Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
Kerro kaivattusi
39
876
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hän osasi katsoa silmiin siten, että riisui vastapuolen aseista, vaatteista, periaatteista ja lopulta nappasi sydämen rinnasta vaivattomasti.
Huono puoli minun kannaltani oli se, etten tiennyt, miten varautua moiseen sydäntensärkijään. Sydän vietiin armotta, enkä tiedä, mihin hän sen nakkasi, ehkä roskakoriin.- AnonyymiUUSI
Hyvässä tallessa...ei koskaan roskiksiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, kyllä sen jotenkin tiesinkin. Enemmän on tainnut sinun sydämesi olla palasina, kun et kenenkään sydäntä olisi hennonnut särkeä. Siksi totuudesta ja rehellisyydestä on tullut sinulle hyvin tärkeä asia ja oikeastaan ainoa keino selvittää itsellesi, miten toimia erilaisissa tilanteissa, joihin olet elämässäsi ajautunut.
😘 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sydämiä taskut täynnä livessä❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et ole niiden kanssa täysin lirissä 🙃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä
- AnonyymiUUSI
Kun kuuntelee keskittyneesti jonkun asiaa, katselee vähän sillai "altakulmien" kohdetta. Niin suloista.
- AnonyymiUUSI
Sopii minuun, mutta niin moneen muuhunkin. Sulostutanko seurallani sinua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole olleet tekemisissä kasvokkain nyt lähiaikoina. Äänestä ei voi paljoa päätellä, ehkä laskee sekunteja että pääsee eroon minusta 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole olleet tekemisissä kasvokkain nyt lähiaikoina. Äänestä ei voi paljoa päätellä, ehkä laskee sekunteja että pääsee eroon minusta 😅
Ohi menee, kuinka ollakaan. 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sinä olet tehnyt jo pitemmän aikaa tähtisilmä🤓🥸
- AnonyymiUUSI
Enpä tiedä onko itse tietoinen siitä, mutta se kasvoilla käyvä mikroilme, kun hänellä tulee eriävä mielipide jostain asiasta mieleen. On jotenkin ihana nähdä kasvoilta mielensä liikeet.
- AnonyymiUUSI
*liikkeet
(Sen siitä saa, kun yrittää kirjoittaa ennen toista kahvimukillista...) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
*liikkeet
(Sen siitä saa, kun yrittää kirjoittaa ennen toista kahvimukillista...)Mitkä hiton liikkeet.en lukenu
- AnonyymiUUSI
Mä tiedän että mulla on tälläinen 😂
Tykkään siitä miten hän häpöttää kokoajan - AnonyymiUUSI
Olen tietoinen. Olen aika ilmeikäs ja eläytyvä muuten, kun keskustelu oikein tempaa mukaansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään siitä miten hän häpöttää kokoajan❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään siitä miten hän häpöttää kokoajanNiin, varmasti tuo pätee useampaan ihmiseen kyllä. Minulla oli mielessä keski-ikäinen mies.
07:58
- AnonyymiUUSI
Mottona: sitä saa mitä tilaa 🤓🥸
- AnonyymiUUSI
Oltiin hyvä tiimi joskus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin hyvä tiimi joskus
Ollaan me vieläkin😘
- AnonyymiUUSI
On hyvin suojelevainen ihminen heille joista välittää, se on huokunut alusta saakka ja huokuu edelleen, vaikka ei sitä kovin näkyvästi teekään omasta mielestään ❤️
- AnonyymiUUSI
Meistä olisi voinut tulla yhdessä jotakin.
Kaiken mä pilasin, kaiken sä tinasit. Viimein on sydämeni kylmennyt 😔
Liian vähän aikaa ja muu ympärillä oleva, sori siitä - AnonyymiUUSI
Ottaa pitkiä katsekontakteja sinisillä silmillään. Hänen pehmeä äänensä ja naurunsa. Hänellä on kaunis hymy. Hänessä on sellaista söpöä poikamaisuutta, on leikkisä. Hauska, suorastaan ratkiriemukas. Hän on fiksu ja älykäs, moniosaaja. Jaksaa vastailla kysymyksiini, avautuu asioistaan. On ymmärtäväinen ja kärsivällinen kanssani, vaikka olen aika tuulella käyvä. Voisin jatkaa listaa loputtomiin.
Ja on hyvännäköinen, oikein hyvännäköinen. Minun suosikki se on, oi jos sais ees kopion. - AnonyymiUUSI
Mun rakkaani vetää ivemektiini viivat ja kittaa kaljaa ja muita väkeviä välillä🤓🥸
Sit toisinaan raittiina maailman hellin - AnonyymiUUSI
Tuima ja kiihkeä ilme kun rakastelee minua, koska tuntuu niin hyvältä että pää sekoaa. Tekisi mieli siinä silmiin katsoessa kuiskata samalla että, rakastan sua.
- AnonyymiUUSI
Ällällä on jännä tapa heilauttaa hiuksiaan ja kallistaa päätään, kun on hämillään💜 Ei varmaan huomaa itse. Toinen varmaan tietoinen tapa on pitää pipoa takaraivolla kenottamassa.
t. Mussu - AnonyymiUUSI
Hän näyttää iloiselta lähes aina, on kiinnostunut monenlaisista asioista, pystyy kuuntelemaan myös eriäviä mielipiteitä ja keskustelemaan fiksusti. Hän puhuu läheisistä ihmisistään kunnioittavasti, osaa vitsailla omalla kustannuksellaan. On musiikillisesti lahjakas ja luova. Ja timanttisen komea mielestäni.
- AnonyymiUUSI
Ei enää ole kun säätää muiden kanssa eikä oo luotettava ja rakasta vain mua
- AnonyymiUUSI
Eipä tarvi🤣 hän on oikea ja molemmat sen tietää!!
- AnonyymiUUSI
Pettää miestänsä.😆
- AnonyymiUUSI
Kuinka onnellinen olenkaan, kun minulla on joku, joka on niin vaikea hyvästellä.
https://www.youtube.com/watch?v=r9__IShk7Xw - AnonyymiUUSI
Hänessä ei ole mitään, mikä ei viehättäisi minua. Miten joku voi ollakaan niin ihana ja täydellinen? Miehelle.
- AnonyymiUUSI
Keskittyy usein kännykkäänsä.
- AnonyymiUUSI
Se kun hän silmäilee asioita nopeasti ja ehtii havainnoida kaiken.
Se kun hän nojautuu eteenpäin että näkisin hänet paremmin. - AnonyymiUUSI
Hän ei pidä silmiin katsomisesta, mutta välillä pakottaa itsensä katsomaan mua silmiin. Se koskettaa minua, koska tiedän, että se on hänelle vaikeaa.
- AnonyymiUUSI
Osaa tarvittaessa olla jämäkkä ja pitää vähän kuria muille. Must se on luotettavuuden merkki. Ei pelkää sanoa.
Korjaa välillä mun sanomisia sillai vaimeasti jos oon sanonut jotain väärin 🤐 - AnonyymiUUSI
Se miten ei aina pysty keskittymään täysillä asiaan kun jää tuijottamaan, katsoo syvälle silmiin. Sitten hoksaa asian ja näyttää hämmentyneeltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244062Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122921Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht114734Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 36697
- 104647
- 134645