Hei Rakas!
Olen päättänyt, että menneisyyteni haamut väistyvät sydämestäni. En tahdo mitään välillemme, mikä rikkoisi tai herättäisi epäilystä mistään. Siksi tein päätepisteen eräälle naiselle, joka oli ihastus ja sellaiseksi jäi. Kiitos hänen kuitenkin, niin uskalsin lähestyä sinua ja löytää sinut. Kiitos kaiken tuskan ja kivun, sinä paransit sen kaiken.
Herätit sydämeni ja näytät minulle tien rakkauteen. Rakkauteen joka kantaa kuukaudet, joka luo uskoa ja tahtoa Meistä! Minä en osaa sanoiksi tätä tunnetta pukea, mutta jotain mikä rikkoo maallisen himon. Epäilyksen ja mustasukkaisuuden hävittää.
Niin valtavan rakkauden minulle annoit. Niin valtavan voiman kestää, uskoa ja luottaa. Silmistäsi löysin elävän veden, vihreät niityt ja sydämeni täyttymyksen.
Rakkaudella. Varjelen tunnetta meistä. Sinun kanssasi tahdon tämän elämän jakaa.
Kiitos kaikille. Kiitos Jumalalle. Kiitos siskolleni.
Kiitos sinulle 🤍❤️
Ihanaa helmikuuta! Pian on kevät🌞🍦
Malja naiselleni
5
516
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei ihastus kelvannut sinulle…?
- Anonyymi
Kaunis viesti…ihastuksia tulee ja menee.
Tee niinkuin sydämessä parhaalta tuntuu.
Kivaa helmikuuta! ❤️🌷- Anonyymi
Kiitos. Luotan sydämeeni ❤️
- Anonyymi
Haastaisin sinut oikeuteen tuosta riehumisesta,minua,herkkää kohtaan. Mutta en halua va4kailta rahaa. Ymmärrätkö,sinä ainakin, miten väärin käyttäydyt muita kohtaan. Se on vielä ikävämpää jos ton ikäinen ei vielä tiedä,että käyttäydyt holtittomasti,ja se tuskin ketään näistä ainakaan kiinnostaa,eikä itsekkäät juttusi.
Katso vähän,miten rauhassa muut elävät,niin elän minäkin. Enkä kaipaa sinunlaistasi suurentelijaa elämääni.- Anonyymi
Onko sul sp tauti ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839