Nyt saa harjoitella

22

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakasteet täyteen muonaa. Kerran täällä ei tullut edes vettä hanasta. Vasta netistä löysin tiedon siitä että asuinalueellani oli jokin vesihuoltokatko.

• Mulla oli yllättävä vesikatko kerran illalla kun putki kadulla puhkesi. Hain sitten prismasta lähdevettä iltamyöhällä kun koiralle piti saada vettä. Naapuri oli jossain vesilaitoksen hälytysringissä ja oli sieltä saanut tiedon että tankkiauto täynnä vettä olis ollut naapuritalon pihalla. Kehtasi vielä jälkikäteen kertoa kun olin sanonut käyneeni kaupassa lapsiperheiden kanssa.

• lounas.ajatus kirjoitti:

Mulla oli yllättävä vesikatko kerran illalla kun putki kadulla puhkesi. Hain sitten prismasta lähdevettä iltamyöhällä kun koiralle piti saada vettä. Naapuri oli jossain vesilaitoksen hälytysringissä ja oli sieltä saanut tiedon että tankkiauto täynnä vettä olis ollut naapuritalon pihalla. Kehtasi vielä jälkikäteen kertoa kun olin sanonut käyneeni kaupassa lapsiperheiden kanssa.

Kävin hakemassa paperit. Lidl oli muuttanut hyvän ruotsalaisen paperin puolalaiseksi😠 Pakasteessa on mansikoita ja kalapuikkoja. Kuivamuonaksi pussimuussi tarjouksesta🤔

• Anonyymi

Sä oot nyt yksin palstalla joten kirjoittele rauhassa

• Sun kannattaa laittaa palsta kiinni ja mennä ulos kävelylle. Siellä ulkona on se oikea elämä.

• Anonyymi

Mitä tahansa tapahtuu niin vessapaperi ensin loppuu. Ei voi muuta todeta kuin että hyvin pyyhkii.

• Joo. Vessapaperi ja nuudelit loppui edellisissä lakoissa . Siksi aloitin hamstrauksen papereista. Tom Yam nuudelia mulla onkin muutama pussi.

• Anonyymi

Silti osat kaupat ovat auki, vaikka lakko tulisikin.

• Totta, mutta yhtään ei tiedä mikä loppuu ensin hamstrauksen takia. Kuljetuksetkin eli logistiikka menee lakkoon pari päivää aikaisemmin.

• Anonyymi

Varaan hernekeittoa ja ohukaisia,niillä pärjään 3 päivää.Niin ja kahviin maitoa.

• Hernekeitto on hyvä hätävara ja näkkäri. Mulla on lettujauhetta mihin lisätään vain vesi. Siihen voi sekottaa pakastepinaattia tai raastettua porkkanaa mausteeksi.

• Anonyymi

Tarviiko siihen sen kummemmin varautua? Itse ostan aina muutamaksi päiväksi kerrallaan ruuat.

• Anonyymi

niin harjoitella.. ok

sama

• Niin voihan sitä paistaa sämpylöitä jos leipäpuoli loppuu kaupoista ennen lakkoa.

• Anonyymi

Lakko paljastaa auttamatta sen miten moni suomalainen ei osaa pestä edes persettä pideellä vaan pitää olla paperia ...

• Jotkut kyllä kuivaavat itsensä paperilla pesun jälkeen.

• Anonyymi

Pideellä en pese.Liian kova paine.Pesen suihkulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Pideellä en pese.Liian kova paine.Pesen suihkulla.

Milloinkahan saadaan tänne sellaiset vessanpytyt mitä japanilaisilla on. Niissä on kiinteä pieni suihku mikä pesee tarpeiden jälkeen.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Milloinkahan saadaan tänne sellaiset vessanpytyt mitä japanilaisilla on. Niissä on kiinteä pieni suihku mikä pesee tarpeiden jälkeen.

Eipä tiedä.Olisin kiitollinen jos pystyt ei olis niin korkeita.Ennen vanhaan oli matalemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tiedä.Olisin kiitollinen jos pystyt ei olis niin korkeita.Ennen vanhaan oli matalemmat.

*pytyt

• Anonyymi

Ei tarvi varautua. Koronatilanne on jo ohi 😹 vai oonko mä missannu jotaki?
      Riittää että mun kissalla on ruokaa. Mä pärjään vesilasilla

• 17,2 on kauppojen kuljetukset lakossa joten tuoretavarat vähenee hyllyistä. Täällä maito ja leipä. . Sen jälkeen 19.2-22.2 on melkein kaikki ruokakaupat ja ABC kiinni lakkojen takia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe