Kohtaan?
Mitä tunteita tunnet kaivattuasi
45
938
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaipausta, hellyyttä, rakkaudellisia tunteita, halua halata, halua kuunnella, halua olla lähekkäin, halua ottaa kädestä kiinni, halua pitää huolta ja tukea. Halua tehdä hänestä onnellinen, vaikka onkin jo varmaan.
Halua olla hänen kanssaan.
Olen varmaan hullu.- AnonyymiUUSI
Ihanalta tuo minusta kuulostaa
sivusta - AnonyymiUUSI
Olet varmaan nainen, mutta samat aatokset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan nainen, mutta samat aatokset.
Umpirakastunut mies olen.
- AnonyymiUUSI
Toivon että hänellä menee hyvin ja on löytänyt unelmiensa kumppanin.
- AnonyymiUUSI
Juuri näin.
- AnonyymiUUSI
No etpä kauheasti kaipaa, kun toivot, että toisen olisi löytänyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Ja siinä toinen tollo.
- AnonyymiUUSI
Kaipausta, hellyyttä, syvää rakkaudellista tunnetta jonka hän tietääkin, halua halata, halua kuunnella, nähdä jonakin päivänä.
- AnonyymiUUSI
Oletko se joka ei vielä ole koskaan nähnyt kaivattuaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se joka ei vielä ole koskaan nähnyt kaivattuaan?
Kyllä rakas.
- AnonyymiUUSI
En kaipaa ketään koska minulle riittää pelkkä ystävyys, olipa kyseessä minkä ikäinen tahansa.
- AnonyymiUUSI
Ihastumista, lämpöä, välittämistä, halua, tarvetta koskettaa ja tulla kosketuksi, tarvetta puhua ja tulla kuulluksi. Mä pelkään, et joku päivä kosketan häntä vahingossa, kun ajatus siitä tuntuu niin luonnolliselta.
- AnonyymiUUSI
Ei haittaisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaisi.
Sua ei ehkä, mut hän voi olla toinen juttu. Olis kohtuu noloa, jos hän kysyis, et miks mä hipelöin häntä.
- AnonyymiUUSI
Ompa älytön kommentti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sua ei ehkä, mut hän voi olla toinen juttu. Olis kohtuu noloa, jos hän kysyis, et miks mä hipelöin häntä.
Tai sitten olen just se. Pienen pieni mahdollisuus, mutta mulla on syy ajatella, että voisi olla hänen kommentti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten olen just se. Pienen pieni mahdollisuus, mutta mulla on syy ajatella, että voisi olla hänen kommentti.
Siis olen sama, kun tuo "ei haittaisi". Muuta en ole kirjoittanut, kun nämä kaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis olen sama, kun tuo "ei haittaisi". Muuta en ole kirjoittanut, kun nämä kaksi.
No kiva, ettet kirjoittanut tuota tuossa välissä. 😄 Ei sun tunne nyt ihan vielä riitä siihen, et koskisin häneen. Mulla pitää olla tunne, etten päädy otsikoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kiva, ettet kirjoittanut tuota tuossa välissä. 😄 Ei sun tunne nyt ihan vielä riitä siihen, et koskisin häneen. Mulla pitää olla tunne, etten päädy otsikoihin.
Ehkä se on parempi silleen 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on parempi silleen 😆
Voinko kysyä, että miksi et lähesty häntä?
- AnonyymiUUSI
Kaipaan Jxxxxxxxx kanssa juttelua.
Varmaan jotain surua.
- AnonyymiUUSI
En osaa kaivata jos en ole tutustunut. Täytyy viettää aikaa yhdessä. Liittyy varmaan erityispiirteisyyteeni.
- AnonyymiUUSI
Mitä on erityispiirteinen? Autistiko?
- AnonyymiUUSI
Kaipausta, hellyyttä, halua, kunnioitusta, arvostusta, kiinnostusta.
- AnonyymiUUSI
Tällä hetkellä ikävää ja toivetta että saisin puhuttua hänen kanssaan niin että elämä olisi kaikilta osin helpompaa. Lisäksi haluan halata ja pitkään. Jos hän haluaa niin mielellään muutaman pusunkin antaisin
- AnonyymiUUSI
Ihana. En uskalla toivoa tällaista edes.
- AnonyymiUUSI
Hellyys päällimmäisenä, tunne että jos saataisiin mukava ja lämminhenkinen puheripuli aikaiseksi, ryöpsähtämällä tai rauhallisessa ja tunnelmaisessa tilassa, saattaisi tapahtua aika paljonkin lyhyessä ajassa. Olemme hieman jähmeköitä, mutta uskon että pidämme toisistamme paljon ja ehkä kotimaisesta elokuvasta ottaisi oppia ja pussailisin hänen poskeaan ja kaulaansa niin monesti että häntäkin hymyilyttäisi.
- AnonyymiUUSI
🥰😍❤️
- AnonyymiUUSI
Hämmennyksen sekaisia tunteita.
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan halunnut ketään samalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Seksinpuute muutenkin.
- AnonyymiUUSI
Haikeutta juuri nyt
- AnonyymiUUSI
Tunne että hänen on vihdoin annettava olla myös ajatuksen tasolla ja yksinkertaisesti luovutettava. Ei voi olla enää mitään tunteita.
- AnonyymiUUSI
Vihaa ja katkeruutta.
- AnonyymiUUSI
En osaa sanoa.
- AnonyymiUUSI
Ajattelen häntä.
- AnonyymiUUSI
Hän ei ole sun! Katsoa saa,mut ei koskea!
- AnonyymiUUSI
Kyllä ajattelen rakasta, ne aika lailla ajattelee ihastustaan pitkin päivää, jos ei ole kovin kiireistä muuten. Ei varmaan työpäivän aikana jatkuvasti, mutta heti kun on tylsempää, niin ajattelevat ❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Jotain kummaa hellyyttä. Kai. 😊🥰
- AnonyymiUUSI
Oho luin vasta omani jälkeen muitten vastaukset. Huomasin, että melkein kaikilla on tuo hellyys päällimmäisenä. Me ihmiset olemmekin niin samanlaisia vaikka silti jokainen omanlaisensa. Mutta mukavaa tuntea yhteenkuuluvuutta, edes joskus. 🥰
- AnonyymiUUSI
Mietin miltä hän (mies) tuoksuu, tuntuu kun kädet kietoutuu ympäri. Sitä tunnetta, kun käteni on niskallasi ja huuleni kaulallasi. Miltä rintakehäsi tuntuu minua vasten, tunnenko sydämen sykkeesi ja kuinka selvästi kuulen hengityksesi. Miltä kuulostat ja olenko oikeassa siitä millainen olet. Herkkä ja tunteva, vähän villi tai "velmu" kiltti eli yksinkertaisesti ihana. Sellasia ajatuksia. Kiteytettynä varmaan kaipuuta häntä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938