Olen kärsinyt kovasta vatsasta koko ajan demaglutidi lääkitksen ajan.
Aamu on pelottavaa aikaa koska tiedän mitkä synnystuskat huusissa odottavat.
Lääkäri ennakoi ja määräsi visibliniä, olin jo hakemasssa muuta kun alle !/2 kg maksaa liki 30€ päätin koettaa vanhan kansan keinoa joka maksaa vain pari euroa.
Niinpä ostin pellavasiemen rouhetta ja lisään sitä pari rkl kaura/ lese aamupuuroon.
Kas kummaa, kova vatsa katosi ja synnytyspelko on kuin pahaa unta.
Apteekkin pahan akseli
1
159
Vastaukset
- Anonyymi
Visiblin on Etelä-Euroopassa ja Aasiassa kavavan Jänöratamon siemenistä valmistettua ja siksi aika kallista.
Pellavaa kasvatetaan Suomessa ja sitä ei tarvitse ostaa Apteekista. vaan tavallisesta ruokakaupasta.
Perehdyin kuitenkin tarkemmin Jänoratamon siementen luonnon läälinnälliseen käyttöön.
Psylliumin uskotaan vaikuttavan diabetekseen ja korkean koleteroliin myöteisesti.
Kun lisäksi psyllium vähentää ilmavaivoja uskon psyllumin terveys vaikutukseen kuin lääkäri sanaan.
Toisaalta myös pellavansiemenilla on samoja vaikutuksia ja sitä käytetään pitämään kurissa veren kohonneita kolesteroli- ja sokeriarvoja sekä kohonnutta verenpainetta.
Siemenistä saa rasvahappoja, kuitua japroteiinia, joita laihduttajakin tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772