Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
Kerro kaivattusi
74
3086
Vastaukset
- Anonyymi
Hän osasi katsoa silmiin siten, että riisui vastapuolen aseista, vaatteista, periaatteista ja lopulta nappasi sydämen rinnasta vaivattomasti.
Huono puoli minun kannaltani oli se, etten tiennyt, miten varautua moiseen sydäntensärkijään. Sydän vietiin armotta, enkä tiedä, mihin hän sen nakkasi, ehkä roskakoriin.- Anonyymi
Hyvässä tallessa...ei koskaan roskiksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, kyllä sen jotenkin tiesinkin. Enemmän on tainnut sinun sydämesi olla palasina, kun et kenenkään sydäntä olisi hennonnut särkeä. Siksi totuudesta ja rehellisyydestä on tullut sinulle hyvin tärkeä asia ja oikeastaan ainoa keino selvittää itsellesi, miten toimia erilaisissa tilanteissa, joihin olet elämässäsi ajautunut.
😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sydämiä taskut täynnä livessä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et ole niiden kanssa täysin lirissä 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä
- Anonyymi
Kun kuuntelee keskittyneesti jonkun asiaa, katselee vähän sillai "altakulmien" kohdetta. Niin suloista.
- Anonyymi
Sopii minuun, mutta niin moneen muuhunkin. Sulostutanko seurallani sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole olleet tekemisissä kasvokkain nyt lähiaikoina. Äänestä ei voi paljoa päätellä, ehkä laskee sekunteja että pääsee eroon minusta 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole olleet tekemisissä kasvokkain nyt lähiaikoina. Äänestä ei voi paljoa päätellä, ehkä laskee sekunteja että pääsee eroon minusta 😅
Ohi menee, kuinka ollakaan. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sinä olet tehnyt jo pitemmän aikaa tähtisilmä🤓🥸
- Anonyymi
Enpä tiedä onko itse tietoinen siitä, mutta se kasvoilla käyvä mikroilme, kun hänellä tulee eriävä mielipide jostain asiasta mieleen. On jotenkin ihana nähdä kasvoilta mielensä liikeet.
- Anonyymi
*liikkeet
(Sen siitä saa, kun yrittää kirjoittaa ennen toista kahvimukillista...) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*liikkeet
(Sen siitä saa, kun yrittää kirjoittaa ennen toista kahvimukillista...)Mitkä hiton liikkeet.en lukenu
- Anonyymi
Mä tiedän että mulla on tälläinen 😂
Tykkään siitä miten hän häpöttää kokoajan - Anonyymi
Olen tietoinen. Olen aika ilmeikäs ja eläytyvä muuten, kun keskustelu oikein tempaa mukaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään siitä miten hän häpöttää kokoajan❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään siitä miten hän häpöttää kokoajanNiin, varmasti tuo pätee useampaan ihmiseen kyllä. Minulla oli mielessä keski-ikäinen mies.
07:58 - Anonyymi
Voi olla noin….muistan yhden ”mistä v-tusta toi puhuu -ilmeen, joka koski kolmatta ihmistä. Se ei kylläkään ollut mikroilme.
- Anonyymi
Mottona: sitä saa mitä tilaa 🤓🥸
- Anonyymi
Oltiin hyvä tiimi joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin hyvä tiimi joskus
Ollaan me vieläkin😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin hyvä tiimi joskus
Miksi ette ole enää hyvä tiimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette ole enää hyvä tiimi?
Siks kun mä loppasin.
Tuli häkämyrkytys liiasta röökaamisesta palstalla 😂
🤓🥸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin hyvä tiimi joskus
Niin oltiin. En unohda sitä koskaan ❤️
En olis ikinä uskonut trollaavani jollain palstalla😂
Hauskaa oli niin kauan kun sitä kesti
Mulla oli puhelimeen jäänyt tää välilehti auki. Päätin heittää illan viimeiset tähän 😹
- Anonyymi
On hyvin suojelevainen ihminen heille joista välittää, se on huokunut alusta saakka ja huokuu edelleen, vaikka ei sitä kovin näkyvästi teekään omasta mielestään ❤️
- Anonyymi
Meistä olisi voinut tulla yhdessä jotakin.
Kaiken mä pilasin, kaiken sä tinasit. Viimein on sydämeni kylmennyt 😔
Liian vähän aikaa ja muu ympärillä oleva, sori siitä- Anonyymi
Ei haittaa, elämä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa, elämä jatkuu.
Niin jatkuu. Sori mut mun oli pakko mennä ja elää palstan ulkopuolella eli just tuo muu ympärillä oleva
🤓🥸
- Anonyymi
Ottaa pitkiä katsekontakteja sinisillä silmillään. Hänen pehmeä äänensä ja naurunsa. Hänellä on kaunis hymy. Hänessä on sellaista söpöä poikamaisuutta, on leikkisä. Hauska, suorastaan ratkiriemukas. Hän on fiksu ja älykäs, moniosaaja. Jaksaa vastailla kysymyksiini, avautuu asioistaan. On ymmärtäväinen ja kärsivällinen kanssani, vaikka olen aika tuulella käyvä. Voisin jatkaa listaa loputtomiin.
Ja on hyvännäköinen, oikein hyvännäköinen. Minun suosikki se on, oi jos sais ees kopion.- Anonyymi
Kuvaus sopii, vaikka hän josta välitän ei käy tuulella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaus sopii, vaikka hän josta välitän ei käy tuulella.
Minkälainen hän on, josta välität?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen hän on, josta välität?
Suoraviivainen, hiljainen ääni, komea, leikkisä, mustiin pukeutuva ihana mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraviivainen, hiljainen ääni, komea, leikkisä, mustiin pukeutuva ihana mies.
Men in black 🥸🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Men in black 🥸🤓
Niin no valakoset kengät.
- Anonyymi
Mun rakkaani vetää ivemektiini viivat ja kittaa kaljaa ja muita väkeviä välillä🤓🥸
Sit toisinaan raittiina maailman hellin - Anonyymi
Tuima ja kiihkeä ilme kun rakastelee minua, koska tuntuu niin hyvältä että pää sekoaa. Tekisi mieli siinä silmiin katsoessa kuiskata samalla että, rakastan sua.
- Anonyymi
Mikset sitten kuiskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sitten kuiskaa?
Seuraavalla kerralla sitten jos sellainen tulee
- Anonyymi
Ällällä on jännä tapa heilauttaa hiuksiaan ja kallistaa päätään, kun on hämillään💜 Ei varmaan huomaa itse. Toinen varmaan tietoinen tapa on pitää pipoa takaraivolla kenottamassa.
t. Mussu - Anonyymi
Hän näyttää iloiselta lähes aina, on kiinnostunut monenlaisista asioista, pystyy kuuntelemaan myös eriäviä mielipiteitä ja keskustelemaan fiksusti. Hän puhuu läheisistä ihmisistään kunnioittavasti, osaa vitsailla omalla kustannuksellaan. On musiikillisesti lahjakas ja luova. Ja timanttisen komea mielestäni.
- Anonyymi
Mm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm?
Ei.
- Anonyymi
Ei enää ole kun säätää muiden kanssa eikä oo luotettava ja rakasta vain mua
- Anonyymi
Eipä tarvi🤣 hän on oikea ja molemmat sen tietää!!
- Anonyymi
Pettää miestänsä.😆
- Anonyymi
Kuinka onnellinen olenkaan, kun minulla on joku, joka on niin vaikea hyvästellä.
https://www.youtube.com/watch?v=r9__IShk7Xw - Anonyymi
Hänessä ei ole mitään, mikä ei viehättäisi minua. Miten joku voi ollakaan niin ihana ja täydellinen? Miehelle.
- Anonyymi
Keskittyy usein kännykkäänsä.
- Anonyymi
Se kun hän silmäilee asioita nopeasti ja ehtii havainnoida kaiken.
Se kun hän nojautuu eteenpäin että näkisin hänet paremmin. - Anonyymi
Hän ei pidä silmiin katsomisesta, mutta välillä pakottaa itsensä katsomaan mua silmiin. Se koskettaa minua, koska tiedän, että se on hänelle vaikeaa.
- Anonyymi
Tämä osuu, mutta vain hänen kohdallaan. Muita pystyn katsomaan silmiin ongelmitta, mutta hän hämmentää minua liikaa.
- Anonyymi
Osaa tarvittaessa olla jämäkkä ja pitää vähän kuria muille. Must se on luotettavuuden merkki. Ei pelkää sanoa.
Korjaa välillä mun sanomisia sillai vaimeasti jos oon sanonut jotain väärin 🤐 - Anonyymi
Se miten ei aina pysty keskittymään täysillä asiaan kun jää tuijottamaan, katsoo syvälle silmiin. Sitten hoksaa asian ja näyttää hämmentyneeltä.
- Anonyymi
En tiedä tuollaista.
- Anonyymi
Onko hyvin asiat Onko?
- Anonyymi
On älä jankkaa
- Anonyymi
Ihanin.
Tapa nähdä ja huomata.
Viisas. Älykäs.
Kuuntelee itseäänkin. Luulen.
Uraan orientoitunut.
Lempeä.
Luontorakkaus.puutarha.
Hyvät järkevät harrastukset.
Kuten tykkää minusta vaikka ei olekaan sanonut mulle niin.- Anonyymi
Mitkä harrastukset on järkeviä ja mitkä järjettömiä? 🤔
- Anonyymi
Tapa olla viehättää hänessä. Miten ja millainen on ihmisten seurassa.
En laita kuitenkaan tänne tunnisteita, sori siitä. - Anonyymi
Kostonhalu, kun kokee tulleensa kohdelluksi väärin. Sillä ei ole merkitystä että kokemus on subjektiivinen.
- Anonyymi
Minulla taas ihan päinvastoin. Kostonhaluinen ihminen on luotaantyöntävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas ihan päinvastoin. Kostonhaluinen ihminen on luotaantyöntävä.
Niitä on mutta ei täältä naista saa.
- Anonyymi
On jätettävä kaikki olen pahoillani
- Anonyymi
Hän laittaa söpösti kädet puuskaan. Minun seurassani on tehnyt niin monta kertaa 🫣😂 siitä on kyllä jo aikaa.
🌊 - Anonyymi
On niin söpö (sen kaiken komeuden alla), kun on vähän riehakkaalla tuulella. Hän ei varmaan tiedä, että olen kiinnittänyt siihen huomiota. Tai yleensäkin, kun hymyilee, mitä minä näen harvoin.
- Anonyymi
Siekin olot söpö varsinkin essu piällä 🤩
- Anonyymi
Joskus näyttää epätodelliselta miten hurmaa kaikki ympärillään olevat pelkästään olemuksellaan.
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta. Se taito hämmästyttää.
- Anonyymi
Onko kyseessä mies vai nainen? Itellä on todellakin luonnollinen miehinen tapa käyttäytyä ja oon huomannu sen, että tämä todellakin vetää naisia puoleensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä mies vai nainen? Itellä on todellakin luonnollinen miehinen tapa käyttäytyä ja oon huomannu sen, että tämä todellakin vetää naisia puoleensa.
Millainen on miehinen tapa käyttäytyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on miehinen tapa käyttäytyä?
Ei ainakaan semmonen että on äänessä kokoajan ja pelleilee joka asiasta.
- Anonyymi
Käyttää tuoksuja parrassaan
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818