Helvetti, eihän täällä isossa mökissä ole enää mitää, kunnes, heh tässäkö se swetlana oli alasti sillon kun Osauuskauppa oli parhaimmillansa ja nuorta tyttöäkin riitti rajantakaa - siinähän ne tanssivat........
Vastaukset 3
- Anonyymi
minä itte ja silloinmuinoin kun juhlittiin, mutta kun olin aviossa,,,,pahalta kyll joskus tuntui, kun vanhan äijän syliin 18 tuli hieroamaan itteensä venäjää puhuen-
- Anonyymi
Minä en kommentoi lainkaan ja olinhan silloin jo (vaimomielestä täysin seniilikin mutta kun ne nuoret tytöt tulivat pienine peppuinensa, kyllä siinä viisari alkoi nousemaan,
Näin jälkekäteen kyllähän miekin siellä sitten sitä syntiikin - vaikka olihan mulla ne kondomit mukana aikoinaan Esson huoltamolta ostetutn 19v vanhat - ilmankos tunui ........että riekaledinahan ne olivat, vanhat kumit - Anonyymi
Miksei niitä ollut valmiina majalla ? Tukkuhinta on kohtuullinen. Vinkiksi, kun joku menee seuraavaksija vie laatikon mukanaan.
Muurmanskista pääsee Norjaan, joten ei tarvitse olla selibaatissa. Raja on siellä auki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052930Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5711839Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3441464- 861447
- 58963
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E68855- 40777
- 40768
- 48714
- 46704