Missä sopiva tontti.
Onko paikkaa haettu jo TNT-tehdas tulee.
11
484
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläisiä kiinnostaa tuo kovasti.
- Anonyymi
Erityisesti laivaston sukellusveneitä.
- Anonyymi
Hyvä että teit aiheesta aloituksen. Olet kunnon porvari persu.
- Anonyymi
Vanhan veturitallin paikalle se tulee, talli puretaan pois tieltä
- Anonyymi
Meri- Poriin.
- Anonyymi
Kyllä mutta mihin sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mutta mihin sinne.
Yhteen monista keskusteluun aiheesta avattuun palstaan veikkasin Mäntyluotoa ja siellä Kirrisanta alueena.
- Anonyymi
Ei kai ne niin tyhmiä ole? Siinä tulisi pommitettua samalla. Ellei satamaan osu niin hutit osuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai ne niin tyhmiä ole? Siinä tulisi pommitettua samalla. Ellei satamaan osu niin hutit osuu.
Ryssä ei pommita yhtään mitään Natomaissa olevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssä ei pommita yhtään mitään Natomaissa olevaa.
Hullusta ei tiedä, varsinkin, kun se ajetaan nurkkaan. Ainut keino pysyä vallassa on pitää valtio sotatilassa/sodassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullusta ei tiedä, varsinkin, kun se ajetaan nurkkaan. Ainut keino pysyä vallassa on pitää valtio sotatilassa/sodassa.
Tehtaaseen on kytketty kuolleen miehen kytkin, jos ryssä pommittaa niin wäinämöiset lähetevät siiloista välittömästi kohti moskovaa ja kremlistä ei jää edes kivijalkaa jäljelle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233