Moottoripyörillä katsastus joka vuosi ja päästömittaukset sekä vero.
Moottoripyöristä isompia koneita kuin minun tojotassa joten saastuttavat enemmän.
Moottoripyörät verolle ja joka vuosi katsastus
13
212
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko lopettaa nämä verotus ja katsastus ehdotukset. Yksi julkaisu/kk riittää varmaan, ei tarvitse jatkuvasti laittaa uusia veroajatuksiasi tänne, ketään ei kiinnosta
- Anonyymi
Mulla on niin valtavasti näitä hyviä ideoita että pakko on tänne laittaa useampi viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on niin valtavasti näitä hyviä ideoita että pakko on tänne laittaa useampi viikossa.
Ei oikeat tojotafanit noin kirjoittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeat tojotafanit noin kirjoittanut.
En minä ookaan millään tojotafani mulla vaan sattuu olemaan tojota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ookaan millään tojotafani mulla vaan sattuu olemaan tojota.
Ei sittenkään omanfirman pojat omaa firmaansa edes nokikkaan.
- Anonyymi
Moottoripyöräilijät maksavat sinunkin toimeentulosi. Olisiko sinunkin aika nousta sohvalta ja hankkia itsellesi joku harrastus.
- Anonyymi
Eipä muuten maksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä muuten maksa.
Johtuuko se epäsuoraa hyötyä koitumattomuus siitä pohjois-maisten uusnatsien toiminnan kieltämisestä eikä tavallisten moottoripyöräilijöiden mistäänkään toiminnastakaan. Entä seuraava iskurepiliikkisi.
- Anonyymi
Corollan myynti tippunut 30 % onkin pappa mallii
- Anonyymi
Kuinkas se teidän laita on kun myyntilukuihin ensimmäisenä iisalmen keskusteluryhmässä jo kantaa ottaa tiesitte.
- Anonyymi
Kunnon mökäputket on kivoja , niillä saa huomiota kun laittaa tulille ison vinkkelin , köyhät kyykkyyn ....
- Anonyymi
Joko olet rippikoulun käynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet rippikoulun käynyt?
Ennen rippikoulua ei kannata erota kirkosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048