Apteekkin pahan akseli

Anonyymi-ap

Olen kärsinyt kovasta vatsasta koko ajan demaglutidi lääkitksen ajan.
Aamu on pelottavaa aikaa koska tiedän mitkä synnystuskat huusissa odottavat.

Lääkäri ennakoi ja määräsi visibliniä, olin jo hakemasssa muuta kun alle !/2 kg maksaa liki 30€ päätin koettaa vanhan kansan keinoa joka maksaa vain pari euroa.

Niinpä ostin pellavasiemen rouhetta ja lisään sitä pari rkl kaura/ lese aamupuuroon.
Kas kummaa, kova vatsa katosi ja synnytyspelko on kuin pahaa unta.

1

302

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Visiblin on Etelä-Euroopassa ja Aasiassa kavavan Jänöratamon siemenistä valmistettua ja siksi aika kallista.
      Pellavaa kasvatetaan Suomessa ja sitä ei tarvitse ostaa Apteekista. vaan tavallisesta ruokakaupasta.
      Perehdyin kuitenkin tarkemmin Jänoratamon siementen luonnon läälinnälliseen käyttöön.
      Psylliumin uskotaan vaikuttavan diabetekseen ja korkean koleteroliin myöteisesti.
      Kun lisäksi psyllium vähentää ilmavaivoja uskon psyllumin terveys vaikutukseen kuin lääkäri sanaan.

Toisaalta myös pellavansiemenilla on samoja vaikutuksia ja sitä käytetään pitämään kurissa veren kohonneita kolesteroli- ja sokeriarvoja sekä kohonnutta verenpainetta.
      Siemenistä saa rasvahappoja, kuitua japroteiinia, joita laihduttajakin tarvitsee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      899
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      195
      687
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      66
      637
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      614
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      62
      606
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      567
    Aihe