Viestiin, vaikka kuinka jännittäisi. 😔💔
Ei välittävä ihminen jätä vastaamatta
32
529
Vastaukset
- Anonyymi
Niimpä😞
- Anonyymi
Jatkan.
Kyllä musertui sydän kun kaivattu ei vastannut mitään irl-viestiini. Aivan kuin minua ei laskettaisi ihmiseksi, joka tarvii edes jonkinlaisen noteeraamisen. Ap- Anonyymi
Enpä usko et sult on musertunut mikään, ku ei kaikki vaa nii tosissaan laita noit viestei ,ties kuin monen kaa kirjottelet .
- Anonyymi
Älä välitä, olet ollut rohkea ja selvittänyt asiaa. Nyt asia on puoleltasi selvitetty. Ihailen rohkeuttasi.
- Anonyymi
No ei se niin mene. Jäi vielä askarruttamaan kaikki ja sekin, että miksi ei voinut mitään vastata. Ei paljon lämmitä mitkään ihailut valitettavasti. Hävettää vaan kun menin mitään viestiä laittamaan. Ap
- Anonyymi
Nuo tsemppausviestit tuntuu muutenkin välillä aivan tekoälyn kirjoittamilta. 😞 Ei lämmitä yhtään. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se niin mene. Jäi vielä askarruttamaan kaikki ja sekin, että miksi ei voinut mitään vastata. Ei paljon lämmitä mitkään ihailut valitettavasti. Hävettää vaan kun menin mitään viestiä laittamaan. Ap
Kenelle pistit ja missä pistit...
Mulla ei esim oo kaivatun numetoa ja
Joskus oli jotain trasman tynkää niin poistin ja esin sen tyypin numeren...
Jos tilanne ois nyt muuttunut en sais sitä tietää..
Ihan oma syy kun tein mitä rein 🙈
Ellei numetot oo vaihtunu.
Kaikesta kuitenkin jo aikaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kieltämättä noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei halua mitään, eikä osaa vastata viestiin siksi. Jos haluat asian varmistaa, mene kysymään kasvotusten, mutta joillain miehillä on tuo tapa. Asia on silloin käsitelty heidän puoleltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata välittää, muuta kuin antaa mennä menojaan. Omaan nilkkaan tuollainen käytös aina kolahtaa, nolompaa se on hänelle joka noin toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei halua mitään, eikä osaa vastata viestiin siksi. Jos haluat asian varmistaa, mene kysymään kasvotusten, mutta joillain miehillä on tuo tapa. Asia on silloin käsitelty heidän puoleltaan.
Joo tajusin kyllä, mutta raukkamainen tapa on kyllä. Pääseehän siinä itse helpommalla kun jättää vaan vastaamatta, mutta ei ole ollenkaan toisen tunteita ajattelevan ihmisen tapa. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kieltämättä noloa.
Ei ole yhtään noloa, päinvastoin.
t. just se mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yhtään noloa, päinvastoin.
t. just se miesMikäs mies sinä nyt olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs mies sinä nyt olet?
Setämies! 😎😎😎
- Anonyymi
Minä en jättäisi vastaamatta jos joku minulle viestin lähettäisi, mutta tuskin minulle kukaan viestiä edes lähettäisi.
- Anonyymi
saakohan jotkut kieroa nautintoa jättämällä toisen odottamaan vastausta. :(
jos kestää yli 1-2 vrk niin kyllä jotain on sillon hassusti. empatian puutetta? julmuutta? ajattelemattomuutta?- Anonyymi
Useinmitrn tyyppi on varattu ja sä oot vaihtoehto jos roikotetasn ilman hyvää syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useinmitrn tyyppi on varattu ja sä oot vaihtoehto jos roikotetasn ilman hyvää syytä.
semmonen saa aina nokilleen ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Miksi ihmiset jää roikkuun huonosti heitä kohteleviin ihmisiin?
Jos joku on niin tyly ja arvostaa sua ja tunteitasi niin vähän niin miks ees haluaisit sellaiseen kohteluun ?
Eiks ois aika ankeeta olla suhteessa ihmisen kans joka jatkuvasti saisi sut kyyneliin siks että ei välitä tuon taivaallista sun tunteista vaan tekee mitä lystää ja kohtelee sua miten lystää?
Itse ainakin oon unohtanu sellaset tyypit.
T: Karoliina- Anonyymi
Totta. Tuollaisen ihmisen kanssa ei ole tulevaisuutta, suhde on tuomittu epäonnistumaan.
Hyvä jos tajuaa sen mahdollisimman nopeasti, niin selviää vähemmällä surulla ja kyynelillä. - Anonyymi
Sulle vois jollain olla vähän asiaa :)
- AnonyymiUUSI
Gubbe olet!
- Anonyymi
Tuollaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa ja ihan on myös omakohtaista kokemusta kylmyydestä.
- Anonyymi
Niinpä juuri.
- Anonyymi
Juuri näin. Semmoiset pitää jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mitä tahans murh haluaa itselleen selitellä
- Anonyymi
Uskon ettei viestiä ole tavoitettu tai viesti meni vääriin käsiin.
- Anonyymi
Harmillista kyllä. Ainakin olet itse tehnyt jotakin asialle. Voihan olla, että ehkä ei saapunut perille oikealle henkilölle. Varmaan osa ihmisistä ehkä kuitenkin vastaisi, vaikka ei olisikaan samat ajatukset, ollakseen kohtelias. Jos on myös innostunut ja näkee viestin, niin, miksi ei tulisi jotakin takaisin. Tai onko sitten jotain syitä, joita ei osaa edes arvata.
- AnonyymiUUSI
Se ei halua sulta mitään viestejä,joten lopetahan ,ketään et väkisellä saa! Menikö jakeluun!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se ei halua sulta mitään viestejä,joten lopetahan ,ketään et väkisellä saa! Menikö jakeluun!
Jos koitat omasta puolestas tuota saada jonkun jakeluun niin kannattaisko ehkä suoraan sanoa sille jollekin?
- Anonyymi
Lähetin viestin, johon en odottanukkaan vastausta. Jos semmonen olis tullu, ni olisin kyl iloisesti yllättynyt.
- AnonyymiUUSI
Niin niitä kuulema lähetellään mut ei tietoakaan minne ne sitte muka katoaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k385335Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,322743Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1981745Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1621482Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1401420Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi251266- 1831173
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2771023Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24943- 197843