Siedettävä ikävä

Anonyymi-ap

Miltä päiväsi näyttää? Mikä tunnelma siellä?
Mulla on tänään, tänä aamuna vaihteeksi siedettävä ikävän tunne, hengähdystauko.

11

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvillä mielin tähän päivään, ihanaa sunnuntaita.

• Anonyymi

Huomenta. Minulla aika sama olo kuin aloittajalla. Siedettävä, ei tuskainen tai ratkiriemukas. Aamu alkoi ikävöimisellä.
      Kahvia ja aamulukemiset eikä raskaita ohjelmia päivään.

• Anonyymi

Kaipaan läheisyyttä. Joka ainut päivä.

• Anonyymi

Erityisen lämpöisillä ajatuksilla häntä kohtaan lähti päivä käyntiin. Olisi ollut mukava kietoa kädet miehen ympärille ja pitää vain siinä lähellä, silitellä ja suukotella...

• Anonyymi

Voi luoja........

• Anonyymi

Kärsin ajoittaisesta uupumuksesta, mutta kyllä pärjään tämän kanssa. Jaksoin touhuta pari tuntia, mutta nyt tuli väsymys. Pakko mennä lepäämään hetkeksi. Tsemppiä kaikille. 💪
      ps. Ikävän tunne on väistymään päin. En jaksanut sitä enää.

• Anonyymi

Viime yö oli sellaista tunteilua. Tänään on monenlaista sovittuna ja muutama kirja, joihin aioin perehtyä, niin ei ehdi täällä lukemaan, ehkä iltayöstä sitten jos jaksaa.
      Mukavaa päivää ☀️

• Anonyymi

Välillä hyviä päiviä, toisinaan hankalia. Nyt ihan kyllin hyvä. Liikkuminen luonnossa piristää, keho ja mieli kiittää. Kohta ulkoilemaan, otan kahvia ja suklaata mukaan. 🌲🌲🌲🚶🏼‍♀️

Olen kyllästynyt ikävöimiseen. Ei tätä kaipaamista enää jaksa. Olen ajanut itseni äärirajoille. En pidä itsestäni tällaisena. Välillä olen pelännyt, että saan vielä kivan kepeän hermoromahduksen. Hän ei vain pidä minusta sen erityisemmin, olen sen nyt ymmärtänyt. Se täytyy hyväksyä, ei maailma tähän kaadu. Elämä jatkuu.

Ja vaikka tällä hetkellä ajattelen, että ikinä koskaan en enää aio rakastua, niin vannomatta paras. Tulevaisuus on avoin, kuten sydämenikin. ⚓🤍

• Anonyymi

Täällä täysin samat ajatukset tänään. Joku havahtuminen tapahtunut. Jospa sitä nyt pääsisi elämään sitä omaa normaalia arkea taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä täysin samat ajatukset tänään. Joku havahtuminen tapahtunut. Jospa sitä nyt pääsisi elämään sitä omaa normaalia arkea taas.

Havahtuminen on täälläkin tapahtunut, näen pitkästä aikaa selkeämmin. Näen asiat, kuten ne ovat. Toiveajattelulle ei ole enää elämässäni tilaa. Hän oli hehkuvan katseeni loisteessa niin kauan, että kaikki muu menetti merkityksensä. Hullaannuin, mutta onneksi olen nyt järkevöitynyt. Otan tämän kokemuksen silti siunauksena, opin itsestäni paljon.

Tsemppiä, toivon sinulle hyvää alkavaa arkea. 😊

• Anonyymi

No,oikeastaan ihan hyvä tunne. Ei suurempia vaihteluja. Häntäluu kipee,Ei paljon pysty kuntopyörällä polkee. Ihmisen ikävä ei nyt sen kummemmin ole,se aina välillä puöpah4aa esiin,mutta sen kanssa pärjää jotenkin. Tärkeintä on nyt oma terveys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      813
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      773
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      716
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      696
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      666
    Aihe