...kääntyäksesi oikealle. Siihen keulani eteen sinä et enää pääse, kun et ole noudattanut liikennelakia ajoissa ryhmittymisestä.
Älä tee sitä sittenkään, vaikka yrittäisit lapsellisesti esitellä isoa katumaasturiasi.
Äläkä aja tappiin saakka sitä vasenta kaistaa ja sitten yritä työntyä autoni keulan eteen....
43
441
Vastaukset
- Anonyymi
Psykopaatit ja narsistit ajavat juuri noin.
- Anonyymi
Noita surkimuksia on aivan liikaa.
- Anonyymi
Monesti olen nähnyt ajellessani, että joku jurpo liittyy rampilta liikenteeseen ja vetää suoraan vasemmanpuoleiselle kaistalle, kisuttaa siinä ja taittaa sitten vasemmalta kaistalta toisten autojen välistä suoraan seuraavasta liittymästä ulos. En tiedä onko se jokin geimi.
- Anonyymi
Tuollainen ajotyyli kertoo asennvammasta.
- Anonyymi
Psykopaatti ajaa juuri noin.
- Anonyymi
Riittääkö pelkkä ajotapa diagnoosiin, vai tarvitaanko jatkotutkimuksia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääkö pelkkä ajotapa diagnoosiin, vai tarvitaanko jatkotutkimuksia ?
... kysyypi aito kyselijäpösilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... kysyypi aito kyselijäpösilö.
No, riittääkö diagnoosiin, tiedätkö sinä ?
Sinustakin voisi joku yrittää psykoa tehdä, hyvä aihio ainakin olisit.
- Anonyymi
Aloittajalla on iso asennevamma. Kannattaa lopettaa ajaminen kokonaan.
- Anonyymi
Ne jotka eivät noudata liikennesääntöjä, ovat niitä asennevammaisia.
- Anonyymi
Avaaja on aika nolo ja yksinkertainen vaara liikenteelle.
Tuo ohittaja ja kääntyjä saattaa olla vieraalla tiellä, eikä ole huomannut ajoissa tulevaa risteystä ja siksi toimii noin "typerästi" ja sinä aiot ikään kuin blokata ettei kanssa autoilija pääse kääntymään. Siinä voi käydä helposti niinkin, että tuo kääntyjä tekee hätäisen ja väärän arvion ja kiilaa sinut ja itsensä pöpelikköön tai aiheuttaa sinun takiasi vielä suuremman ketjukolarin vain siksi, että olet juntti.- Anonyymi
Ja yhteistä näille suorituksille on, että selitys kyllä löytyy.
Syy on aina siinä liikennesääntöjä noudattavassa osapuolessa. Hän ei ymmärrä olla joustava kun minun pitää vähän venyttää sääntöjen tulkintoja. Mutta kun eilenkään ei sattunut mitään, tänään voi venyttää taas vähän lisää.
Työmatkalle osuus risteys, jossa yksi kaistoista on aina tukossa. Viereinen kaista vetää kyllä, mutta kääntyy risteyksen kohdalla minun kannaltani väärään suuntaan. Toisaalta jos vetäisee tuon seisovan kaistan läpi, niin se kaista jolle haluaisin on yleensä täysin vapaa (se vain alkaa ikävästi vasta vähän ennen risteystä).
Siispä, ajan vapaata kaistaa, kunnes joskus 50 metriä ennen risteystä ryhmityn täydelle kaistalle ja siitä suoraan läpi seuraavalle tyhjälle kaistalle. Useimmiten onnistuu hyvin, mutta välillä tulee aloittajan kaltainen sekopää estämään sujuvaa liikennettä.- Anonyymi
Miksi etuilet? Joku muu on siinä täydellä kaistalla odottamassa ja menossa samaan suuntaan ja etuilet jonossa. Etuiletko myös kaupan kassajonoissa tai vastaavissa paikoissa/tilanteissa?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi etuilet? Joku muu on siinä täydellä kaistalla odottamassa ja menossa samaan suuntaan ja etuilet jonossa. Etuiletko myös kaupan kassajonoissa tai vastaavissa paikoissa/tilanteissa?
> Etuiletko myös kaupan kassajonoissa tai vastaavissa paikoissa/tilanteissa?
Todellakin.
Jos pitkä jono jonottaa kassalle yksi ja jostain syystä eivät halua mennä kassalle kaksi, niin minä saatan kyllä mennä sinne kassalle kaksi, jos se minulle sopii. Ja jos joku jonottaa kassalle yksi mennäkseen kassalle kaksi, niin se ei ole minun ongelmani.- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
> Etuiletko myös kaupan kassajonoissa tai vastaavissa paikoissa/tilanteissa?
Todellakin.
Jos pitkä jono jonottaa kassalle yksi ja jostain syystä eivät halua mennä kassalle kaksi, niin minä saatan kyllä mennä sinne kassalle kaksi, jos se minulle sopii. Ja jos joku jonottaa kassalle yksi mennäkseen kassalle kaksi, niin se ei ole minun ongelmani.Hieno esimerkki, tosin ihan erilaisesta tilanteesta, eikä varmasti vahingossa.
Anonyymi kirjoitti:
Hieno esimerkki, tosin ihan erilaisesta tilanteesta, eikä varmasti vahingossa.
En tiedä miten sait tuosta erilaisen tilanteen. On olemassa jono paikkaan A ja minä haluan mennä paikkaan B. En siis jonota jonossa joka menee paikkaan A.
Liikenteessä on vähemmän vaihtoehtoja kiertää jono, joten sen läpi meneminen on tuossa tilanteessa suotavaa. Ja yhteispelillä siinäkään ei ole ongelmia.- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
En tiedä miten sait tuosta erilaisen tilanteen. On olemassa jono paikkaan A ja minä haluan mennä paikkaan B. En siis jonota jonossa joka menee paikkaan A.
Liikenteessä on vähemmän vaihtoehtoja kiertää jono, joten sen läpi meneminen on tuossa tilanteessa suotavaa. Ja yhteispelillä siinäkään ei ole ongelmia.Toinen tapahtuu liikenteessä jossain risteyksessä, toinen ruokakaupassa.
Anonyymi kirjoitti:
Toinen tapahtuu liikenteessä jossain risteyksessä, toinen ruokakaupassa.
Totta, mutta minulta nimen omaan kysyttiin analogiaa ruokakauppaan.
Minkäs minä sille mahdan, jos toinen täällä ei ymmärrä itse asiaa ja toinen ei edes analogioita.- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Totta, mutta minulta nimen omaan kysyttiin analogiaa ruokakauppaan.
Minkäs minä sille mahdan, jos toinen täällä ei ymmärrä itse asiaa ja toinen ei edes analogioita.No sitä analogiaa ei nyt vaan ole. Sori.
- Anonyymi
Ketjussa on puolesta ja vastaan kiilaajille.
Faktahan on että kun huomataan että kaista päättyy niin pitää alkaa valmistautimaan kaistanvaihtoon eikä ajaa sinne kaistan loppuun ja ajatella että on etuoikeutettu vaihtamaan kaistan silloin kun itse haluaa.
Sitten tuo liikennesääntöpuoli, kenenkään ei lakien mukaan tarvitse antaa tietä jos ei sitä ole liikennemerkillä osoitettu.
Eli jos huomaa selvästi että haluaa vain ja ainoastaan etuilla ajamalla päättyvää kaistaa tappiin saakka niin ei todellakaan tarvitse antaa tila, odottakoot siinä sitten kiltisti sitä sopivaa väliä.
Jos haluaa välttää tämän "vittuilun" niin aloittaa sen kaistanvaihon heti kun havaitsee sen päättymisen.- Anonyymi
Vaikka tuo kiilailu onkin veemäistä idioottien hommaa niin laki kuitenkin velvoittaa pitämään riittävän turvavälin eli kyllä aina mahtuu ainakin yksi auto joka väliin. Jos ei mahdu niin joku ajaa liian lähellä edellä ajavaa.
Ne kiilaajat tavallaan pakottaa tavallisen kuskin rikkomaan lakia.
Kiilaaja joka tapauksessa on se rikkoja ja kaistan vaihtaja mikä tarkoittaa että hän vastaa jos jotain sattuu. - Anonyymi
Minä, minä, minä asenne näkyy tässäkin aloituksen aiheessa.
Pitää valmistautua kaistanvaihtoon ja ajaa se päättyvä kaista loppuun. Ei sitä huvin vuoksi ole sinne laitettu.
Ja sivistyneillä aleuilla kaistanvaihto myös onnistuu, koska minä-minä-minä -tyyppejä on vähemmän liikenteessä.- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Pitää valmistautua kaistanvaihtoon ja ajaa se päättyvä kaista loppuun. Ei sitä huvin vuoksi ole sinne laitettu.
Ja sivistyneillä aleuilla kaistanvaihto myös onnistuu, koska minä-minä-minä -tyyppejä on vähemmän liikenteessä.Jos ajaa kaistan päätyyn saakka osoittaa ettei osaa ennakoida ja on jo paskat housussa.
Sama liittymäkaistoissa, vain täysin taidoton idiootti ajautuu sinne liittymäkaistan loppuun.
Superidiootti jatkaa vielä siinä pientareella ajelua ja vaatii muita reagoimaan.
Normaali älyllä varustettu ihminen aloittaa viereisen kaistalle liittymistoimet heti kun huomaa kaistan päättyvän.
Vain ja ainoastaan minä minä osaamaton ja täysin järkeä vailla oleva olettaa että hänellä on etuajo-oikeus kun hänen ajama kaista päättyy.
Eli ne jotka eivät osaa tuota päättyvän kaistan ajoa ovat juurikin ne kiilaajat ei ne jatkuvaa kaistaa ajavat, laki kun ei määrää heille ilman liikennemerkkiä antamaan tilaa kiilaajalle. Anonyymi kirjoitti:
Jos ajaa kaistan päätyyn saakka osoittaa ettei osaa ennakoida ja on jo paskat housussa.
Sama liittymäkaistoissa, vain täysin taidoton idiootti ajautuu sinne liittymäkaistan loppuun.
Superidiootti jatkaa vielä siinä pientareella ajelua ja vaatii muita reagoimaan.
Normaali älyllä varustettu ihminen aloittaa viereisen kaistalle liittymistoimet heti kun huomaa kaistan päättyvän.
Vain ja ainoastaan minä minä osaamaton ja täysin järkeä vailla oleva olettaa että hänellä on etuajo-oikeus kun hänen ajama kaista päättyy.
Eli ne jotka eivät osaa tuota päättyvän kaistan ajoa ovat juurikin ne kiilaajat ei ne jatkuvaa kaistaa ajavat, laki kun ei määrää heille ilman liikennemerkkiä antamaan tilaa kiilaajalle.> Normaali älyllä varustettu ihminen aloittaa viereisen
> kaistalle liittymistoimet heti kun huomaa kaistan päättyvän.
Jeps. Valmistautumalla kaistanvaihtoon. Valitaan paikka, sovitetaan nopeus, pistetään vilkku päälle...
...ja ajetaan se päättyvä kaista suurin piirtein loppuun.
Mitä on suurin piirtein? Sehän riippuu nopeudesta. Jos ajetaan satasta, voi vaihtaa kaistaa jo parikin sataa metriä ennen loppua, että on pelivaraa. Jos toinen kaista seisoo, ajetaan muutaman metrin päähän lopusta...
Ei siinä mistään etuajo-oikeudesta ole kyse. Oikein ajettaessahan molemmilla kaistoilla on yhtä paljon autoja ja ne vetävät yhtä nopeasti. Vetoketjulla sujuvasti kaistan päättyessä. Ongelmia tulee vain, kun idiootit vaihtavat jumissa olevalle kaistalle kilometriä ennen kuin olisi tarpeen ja itkevät, kun normaalijärjellä varustetut ihmiset käyttävät sitä vapaata tilaa...- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
> Normaali älyllä varustettu ihminen aloittaa viereisen
> kaistalle liittymistoimet heti kun huomaa kaistan päättyvän.
Jeps. Valmistautumalla kaistanvaihtoon. Valitaan paikka, sovitetaan nopeus, pistetään vilkku päälle...
...ja ajetaan se päättyvä kaista suurin piirtein loppuun.
Mitä on suurin piirtein? Sehän riippuu nopeudesta. Jos ajetaan satasta, voi vaihtaa kaistaa jo parikin sataa metriä ennen loppua, että on pelivaraa. Jos toinen kaista seisoo, ajetaan muutaman metrin päähän lopusta...
Ei siinä mistään etuajo-oikeudesta ole kyse. Oikein ajettaessahan molemmilla kaistoilla on yhtä paljon autoja ja ne vetävät yhtä nopeasti. Vetoketjulla sujuvasti kaistan päättyessä. Ongelmia tulee vain, kun idiootit vaihtavat jumissa olevalle kaistalle kilometriä ennen kuin olisi tarpeen ja itkevät, kun normaalijärjellä varustetut ihmiset käyttävät sitä vapaata tilaa...Minä aloitan valmistautumisen jo kotona kahvipöydässä.
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
> Normaali älyllä varustettu ihminen aloittaa viereisen
> kaistalle liittymistoimet heti kun huomaa kaistan päättyvän.
Jeps. Valmistautumalla kaistanvaihtoon. Valitaan paikka, sovitetaan nopeus, pistetään vilkku päälle...
...ja ajetaan se päättyvä kaista suurin piirtein loppuun.
Mitä on suurin piirtein? Sehän riippuu nopeudesta. Jos ajetaan satasta, voi vaihtaa kaistaa jo parikin sataa metriä ennen loppua, että on pelivaraa. Jos toinen kaista seisoo, ajetaan muutaman metrin päähän lopusta...
Ei siinä mistään etuajo-oikeudesta ole kyse. Oikein ajettaessahan molemmilla kaistoilla on yhtä paljon autoja ja ne vetävät yhtä nopeasti. Vetoketjulla sujuvasti kaistan päättyessä. Ongelmia tulee vain, kun idiootit vaihtavat jumissa olevalle kaistalle kilometriä ennen kuin olisi tarpeen ja itkevät, kun normaalijärjellä varustetut ihmiset käyttävät sitä vapaata tilaa...Vai että vetoketju sujuvasti kaistan päättyessä.
Olet varmaan tietoinen että tuo vetoketjuliikennemerkki tuli voimaan silloin 2020 mutta sitä ei ole monessakaan paikassa.
Ilman tuota liikennemerkkiä päättyvällä kaistalla ajava saa vaihtaa kaistaa vain ja ainoastaan kun on vapaata, ei väkisin änkkeemällä ja nyrkkiä heiluttaen.
Siis käänteisesti, laki ei määrää antamaan kaistanvaihtajalle tietä ei edes silloin kun kaista päättyy.
Toisekseen tuo järkeily että sitä päättyvää kaistaa päätyyn saakka ajaen saisi liikenneviran kasvamaan verrattuna aikaisin kaistaa vaihtamiseen on aika hataralla pohjalla.
Sitä yhtä kaistaa pitkin ei pysty ajamaan sen useampi auto vaikka liittymän tekee myöshässä sillä siinä pötee ihan fysiikan lait, kaistalle mahtuu vain ja ainoastaan tietty määrä autoja, ei autoista tule puolikkaita tuon kaistan päättymisen jälkeen.
Voisit oikeastaan ajatella siten että kun ne suoraan ajavat tiivistävät niin he ovat jo ottaneet löysät pois, mihin väliin sinä sitten mahtuisit kun koko kapasiteetti on jo käytössä.
Eli siitä ei pääse mihinkään että vain osaamattomat kusipäät ajavat kaistan loppuun ja väkisin änkkeevät rinnakkaiselle kaistalle, perustelu liikenteen sujuvuudesta on paska puhetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että vetoketju sujuvasti kaistan päättyessä.
Olet varmaan tietoinen että tuo vetoketjuliikennemerkki tuli voimaan silloin 2020 mutta sitä ei ole monessakaan paikassa.
Ilman tuota liikennemerkkiä päättyvällä kaistalla ajava saa vaihtaa kaistaa vain ja ainoastaan kun on vapaata, ei väkisin änkkeemällä ja nyrkkiä heiluttaen.
Siis käänteisesti, laki ei määrää antamaan kaistanvaihtajalle tietä ei edes silloin kun kaista päättyy.
Toisekseen tuo järkeily että sitä päättyvää kaistaa päätyyn saakka ajaen saisi liikenneviran kasvamaan verrattuna aikaisin kaistaa vaihtamiseen on aika hataralla pohjalla.
Sitä yhtä kaistaa pitkin ei pysty ajamaan sen useampi auto vaikka liittymän tekee myöshässä sillä siinä pötee ihan fysiikan lait, kaistalle mahtuu vain ja ainoastaan tietty määrä autoja, ei autoista tule puolikkaita tuon kaistan päättymisen jälkeen.
Voisit oikeastaan ajatella siten että kun ne suoraan ajavat tiivistävät niin he ovat jo ottaneet löysät pois, mihin väliin sinä sitten mahtuisit kun koko kapasiteetti on jo käytössä.
Eli siitä ei pääse mihinkään että vain osaamattomat kusipäät ajavat kaistan loppuun ja väkisin änkkeevät rinnakkaiselle kaistalle, perustelu liikenteen sujuvuudesta on paska puhetta.Vielä lisäsin että jos joku ei tajua fysiikan lakeja niin selkeytyksenä laskumalli.
Auto jonka kapasitetti on 10 autoa minuutissa ja 2 rinnakkaista kaistaa tekee yhteensä 20 autoa minuutissa.
Kun nuo kaistat yhdistetään kaitan päätyttyä niin kapasitetti esi pysy 20 auton minuuttivauhdissa vaan se putoaa 10 auton minuuttivauhtiin.
Tuo sama fysiikan laki pätee ihan samoin vaihtoko sen kaistan ajoissa vai vasta kaistan päätyttyä.
Se mihin se vaikuttaa on toisten vitutukseen, eli parempi että sen päättyvän kaistan kusipäätä vituttaa kuin että suoraan ajavaa alkaisi vituttamaan.
Ajoissa kaistaa vaihtavan toiminta ei aiheuta vitutusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä lisäsin että jos joku ei tajua fysiikan lakeja niin selkeytyksenä laskumalli.
Auto jonka kapasitetti on 10 autoa minuutissa ja 2 rinnakkaista kaistaa tekee yhteensä 20 autoa minuutissa.
Kun nuo kaistat yhdistetään kaitan päätyttyä niin kapasitetti esi pysy 20 auton minuuttivauhdissa vaan se putoaa 10 auton minuuttivauhtiin.
Tuo sama fysiikan laki pätee ihan samoin vaihtoko sen kaistan ajoissa vai vasta kaistan päätyttyä.
Se mihin se vaikuttaa on toisten vitutukseen, eli parempi että sen päättyvän kaistan kusipäätä vituttaa kuin että suoraan ajavaa alkaisi vituttamaan.
Ajoissa kaistaa vaihtavan toiminta ei aiheuta vitutusta.Oletko koulukiusattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koulukiusattu?
Kuka tahansa voi joutua kiusatuksi. Mutta on oltava todellinen ihmisperse että ryhtyy kiusaajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tahansa voi joutua kiusatuksi. Mutta on oltava todellinen ihmisperse että ryhtyy kiusaajaksi.
Ja sinäkö sitten ryhdyit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö sitten ryhdyit?
Ihmisperse otti itseensä ja suuttui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä lisäsin että jos joku ei tajua fysiikan lakeja niin selkeytyksenä laskumalli.
Auto jonka kapasitetti on 10 autoa minuutissa ja 2 rinnakkaista kaistaa tekee yhteensä 20 autoa minuutissa.
Kun nuo kaistat yhdistetään kaitan päätyttyä niin kapasitetti esi pysy 20 auton minuuttivauhdissa vaan se putoaa 10 auton minuuttivauhtiin.
Tuo sama fysiikan laki pätee ihan samoin vaihtoko sen kaistan ajoissa vai vasta kaistan päätyttyä.
Se mihin se vaikuttaa on toisten vitutukseen, eli parempi että sen päättyvän kaistan kusipäätä vituttaa kuin että suoraan ajavaa alkaisi vituttamaan.
Ajoissa kaistaa vaihtavan toiminta ei aiheuta vitutusta.Kirjoitusvirheitä näemmän tulee kun syö kipulääkkeitä.
Mutta pointtiin, 1 kaista vetää vain tietyn verran autoja ja kun kaksi kaistaa yhdistetään niin ei se yksi kaista ala vetämään tuplasti enempää.
Ihan sama vaihtaako päättyvältä kaistalta ajoissa tai viimehetkellä, se yksi kaista vetää edelleen vain sen maksimikapasiteettinsä vrran.
Liikennesuunnittelijat tekevät aika paljon näitä liikennevalojen jälkeen päättyviä kaistoja.
Noissa tapauksissa saadaan liikenne virtaamaan tehokkaammin kun täytetään se päättyvä kaista ja se tyhjenee kun suoraan jatkuvalla kaistalla ajoneuvovirta tyrehtyy punaisten valojen takia.
Liikennevirta ei lisäänny jos häiritään sitä jatkuvaa kaistaa väliin kiilaamisilla ja varsinkin niillä agressiivisilla kaistanvaihdoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusvirheitä näemmän tulee kun syö kipulääkkeitä.
Mutta pointtiin, 1 kaista vetää vain tietyn verran autoja ja kun kaksi kaistaa yhdistetään niin ei se yksi kaista ala vetämään tuplasti enempää.
Ihan sama vaihtaako päättyvältä kaistalta ajoissa tai viimehetkellä, se yksi kaista vetää edelleen vain sen maksimikapasiteettinsä vrran.
Liikennesuunnittelijat tekevät aika paljon näitä liikennevalojen jälkeen päättyviä kaistoja.
Noissa tapauksissa saadaan liikenne virtaamaan tehokkaammin kun täytetään se päättyvä kaista ja se tyhjenee kun suoraan jatkuvalla kaistalla ajoneuvovirta tyrehtyy punaisten valojen takia.
Liikennevirta ei lisäänny jos häiritään sitä jatkuvaa kaistaa väliin kiilaamisilla ja varsinkin niillä agressiivisilla kaistanvaihdoilla.Liikennevirta häiriintyy, kun siihen muodostuu "nopeusjojoilua", eli nopeus syystä tai toisesta seilaa. Näin tapahtuu esim. jos joudutaan hidastamaan jonkun toisen tunaroinnin vuoksi. Alla esimerkkivideo aiheeseen liittyen.
The Simple Solution to Traffic
https://youtu.be/iHzzSao6ypE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikennevirta häiriintyy, kun siihen muodostuu "nopeusjojoilua", eli nopeus syystä tai toisesta seilaa. Näin tapahtuu esim. jos joudutaan hidastamaan jonkun toisen tunaroinnin vuoksi. Alla esimerkkivideo aiheeseen liittyen.
The Simple Solution to Traffic
https://youtu.be/iHzzSao6ypEIhan kiva piirrosfilmi.
Jäi pois se päättyvän kaistan kiilaaja joka ajaa väkisin jonkun eteen ja aiheuttaa sitten sen jarrutuksen ja jojovaikutuksen jossa heijastuksena syntyy hidastelua.
Jos tuota päättyvää kaistaa pitkin ajava laittaa ajoissa vilkun päälle ja siirtyy jouhevasti silloin kun se tilaisuus tulee viereiselle kaistalle niin silloin ei aiheuteta häiriötä.'
Aina se tappiin saakka ajava aiheuttaa sillä kiilaamisellaan häiriötä suoraan ajavien kaistalle.
Ja edelleen on suorastaan paskan puhumista että se joka sinne tappiin saakka ajaa että hän nopeuttaisi liikennevirtaa jotenkin, siitä tappiin saakka ajamisella saadaan vain haittaa aikaiseksi ja riskeerataan liikenneturvallisuus.
Pointti on että päättyvältä kaistalta tullaan suoraa ajavien kaistalle vain ja ainoastaan suoraa ajavien luvalla.
Ja faktaa on että se lupa heltiää pirun helposti kun ei aja sinne päätyyn saakka ja sitten agressiivisesti yrittää ängetä viereiselle kaistalle.
Vain täysin tollo ja narsistinen henkilö luulee että hänellä on jonkinlainen oikeus ajaa kaista loppuun ja kiilata sitten väkisin muiden sekaan.
- Anonyymi
Tampereella on tällainen kaistajärjestely, kun poistuu kehätieltä Kaukajärven liittymästä.
https://maps.app.goo.gl/iSXbEhy219HciKWH8
Joillain on tapana mennä rampilla oikeanpuoleiselle kaistalle, ja sitten yrittää vaihtaa kääntymisen jälkeen kaistaa vasemmalle. Ihan vapaasti saa yrittää, mutta ei onnistu, jos olen oikeanpuoleisella kaistalla ja käännyn oikealle kohti Kangasalaa. Saa vaihtaa taakseni jos haluaa, mutta eteen ja varsinkaan päälle ei onnistu. Jokunen torvensoittaja tuossa on kohdattu, ja joku joskus huusi ja raivosi autossaan viihdyttävästi. Taakse vaihtajilla on joskus pitkät valot vilkkuneet. Useampikin on sitten kuitenkin lähtenyt kohti Kaukajärveä seuraavasta risteyksestä, kun eivät ole muuhun pystyneet.- Anonyymi
Lukeehan tuossa paikkojen nimet selkeästi ajokaistan yläpuolisissa viitoissa, että minne kaistat vievät. Vaatii toki luetun ymmärtämistä. Onhan toki välillä liikkeellä myös "turisteja" jotka eivät tiedä, minne ovat menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukeehan tuossa paikkojen nimet selkeästi ajokaistan yläpuolisissa viitoissa, että minne kaistat vievät. Vaatii toki luetun ymmärtämistä. Onhan toki välillä liikkeellä myös "turisteja" jotka eivät tiedä, minne ovat menossa.
Ne ylhäällä olevat merkit on lentokoneita varten.
Katsos kun navigaattori kehottaa jamaan niin ajetaan.
Se että aloittajan eteen ei saa ajaa niin miten se näkyy autosta? - Anonyymi
Tunnetko suurta miehisyyttä kun pääset kerrankin päättämään jonkun toisen ajolinjoista.
Kotona ja koulussa et kuitenkaan uskalla suutasi avata kun käsketään, mutta auton sisällä olet suurta natzia ja kiusaajaa. Olet säälittävä pelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko suurta miehisyyttä kun pääset kerrankin päättämään jonkun toisen ajolinjoista.
Kotona ja koulussa et kuitenkaan uskalla suutasi avata kun käsketään, mutta auton sisällä olet suurta natzia ja kiusaajaa. Olet säälittävä pelle.En minä päätä jonkun toisen ajolinjoista. Kyllä ne muut päättää omansa itse, kuten minäkin omani. Mikäs nyt noin harmittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ylhäällä olevat merkit on lentokoneita varten.
Katsos kun navigaattori kehottaa jamaan niin ajetaan.
Se että aloittajan eteen ei saa ajaa niin miten se näkyy autosta?Huono provokaatioyritys. Pinnistä, pinnistä, niin ehkä syntyy parempi.
- Anonyymi
Mistä mä voin tietää/tunnistaa tämän aloittajan siellä liikenteessä?
Olisi hyvä jotenkin tiedottaa muille että juuri S I N Ä olet siinä liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839