Lisäksi päivitys pitää koneen nopeempana kuin puhdas asennus!
Ja 24H2 käynistyy noin 12% hitaammin kuin 23H2
T. Testaaja!
24H2 hidastava vaikutus jää maltilliseen 2%
17
325
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni hidastu ainakin 20%
Akunkulutuksesta katosi puolet, kun päivitin yhteentoista.- Anonyymi
W11 on helvetin raskas ja hidas, sähköö syö ja levyvalo vilkuttaa ihan kokoajan vaikkei koneella mitään tekisikään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W11 on helvetin raskas ja hidas, sähköö syö ja levyvalo vilkuttaa ihan kokoajan vaikkei koneella mitään tekisikään!
Windows = 🚽
💩💩💩💩💩💩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows = 🚽
💩💩💩💩💩💩Windows on hidas!
Chromebook osto on elämäni järkevin teko!! 😋
𐫰 JÄRKI TEKO 𐫰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows = 🚽
💩💩💩💩💩💩NYT OLLAAN ASIASSA!
- Anonyymi
Eihän tämän palstan kirjoittelijoilla ole kenelläkään enää windowsia, kaikki siirtyneet aikoja sitten johonkin linuxiin joten satuja kirjoittelet
- Anonyymi
V*tun K*llimaaatori H*itoon.
- Anonyymi
Anteeksi että vaivaan, mutta mitä apua on aloittelijalle kertoa jonkun Windows-version käynnistymisajoista. Aloittelija ei varmaan edes tiedä, mikä koontiversio hänen koneessaan on.
- Anonyymi
Asiantuntija varoittaa: kuinka perseestä windows on, kun mikään koskaan ei toimi!
- Anonyymi
Hidasti 100% kun se kaatu!
- Anonyymi
24H2 hidastava vaikutus vaihtelee eri kokoonpanoissa!
ilmeisesti 2-33%
Viimeisimmät Intellin prossut on ongelma Windowsille.
Uusien Nvidian näyttöhjainten kanssa sama juttu. - Anonyymi
Mistä tuo helvetin hörhö keksii noita horinoitaan?
- Anonyymi
Milestäni 20% oli se hidastus.
- Anonyymi
Hidastus oli minimissään 2% mutta enimmillään jopa 36% Jos suljetaan pois ne joissa oli 100% eli ne jotka kaatu!
- Anonyymi
JUMIPÄIVITYSHÄN TOI ON!
- Anonyymi
20% lähempänä totuutta!
- AnonyymiUUSI
24H2 hidastava vaikutus oli JÄRKYTTÄVÄ!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782