Olen kärsinyt kovasta vatsasta koko ajan demaglutidi lääkitksen ajan.
Aamu on pelottavaa aikaa koska tiedän mitkä synnystuskat huusissa odottavat.
Lääkäri ennakoi ja määräsi visibliniä, olin jo hakemasssa muuta kun alle !/2 kg maksaa liki 30€ päätin koettaa vanhan kansan keinoa joka maksaa vain pari euroa.
Niinpä ostin pellavasiemen rouhetta ja lisään sitä pari rkl kaura/ lese aamupuuroon.
Kas kummaa, kova vatsa katosi ja synnytyspelko on kuin pahaa unta.
Apteekkin pahan akseli
1
140
Vastaukset
- Anonyymi
Visiblin on Etelä-Euroopassa ja Aasiassa kavavan Jänöratamon siemenistä valmistettua ja siksi aika kallista.
Pellavaa kasvatetaan Suomessa ja sitä ei tarvitse ostaa Apteekista. vaan tavallisesta ruokakaupasta.
Perehdyin kuitenkin tarkemmin Jänoratamon siementen luonnon läälinnälliseen käyttöön.
Psylliumin uskotaan vaikuttavan diabetekseen ja korkean koleteroliin myöteisesti.
Kun lisäksi psyllium vähentää ilmavaivoja uskon psyllumin terveys vaikutukseen kuin lääkäri sanaan.
Toisaalta myös pellavansiemenilla on samoja vaikutuksia ja sitä käytetään pitämään kurissa veren kohonneita kolesteroli- ja sokeriarvoja sekä kohonnutta verenpainetta.
Siemenistä saa rasvahappoja, kuitua japroteiinia, joita laihduttajakin tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826