahiutalaita ja marjoja, ei mitään läskilihaa.


    • Anonyymi

      Karjaa on aina ollut. Sotakoneita vain n. 100 vuotta. Joten leikataan sotateollisuuden päästöistä.

    • Olen rehti lihansyöjä enkä aio tinkiä siitä grammaakaan. Sanokoot ituhipit ja muut hihhulit mitä tahansa.

      • Anonyymi

        Eli et edes ymmärrä aihetta, jota kommentoit.


      • Ylpeä_Natoniilo
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et edes ymmärrä aihetta, jota kommentoit.

        Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.


      • Anonyymi
        Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:

        Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.

        Myrkkypihvunsä voivat juoda ihan itse. Eu+lihaa


      • Anonyymi
        Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:

        Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.

        En ymmärtänyt staika House juttusi itsekään mitä tarkoittaa vastaukseksi


      • Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:

        Pääasia että ymmärrän hyvän liharuoan päälle. Steak House on muuten erittäin hyvä pihviravintola.

        Mukavaa kuulla. Itse tulin siihen tulokseen äsken, että mehevimmät lihapullat tulee siten, että laittaa raa´at pyörykät soosiin ja kuumaan uuniin muhimaan n. puoleksi tunniksi.
        Eivät kuivu. Ja maustuvat velä paremmin.
        Leppoisaa lauantaita Sinulle.


    • Anonyymi

      Myrkkymaitonsa voivat juoda ihan itse.

      • Anonyymi

        Minä siis ostan vain kotimaista maitoa.


      • Anonyymi

        Kookosöljy ja maito tuhoaa luontoa sanoin yllä

        Rahdataan Suomeen meridiiselilllä ja SOIJA MAITOA $E ON LUONNON KATOA


    • Anonyymi

      Tietenkin syön kotimaista lihaa ihan entiseen tapaan.

      • Anonyymi

        Ei myrkyt ja ideologiat kosketa minua, otan lihan omasta pakkasesta.


      • Anonyymi

        Ei myrkyt ja ideologiat kosketa minua, otan lihan omasta pakkasesta.


    • Anonyymi

      olen työttömänä ja on vähän rahaa, niin olen joutunut ostamaan hinnan perusteella -- ikävä kyllä huonoa ulkomaalaista ruokaa !!
      Outo paikka on suomi, kun on massa-työttömyys ja suomaliset tuotteet kalliita.
      - näin se uppoaa koko Suomi yhä syvemmälle turvattomaksi taxi uudistus raiskaus kehitysmaaksi !!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe