Oli siinä mies, kun ei kyennyt suoraan sanomaan mitä haki. Poltat siltoja takanasi aina kun tulee ongelmia. Ja olet naisen kanssa vain sen aikaa kun kukat kukkii.
Kukatkin kuolee jos niitä ei kastele, ei ne hoitamatta voi hyvin.
Tunteet haaleni
40
683
Vastaukset
- Anonyymi
Onko hyvä palkka Onko?
- AnonyymiUUSI
Miksi kukaan nk näkisi vaivaa näistä naisena esiintyvän keken kertomuksista? Siinä on nääs se varsinainen kysymys
- Anonyymi
Mulle tapahtui noin. Jos mies ei panosta ja pidä naista hyvänä ei nainen voi hyvin vaan naisellisuus katoaa ja alkaa näkyä tyytymättömyytenä käytöksessä.
- Anonyymi
Heti kun huomasin, etten ole sinulle riittävä vaan että katselet ympärillesi, lakkasin kokonaan panostamasta. Jos toisen on jatkuvasti tehtävä enemmän panostuksia suhteeseen kun toisen niin ei suhde ole mitenkään tasapuolinen.
- Anonyymi
Mitä teit itse, vaadit toiselta sellaista mitä et itse halua tehdä. Olisihan se kivaa, jos vaan aina muut panostaa ja pitää hyvänä, on vaan niin helvetin itsekästä sinulta.
- AnonyymiUUSI
Niin tarkoitatko yksinäsi pohdiskeleva miesaloittaja esim sitä, että jos on yksi työntö ja tuijotus ns? Siinä ei muisteltavaa ainakaan jää, että siinä mielessä. Toiset paikkaa nk puutteellisia kertomuksia keksimällä ne aivan kokonaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teit itse, vaadit toiselta sellaista mitä et itse halua tehdä. Olisihan se kivaa, jos vaan aina muut panostaa ja pitää hyvänä, on vaan niin helvetin itsekästä sinulta.
No ei sun kuule välttämättä tartte yhtään mitään monologia pitävä gubbe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tarkoitatko yksinäsi pohdiskeleva miesaloittaja esim sitä, että jos on yksi työntö ja tuijotus ns? Siinä ei muisteltavaa ainakaan jää, että siinä mielessä. Toiset paikkaa nk puutteellisia kertomuksia keksimällä ne aivan kokonaan
Niin että sexistäkö tääl piti puhella häh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin että sexistäkö tääl piti puhella häh
Mutta jos soittaa huilua niin onko suunta ylös- vai alaspäin?
- Anonyymi
Voimia. Vain jos puhuu tai tekee pahaa, voi polttaa siltoja takana. Se, että kumpikaan ei jostain syystä sano toiselle mitään ei ole vielä siltojen polttamista. Ei tarvitse kuin kerran aukaista suu, niin voi alkaa etenemään vauhdilla.
- AnonyymiUUSI
Aika raamatullinen meininki gubbe tässä avauksessasi ja monologissa
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ ON
- Anonyymi
Voi niitä kukkia kastella liikaakin.
- Anonyymi
Kukan kastelulla tarkoitetaan sitä että mies kohtelee naista ylipäätään hyvin, kunnioittaa ja panostaa. Liiallinen kastelu... takertuminen kertoo taas läheisriippuvuudesta, mustasukkaisuudesta rajoittavana käytöksenä.
- Anonyymi
Ottakaa selvää toisen unelmista ja haaveista ennenkuin alatte olemaan. Itseään saa syyttää myös jokainen joka menee yhteen tyypin kanssa tietämättä hänestä juuri muuta kuin omat tunteensa. No onhan tuossa yhtälössä ne huijarit jotka sanoo että tunteita pitää kuunnellla. Ja tietysti kaikkien tulisi olla avoimia omien tavoitteiden kanssa.
- AnonyymiUUSI
Jep jep gubbe eli aapee esim- muut kertokoon mitä pitää ajatella ja miten suhtautua. Ei tartte itte nähdä vaivaa
- Anonyymi
Kastelee talvisin liikaa eikä opi. Taas sama juttu
- Anonyymi
Jos nainen on hankala ei kiinnosta vaikka olisi mikä näin se menee.
- Anonyymi
Oletko koskaan miettinyt kenen mielestä nainen on hankala? Sinun? Ööö minkä takia miksi nainen on hankala sinun mielestäsi? Ööö hän ei ole tyytyväinen SINUUN.
- Anonyymi
Mä taas näen ton kommentin takana päällepäsmäröivän miehen joka viheltelee pillillä tahtia kuinka naisen pitää käyttäytyä miehen tarpeiden mukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt kenen mielestä nainen on hankala? Sinun? Ööö minkä takia miksi nainen on hankala sinun mielestäsi? Ööö hän ei ole tyytyväinen SINUUN.
Miten se nainen on hankala?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se nainen on hankala?
Niinpä- kieltäytyykö hän esimerkiksi menemästä rotkon yli tms, sitä tämä kerronta esimerkiksi ei vielä paljasta. Pysyhän sinä tiitteränä. Sivusta
- Anonyymi
Taatusti jää rannalle
- Anonyymi
Valehteleeko kukat? Mietin vaan tätä sun vertausta.
- AnonyymiUUSI
Voi riippua mitä ite rupeet fundeeraamaan
- Anonyymi
Olet aika vaikea luonne.
-haaleiden tunteiden aiheuttajalta- AnonyymiUUSI
No mutta sehän on sun ongelma sitten? Sivusta
- Anonyymi
Ethän sitten luule että minä arvostelen täällä millään tavalla sinua. Olet sympaattinen, uskaltaisin sinulle sanoa hellävaraisesti, jos joku hiertäisi.
- Anonyymi
Kuka sinä ja kenestä oikein puhut, voi helv teidän kanssa?
- Anonyymi
Onko sul sp tauti ?
- AnonyymiUUSI
Onko tämä uutinen mitä tuotat jostain syystä tämän guben 4H-viljelemän keskustelupalstan kautta nyt se sinun viimeinen oljenkorsi kun efficassa vahingossa piipahdin, eli mistä nämä kaikki tiedot olisivat peräisin? Vähän kliseistä puli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä uutinen mitä tuotat jostain syystä tämän guben 4H-viljelemän keskustelupalstan kautta nyt se sinun viimeinen oljenkorsi kun efficassa vahingossa piipahdin, eli mistä nämä kaikki tiedot olisivat peräisin? Vähän kliseistä puli
No tätähän itse kukin ehtii reflektoimaan
- Anonyymi
Sivusta: Paitsi anopinkieli. Mitä huonommin sitä hoitaa niin sen paremmin se voi.
- AnonyymiUUSI
Mä taidan hoitaa liian hyvin kun se kuolee...
- AnonyymiUUSI
Ei vaan anopinkieli tarvitsee nimenomaan tarkkaa ja osaavaa hoitamista.
- AnonyymiUUSI
Mitä helv ongelmia?
- AnonyymiUUSI
No onk sul sitten niit?
- AnonyymiUUSI
Tunteet haalenee, ellei suhde ala aika nopeasti. Muutama kuukausi on kiva viritellä, mutta ei ikuisuuksia. Molempien vastuulla.
t. Mussu💜 - AnonyymiUUSI
Olipa sentimentaalinen kertomus, naisena esiintyvä äijä. Livenä kerrotaan tietysti nämä kaiken maailman tunteet suoraan, vai mitä? Sitä kaikki ei tosiasiassa välttämättä kuitenkaan halua. -TT
- AnonyymiUUSI
Kuivat kukat ovatkin parempia kuin tuoreet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750