Mitä tunteita tunnet kaivattuasi

Anonyymi-ap

Kohtaan?

104

2321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaipausta, hellyyttä, rakkaudellisia tunteita, halua halata, halua kuunnella, halua olla lähekkäin, halua ottaa kädestä kiinni, halua pitää huolta ja tukea. Halua tehdä hänestä onnellinen, vaikka onkin jo varmaan.

Halua olla hänen kanssaan.

Olen varmaan hullu.

• Anonyymi

Ihanalta tuo minusta kuulostaa

sivusta

• Anonyymi

Olet varmaan nainen, mutta samat aatokset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan nainen, mutta samat aatokset.

Umpirakastunut mies olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Umpirakastunut mies olen.

Olet varmaan se minun sairas puolisko, jolle ei kasva parransänki 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan se minun sairas puolisko, jolle ei kasva parransänki 😉

Enpä usko.

• Anonyymi

Toivon että hänellä menee hyvin ja on löytänyt unelmiensa kumppanin.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

No etpä kauheasti kaipaa, kun toivot, että toisen olisi löytänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Ja siinä toinen tollo.

• Anonyymi

En huoli ketään muuta kuin erään ihanan miehen pks. Jos en häntä saa, niin jatkan yksin eteenpäin. Ei tässä nykyisessäkään elämässä mitään valittamista ole.

• Anonyymi

Kaipausta, hellyyttä, syvää rakkaudellista tunnetta jonka hän tietääkin, halua halata, halua kuunnella, nähdä jonakin päivänä.

• Anonyymi

Oletko se joka ei vielä ole koskaan nähnyt kaivattuaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko se joka ei vielä ole koskaan nähnyt kaivattuaan?

Kyllä rakas.

• Anonyymi

En kaipaa ketään koska minulle riittää pelkkä ystävyys, olipa kyseessä minkä ikäinen tahansa.

• Anonyymi

Ihastumista, lämpöä, välittämistä, halua, tarvetta koskettaa ja tulla kosketuksi, tarvetta puhua ja tulla kuulluksi. Mä pelkään, et joku päivä kosketan häntä vahingossa, kun ajatus siitä tuntuu niin luonnolliselta.

• Anonyymi

Ei haittaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaisi.

Sua ei ehkä, mut hän voi olla toinen juttu. Olis kohtuu noloa, jos hän kysyis, et miks mä hipelöin häntä.

• Anonyymi

Ompa älytön kommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua ei ehkä, mut hän voi olla toinen juttu. Olis kohtuu noloa, jos hän kysyis, et miks mä hipelöin häntä.

Tai sitten olen just se. Pienen pieni mahdollisuus, mutta mulla on syy ajatella, että voisi olla hänen kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten olen just se. Pienen pieni mahdollisuus, mutta mulla on syy ajatella, että voisi olla hänen kommentti.

Siis olen sama, kun tuo "ei haittaisi". Muuta en ole kirjoittanut, kun nämä kaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis olen sama, kun tuo "ei haittaisi". Muuta en ole kirjoittanut, kun nämä kaksi.

No kiva, ettet kirjoittanut tuota tuossa välissä. 😄 Ei sun tunne nyt ihan vielä riitä siihen, et koskisin häneen. Mulla pitää olla tunne, etten päädy otsikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiva, ettet kirjoittanut tuota tuossa välissä. 😄 Ei sun tunne nyt ihan vielä riitä siihen, et koskisin häneen. Mulla pitää olla tunne, etten päädy otsikoihin.

Ehkä se on parempi silleen 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se on parempi silleen 😆

Voinko kysyä, että miksi et lähesty häntä?

• Anonyymi

Kaipaan Jxxxxxxxx kanssa juttelua.

• Varmaan jotain surua.

• Anonyymi

En osaa kaivata jos en ole tutustunut. Täytyy viettää aikaa yhdessä. Liittyy varmaan erityispiirteisyyteeni.

• Anonyymi

Mitä on erityispiirteinen? Autistiko?

• Anonyymi

Kaipausta, hellyyttä, halua, kunnioitusta, arvostusta, kiinnostusta.

• Anonyymi

Tällä hetkellä ikävää ja toivetta että saisin puhuttua hänen kanssaan niin että elämä olisi kaikilta osin helpompaa. Lisäksi haluan halata ja pitkään. Jos hän haluaa niin mielellään muutaman pusunkin antaisin

• Anonyymi

Ihana. En uskalla toivoa tällaista edes.

• Anonyymi

Jos olet M nainen niin toteutetaan tämä mahdollisimman pian, ihana olet!

• Anonyymi

Hellyys päällimmäisenä, tunne että jos saataisiin mukava ja lämminhenkinen puheripuli aikaiseksi, ryöpsähtämällä tai rauhallisessa ja tunnelmaisessa tilassa, saattaisi tapahtua aika paljonkin lyhyessä ajassa. Olemme hieman jähmeköitä, mutta uskon että pidämme toisistamme paljon ja ehkä kotimaisesta elokuvasta ottaisi oppia ja pussailisin hänen poskeaan ja kaulaansa niin monesti että häntäkin hymyilyttäisi.

• Anonyymi

🥰😍❤️

• Anonyymi

Hämmennyksen sekaisia tunteita.

• Anonyymi

En ole koskaan halunnut ketään samalla tavalla.

• Anonyymi

Seksinpuute muutenkin.

• Anonyymi

Haikeutta juuri nyt

• Anonyymi

Tunne että hänen on vihdoin annettava olla myös ajatuksen tasolla ja yksinkertaisesti luovutettava. Ei voi olla enää mitään tunteita.

• Anonyymi

Vihaa ja katkeruutta.

• Anonyymi

En osaa sanoa.

• Anonyymi

Ajattelen häntä.

• Anonyymi

Hän ei ole sun! Katsoa saa,mut ei koskea!

• Anonyymi

Kyllä ajattelen rakasta, ne aika lailla ajattelee ihastustaan pitkin päivää, jos ei ole kovin kiireistä muuten. Ei varmaan työpäivän aikana jatkuvasti, mutta heti kun on tylsempää, niin ajattelevat ❤️❤️

• Anonyymi

Jotain kummaa hellyyttä. Kai. 😊🥰

• Anonyymi

Oho luin vasta omani jälkeen muitten vastaukset. Huomasin, että melkein kaikilla on tuo hellyys päällimmäisenä. Me ihmiset olemmekin niin samanlaisia vaikka silti jokainen omanlaisensa. Mutta mukavaa tuntea yhteenkuuluvuutta, edes joskus. 🥰

• Anonyymi

Mietin miltä hän (mies) tuoksuu, tuntuu kun kädet kietoutuu ympäri. Sitä tunnetta, kun käteni on niskallasi ja huuleni kaulallasi. Miltä rintakehäsi tuntuu minua vasten, tunnenko sydämen sykkeesi ja kuinka selvästi kuulen hengityksesi. Miltä kuulostat ja olenko oikeassa siitä millainen olet. Herkkä ja tunteva, vähän villi tai "velmu" kiltti eli yksinkertaisesti ihana. Sellasia ajatuksia. Kiteytettynä varmaan kaipuuta häntä kohtaan.

• Anonyymi

Rakkautta, hellyyttä.

Ja, suojelunhalua ( kyllä, olen nainen), iloa, ihailua, jännitystä, arvostusta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En ole katsonut, mutta luin tuon jutun iltalehdestä.

”Eilen Maikkarilla esitetyssä The Summit Suomen neljännessä jaksossa nähtiin, kuinka Aleksi Nokkasella meni kuppi nurin useammankin kerran. Hän sai lähtöpassit.
      Ensin Aleksi ajautui riitaan Henrietta Harjun kanssa. Aleksi väitti Henrietan valehdelleen, vaikka tämä oli puhunut totta. Tilanne eskaloitui nopeasti. Menoon kiinnitti huomiota myös Aleksin liittolainen Janne Karjala.” IL

Tuo oikeassa tai väärässä oleminen on jännittävä asia. Kuvittele tilanne, jossa joku väittää jonkun tehneen jotakin häntä vastaan. Hänen ympärillään on intressisoituneita manipulaattoreita, jotka haluavat kohteelle pahaa. Alkavatko ihmiset innokkaasti peesaamaan syyttäjää ja valehtelijaa, vai puolustamaan syytetyn oikeutta saada asiansa käsitellyksi vastaajan oikeusturvanormien mukaisesti. Olen siinä käsityksessä, että syyttäminen on monelle mieluisampaa ja asenne on sellainen, että jos jotakin syytetään, hän on syyllinen ilman objektiivista näyttöä ja vastaajan on ollakseen syytön, kyettävä todistamaan syyttömyytensä. Jos syytetty ei kykene aukottomasti todistamaan syyttömyyttään kymmenienkin vuosien taakse myös tilanteissa, joissa kukaan ei väitetystikään nähnyt mitään tapahtuneen, hän on syyllinen, kunnes hän toisin aukottomasti todistaa. Päätös siitä, että syytetty on syyllinen yli 20 vuottakin sen jälkeen kun joku syyttää, voidaan perustella usealla tavalla silloin kun tehdään poliittisesti motivoituneista ratkaisuja ja manipuloidaan muiden saama mielikuva omassa hallinnassa olevien medioiden kautta.

Keino 1. Muutetaan perustelut uskottavuuskriteeriksi. Kumman kertoma oli uskottavampi. Tuossa pelissä myös ns. kehäpäätelmät ja mielikuvat sekä mielikuvista tehdyt implikaatiot vastaajan vahingoksi ovat yleisiä. Ne uppoavat asiasta tarkemmin tietämättömiin, jotka elävät vahingonilon nautinnoissa ja mutumaailmassa.
      Keino 2. Siirretään ongelmanasettelun lakisääteinen todistustaakka vastaajalle. Tuo on poliittisesti motivoitunut tapa ratkaista juttu miten halutaan. Siis; Jääkö varteenotettavaa epäilyä, eli hypoteesia siitä, että syytetty ei olisi syyllinen. Hypoteesi katsotaan näytöksi tai johtopäätökset hypoteesin mukaan totuudeksi.
      Keino 3. Perustellaan päätös poliittisella ja yhteiskunnallisella tarkoituksenmukaisuudella ja esimerkillä. Siinä syytetty on uhri ”Niin on jos siltä näyttää” mielivallan menetelmissä. Sama menetelmä se on kuin Keisari Neron tai Idi Aminin valtajärjestelmässä yksittäisiä mielivallan väkivaltaa hyödyntävän alistamisen osalta.

Noissa menetelmissä mielivallan objekti on syytön, mutta väkivalloin alistettu. Usein feministit ja heidän peesaajansa ovat päässeet noissa toimissa vallan päälle.

Myös Suomessa on tehty paljon poliittisesti motivoituneita oikeusmurhia noita menetelmiä käyttäen silloin, kun perusteluna on ollut jonkun henkilön, ryhmän tai ideologisten motiivi ajaa syytetty syylliseksi vastoin totuutta väitetystä teosta syytteen oikeutuksen osalta. Syyte on usein seksuaalisia väittämiä sisältävä, koska niissä syytetty saa elinikäiseksi tavoitellun häpeä stigman ja voidaan syrjäyttää yhteiskunnallisista arvoverkoista etenkin feministien nautintaoikeuksien mielivallan keinoin. Eikä rehellisyyttä, eikä objektiivisesti näyttöjä vaadita.

Hyvä ja silmiä avaava on myös juuri käyty presidenttikamppailu USA:ssa. Nyt kun Trump on kaikesta jahtauksesta ja noitavainoista huolimatta valittu USA:n presidentiksi, monet häntä jahdanneet, hänelle vinosti hymyilleet ja keskenään väärinpeluisiin ryhmiksi, jopa kansainvälispoliittisesti liittoutuneet, kun he eivät voineetkaan feministitaktiikalla ja naislogiikalla poistaa valtaryhmistä ja vallan verkostoista, yhteiskunnasta vankilaan, heistä moni purkaa nyt katkeruuttaan. On suo rastaan huvittavaa seurata, miten heillä on nyt pallot hukassa. He suututtivat Trumpin siinä määrin, että feministikollegiopropaganda on saamassa nyt vastapalveluksen. On hyvä, että Trump on kuitenkin diilintekijä, vaikka sillekin vinosti hymyiltiin. Nyt alkavat mukatietävät vahingonilon hymyt mielivallan kammareissa ja ylimielisissä keskustelupiireissä hyytyä.

• Anonyymi

Valaisevaa 😁 (en tukenut minäkään)

• Anonyymi

Pettymystä. Surua.

• Anonyymi

Niin minäkin. Ja kaipausta välillä.

• Anonyymi

Pettymys, suru, ikävä. Kurjaa, että on nämä tunteet ovat minullakin päällimmäisinä. Kunpa asiat voisivat olla toisin. Lapsenmielinen ilo on kadonnut. Toivon, että se vielä löytyy uudestaan.

• Anonyymi

Heräsin tänään epätyypillisesti jo aamuyöllä ja mietin häntä. Oivalsin jotain uutta tästä tunteesta, ymmärsin meidän aitoudesta jotain. Kirjoitan vain tämän tähän.

• Anonyymi

Meidän aitous, se on koskettanut mua. Hienoimpia asioita elämässä on aitous, joka pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän aitous, se on koskettanut mua. Hienoimpia asioita elämässä on aitous, joka pysyy.

Aitous, onni sydämessä. Menee hyvin yhteen ja tulee halu katsoa että miten se kulkee siitä eteenpäin. Kaikki tuntui alusta lähtien hyvältä keskenämme mutta ei sitä olisi osannut aluksi kuvitella, että voi kasvaa näin hyväksi, se on jotakin niin ihmeellistä ja ihanaa. Lämpöä ja virittää kaikenlaisia tuntemuksia.

• Anonyymi

Jännitystä, kun tänään kohtaan kahvihuoneessa 🥰

• Anonyymi

Sekavia.

• Anonyymi

Loputon ikävä on eikä tämä lopu kuin viimeisenä päivänä.

• Anonyymi

Olen super onnellinen, sillä en kaipaa ketään. Oi, tätä auvoa.

• Anonyymi

Tunnen viehätystä, epävarmuutta, kiinnostusta, samanmielisyyttä, uteliaisuutta, arvostusta ja haikeutta. Mietin, tuleeko minulle hänen tasoistaan naista enää vastaan. Samalla tiedostan etten tunne häntä tarpeeksi.
      n-n

• Anonyymi

Tunteminen alkaa jostain pienestä ja puhuminen auttaa siinä, eikö niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteminen alkaa jostain pienestä ja puhuminen auttaa siinä, eikö niin?

Älä hei neuvo ihmistä joka selvä älykääpiö

• Anonyymi

Iltaisin on vietävä ikävä. Ja tuntuu epäreilulta. Ja sitten muistan, että olisin voinut tehdä enemmän jotta saisin nähdä ja jutella, enkä tehnyt. Sitten on oltava vain tyytyväinen, että sai edes tietää hänet.

• Anonyymi

Kyllähän näkeminen ja juttelu on aina mahdollista. Eikai hän kuollut ole?

• Anonyymi

Iltaisin ikävöinti voimistuu, mutta silti olo on hyvä. Tämä on jotain niin erilaista, että sydän pysyy rauhallisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän näkeminen ja juttelu on aina mahdollista. Eikai hän kuollut ole?

Kyllä on

• Anonyymi

Puhdasta rakkautta.

• Anonyymi

Suurta lämpöä ja kaipuuta.

• Anonyymi

Semmoista että mulle saa soittaa vaikka en olekaan lähestyttävä. Siis jos haluat. Ehkä emme keksi mitään yhteistä siitä huolimatta.

• Anonyymi

Soittaa mihin?

• Anonyymi

Jos oltais vaihdettu numeroita, niin voisin jopa soittaa, viestin lähettäisin helpommin.

• Anonyymi

Jotain

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ymmärrystä ja samanolonen savuaivo. Tultas juttuun luulen

• Anonyymi

Enpä usko et tulisitte

• Anonyymi

Tämä toistuu päivittäin: tunnen niin monenlaisia lämpimiä tunteita, etten pysty niitä edes kuvailemaan. Sydän on täynnä lämpöä häntä kohtaan.

• Anonyymi

Minulla ihan samat sanat.

• Anonyymi

Pettymystä lähinnä.

• Anonyymi

Tunnen viehtymystä, ihastusta, kiinnostusta, lämpöä ja sellaista epätietoisuutta, joka ei haittaa perusluottamustani tilanteeseen.

• Anonyymi

Miksi sä saat tuntea? Kun samaan aikaan toinen ei ole vuosiin olemassa. Et taida todellakaan ymmärtää mitä se käytännössä tarkoittaa. Etkä osaa todellakaan tulkita

• Anonyymi

Tää ei ole normaalin elämän tilanne. Voisi olla. Mutta ei ole. Ihmiset ei tätä ymmärrä. Eikä kanna vastuuta mistään. Lisäksi ihmisillä on pahoja tulkinnan ongelmia

• Anonyymi

Tunnen kiinnostusta, lämpöä, himoa ja halua suojella ihanaa naista. Osaa kyllä pitää puolensa, mutta silti 🤔

• Anonyymi

EI PIDÄ PAIKKAANSA! IHMINEN OLISI TARVINNUT APUA NYT LIIAN MYÖHÄISTÄ IHMISYYTEEN LIITTYEN

• Anonyymi

Lämpöä, joka pyrkii voimakkaasti kohti kaipaukseni kohdetta.

• Anonyymi

Suuria tunteita, jotka tuntuvat pysyvän.

• Anonyymi

Juttelen hälle mielessäni päivän tapahtumista.

• Anonyymi

Minäkin teen noin joskus.

• Anonyymi

Miksi juttelet niistä?!

• Anonyymi

Hellyyttä, eroottisia tunteita, yhteenkuuluvuutta, halua, lämpöä... Itseäni vanhemmasta tutusta hyvävartaloisesta naisesta kyse!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suloinen? Miksi käytät tällaista termiä?

• Anonyymi

Minulla ei ole kaivattua, eikä tule koskaan olemaan! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle, enkä etsi edes ystävää, enkä autettavaa elämämääni! Tunnen valtavaa ahdistusta, koska minulla ei,ole mitään tarvetta jakaa elämääni kenenkään kanssa!!

• Anonyymi

Pettymyksen jälkeistä tyhjyyttä.

• Anonyymi

Sekava kaoottinen sekoitus halua, huolta ja katumusta. Tunteiden vellova valtameri. Kun menettää ymmärryksen omasta hämmennykseestään voi olla todella harhaanjohtava. Joskus tunnen rakastavani yhtä paljon kuin koskaan, mutta en silti tiedä mihin se riittää kun mielikuvitus kuvittelee mitä voisi olla ja todellisuus kertoo mitä on. Olen eksyksissä.

• Anonyymi

Ehkä tämä välillä kaoottinenkin olo täytyy sietää nyt. On erikoinen aito syvä tunne.

• Anonyymi

Sama täällä, vaihtelevaa on, mutta tunteeni on aitoa ja syvää. Tämän tunteen rauhoittamana elän päivän kerrallaan.

• Anonyymi

Surullisuus. Katson häntä ja ymmärrän, että näemme toisemme vielä pari kertaa. Eikä meillä tule koskaan olemaan mitään.

• Anonyymi

Inhottava viesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inhottava viesti.

No, totta-viesti 🥲

• Anonyymi

Iltafiilis eli ikävöin kaivattuani. Se tunne kertoo eniten siitä, että välitän hänestä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1538
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1441
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1243
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      55
      1190
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1014
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      991
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      986
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      840
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      838
    Aihe