Lisäksi päivitys pitää koneen nopeempana kuin puhdas asennus!
Ja 24H2 käynistyy noin 12% hitaammin kuin 23H2
T. Testaaja!
24H2 hidastava vaikutus jää maltilliseen 2%
11
236
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni hidastu ainakin 20%
Akunkulutuksesta katosi puolet, kun päivitin yhteentoista.- Anonyymi
W11 on helvetin raskas ja hidas, sähköö syö ja levyvalo vilkuttaa ihan kokoajan vaikkei koneella mitään tekisikään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W11 on helvetin raskas ja hidas, sähköö syö ja levyvalo vilkuttaa ihan kokoajan vaikkei koneella mitään tekisikään!
Windows = 🚽
💩💩💩💩💩💩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows = 🚽
💩💩💩💩💩💩Windows on hidas!
Chromebook osto on elämäni järkevin teko!! 😋
𐫰 JÄRKI TEKO 𐫰
- Anonyymi
Eihän tämän palstan kirjoittelijoilla ole kenelläkään enää windowsia, kaikki siirtyneet aikoja sitten johonkin linuxiin joten satuja kirjoittelet
- Anonyymi
V*tun K*llimaaatori H*itoon.
- Anonyymi
Anteeksi että vaivaan, mutta mitä apua on aloittelijalle kertoa jonkun Windows-version käynnistymisajoista. Aloittelija ei varmaan edes tiedä, mikä koontiversio hänen koneessaan on.
- Anonyymi
Asiantuntija varoittaa: kuinka perseestä windows on, kun mikään koskaan ei toimi!
- Anonyymi
Hidasti 100% kun se kaatu!
- Anonyymi
24H2 hidastava vaikutus vaihtelee eri kokoonpanoissa!
ilmeisesti 2-33%
Viimeisimmät Intellin prossut on ongelma Windowsille.
Uusien Nvidian näyttöhjainten kanssa sama juttu. - Anonyymi
Mistä tuo helvetin hörhö keksii noita horinoitaan?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423