Naiselleni II

Anonyymi-ap

En ole koskaan ollut niin kiitollinen elämälle kuin nyt. Kiitollinen, koska saan elää näitäkin sekunteja tuntien jotain ainutlaatuista, mikä saa minut avaamaan sydäntäni rohkeasti ja tuntemaan näin järisyttävän valtavaa rakkautta meitä kaikkia kohtaan.

Miten aloitan? Kun viimeksi kirjoitin sinulle, niin hämmästyin valtavasti siitä rakkauden määrästä mitä huomasin muissa ihmisissä heräävän. Merkitysellistä, sillä sen on oltava jotain samaa mitä tunnen kohtaasi.
Kerron sinulle kyllä.

En osannut arvata mitä rakkaus olisikaan kun kohtasimme. Kun näin sinut ensimmäisen kerran niin huomasin heti sinussa jotain, mitä en käsittänyt silloin. Jälkeenpäin olen kyseenalaistanut että oliko se ensimmäinen kerta, koska jotenkin muistan kauan aikaa sitten että olen saattanut huomata sinut jo kun olimme aika nuoria molemmat.

Kuitenkin ihastuin valtavasti ja se ei jäänyt huomaamatta. En voi sanoa että kadunko mitään, koska kaikki ovat johtaneet tähänkin hetkeen. En aina ollut mielestäni tarpeeksi ja liikaa annoin menneiden hallita, vaikka kanssasi minulla ei ollut muutakuin unelma tulevaisuudesta. Mahdollisuus rakastua naiseen. Ehkä kaikesta huolimatta olin kuitenkin rehellinen edessäsi ja vaikka mielestäni parempaankin olisin pystynyt vuoksesi, niin en olisi. Sen sijaan opin valtavasti itsestäni, mutta eniten opin kun näin sinut pitkästä aikaa uudestaan. Tajusin hyvin pian sen jälkeen, että teen väärin jos sinua pakenen.

Enää en vaan voi kääntää selkääni sinulle. En vaan voi, en sulkea sydäntäni sinulta, joka saat sen avautumaan. Olet liian tärkeä sydämelleni, niin rakas minulle.

Rakkaus ei tosiaan ole aina ruusuilla tanssimista. Se on erittäin ikävää kun kaipaa toisen läsnäoloa. On niin ristiriitaista kuinka lähellä olimme ja kuinka me nyt olemme kaukana toisitamme. Vähän katkera olen itselleni ja soimaan kuinka olin, mutta anteeksi tahdon antaa, koska Meidän mahdollisuutemme on tulevaisuudessa.

Mahdollisuutemme, johon haluan kaiken panostaa. Näen paljon asioita mitä haluan parantaa ja muuttaa elämässäni. Ja vaikka kuinka ristiriitaista onkin, niin on onni että sain hetken aikaa valmistautua. Tarvitsin sitä vuoksemme.

Olet nainen kenet haluan. Sinussa tuntuu kaikki olevan liiankin hyvää ollakseen totta, mutta uskon kyllä, että olet totta. Niin paljon sinua kohtaan tunnen, mutta tavallaan on pakko pitää varani, ennen kuin kohtaamme jälleen.

Mutta tiedä että onnesi on minulle tärkeää. En voi arvailla tahtoasi ja tilannettasi, mutta tahdon että tiedät minun olevan vilpittömästi puolellasi, vaikka tahtoisit minusta eroon. Tekisin sen, koska et olisi onnellinen vasten tahtoasi ja sitä en voisi itsessäni sietää, jos sinulle murheita toisin. Tarkoitan tällä, että olen valmis kasvamaan vielä lisää ja löytämään onneani sisältäni, jos olenkin käsittänyt sinut väärin.

Toivottavasti en kuitenkaan ole, vaan se mitä tunsin kohtaasi kaikessa ihanuudessaan ja myös kurjuudessaan, olisi yhteisiä tunteitamme. Vilpittömästi uskon tähän tunteeseen, mitä olen saanut sinulta silmistäsi nähdä ja kokonaisvaltaisesti sinusta tuntea.

Kirjoitan tämän helmikuun ensimmäisenä päivänä, koska tammikuu oli ikävistä ikävin. Me selvittiin tähän asti ja se lohduttaa valtavasti, vaikka ikävä on aina niin kauan kun kannan sinua sydämessäni mukanani. Mutta jos tästä selvitään, niin me selvitään vaikka mistä!

Tämä on järkeilyä nyt, mutta tunteeni tiedät. Eniten toivon sitä hetkeä kun kohtaamme jälleen. Muista että en oleta sinun lukevan, vaan kerron sinulle kyllä aivan kaiken niin että kuulet tämän kaiken myös korvillasi.

Rakastan sinua, vaikka mikä olisi. Tiedä se.

"Isä meidän, joka olet taivaassa. Sinä näet paremmin kuin minä ikinä tämän naiseni sydämeen. Sinä tiedät hänen tahtonsa ja toiveensa, ja toivon, että sinä Kaikkivoipa otat hänestä parhaimman huolen. Herkällä korvalla kuulet häntä ja varjelet häntä kaikelta pahalta. Kannat hänestä huolta ja pidät omanasi, kuten olet minuakin pitänyt. Toivon hänelle kaikkea parasta ja myönnyn myös tahtoosi, jos et ole tarkoittanut meitä yhteen. Se on ikävä juttu minulle, jos näin tahtosi on, mutta sinun tahtosi on ainoa oikea. Hän on minulle ollut aina hyvä, ja siksi pyydänkin että olet hänelle myös aina hyvä. Siunaa meitä kaikkia! Siunaa häntä naista, ketä niin lujasti olen rakastunut ja jos sallit, niin rakastan nyt ja aina. Kiitos Jumala, että olet ilmoittanut itsesi meille!"🙏

🤍

12

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai niin, ei tosta kukaan tiedä kenelle on.
      Tai keneltä olisi.
      Aivan sama, antaa sit olla.

• Anonyymi

Luin. Kaunis teksti. Kiitos rakas. Mä rakastan sua ikuisesti!🔥

• Anonyymi

Diipa daaapaäa

• Anonyymi

Sinä et vaan ymmärrä, mistä puhutaan. Sivusta.

• Anonyymi

EIHÄN TÄSSÄ OKE MITÄÄN SANOMAA TÄSSÄ TEKSTISSÄ. IHAN SAMA MITÄ TEILLE KIRJOITTAA NIIN TE OLETTE SILMÄT PYÖREINÄ IHANAA😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍JOKU PITÄÄ TEITÄ PILKKANAAN. IHAN TYYSTIN

• Anonyymi

Elähän huuda Juhaseni. Vielä riittää hommaa...

• Anonyymi

Et vaan ymmärrä ja se on ihan ok. Sivusta.

• Anonyymi

Sydämen avautuminen ja kiitollisuus elämälle, ovat upeita asioita ja ne pitää todella kokea itse, ei niitä muuten ymmärrä. Hän on koskettanut sieluasi ja se jos mikä, on kaunista. Kiitos kauniista kirjoituksestasi. Haluaisin omia tämän, koska eräs mies on saanut minussa aikaan samanlaisia asioita, kuin mistä tässä kerrot. ❤️🤍

• Anonyymi

♥️♥️♥️

• Anonyymi

Kaikki tunteeni ovat olleet minussa, mutta vain hän sai sydämeni aukeamaan. Kiitos, toivotaan että löydämme kaikki rakkaamme luo❤️‍🔥🤍

• Anonyymi

Heräsin yöllä 3.36, tulin käymään täällä ja luin tämän tekstin ja palasin nukkumaan. Kiitos aloittajalle voimaannuttavista sanoista omien mietteiden keskelle, kauniisti tuot ajatuksesi esiin hänestä.

• Anonyymi

Kiitos. Hän on ihana. Unelma, joka saa sydämeni lyömään. 😘😌

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2264
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1384
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1128
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe