Onko korruptio viinat loppunut vai metenkä se maansiirtoliike on taas joutunut myskynselkään nyt äkkiä jakoa laajennettava ennen kuin asia laajenee pahemmaksi.
Mitä se maansiirtoliike taas on töpeksinyt
5
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi harminpaikka. Taas pahaa mieltä kun on menty liian syvälle ja jälkeisiä tulee suvulla paha mieli.
- Anonyymi
Onko laittomuusia taas tehty?Niin se taitaa olla nois aurauksiski?
- Anonyymi
Voi taas pahaa mieltä kihniössä. Nyt on hirveesti tullut esiin rattori remontteja joissa ei tule muuta kuin pahaa mieltä ja pettymyksiä.
- Anonyymi
Kyseinen menettely ko. maansiirtoliikkeelle ominaista jotka korruptio viinoilla hoidettu.
Saas nähdä mitenkä Kihniöllä asiaa hoidetaan kyllä niitä simasuita meilläkin piisaa. - Anonyymi
Noo siinä sitten alkoi yrittäjällä huonot ajat vain saha puoltaa???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517243Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425062HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1542137
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321806Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668- 221664
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091597mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111407Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121347