todella hyvä muoto...
Sulla on upeat pakarahalihakset
30
707
Vastaukset
- Anonyymi
Kenellä? Sillä toisella vai?
- Anonyymi
Ne onkin tehty arkikäyttöön.
- Anonyymi
Kiitos 😆
- Anonyymi
Okei…
- Anonyymi
Hänellä on hyvät muodot🤍
- Anonyymi
Kiitos🌷
- Anonyymi
sulla on upeet rintalihakset ja sun kädet jaksais kantaa mut vaikka mihin🌷
- Anonyymi
Aa on tullut pullaa syötyä. Pulla perjantaina pitää pyllyn pyöreänä.
- Anonyymi
Hyvät rahamahalihakset!
- Anonyymi
Tuskin on mulle, hänellä pitäisi olla aikamoinen röngenkatse, et olis nähnyt mun pakarat. 😅 Mun on mtös vaikea kuvitella häntä tuijottamassa mun per*että.
- Anonyymi
Voi että ihan per settiä.
- Anonyymi
Ei mulla oo mittää älä kattele suotta
- Anonyymi
Joo, samaa voisin sanoa yhestä lökäpöksystä.
- Anonyymi
Nyt kuule otat sanat takaisin!
- Anonyymi
Sille on syynsä, miksi käytän löysiä vaatteita ja syy on tässä ketjussa nähtävissä. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille on syynsä, miksi käytän löysiä vaatteita ja syy on tässä ketjussa nähtävissä. 🙄
Valitsi klassikon miksipä ei.
- Anonyymi
Eräällä itseäni vanhemmalla, tutulla ihanalla naisella on. On aika ikävä sitä ja koko naista
- Anonyymi
Ai käännetty numero 3? Heh hee
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Se on se tietty pinkeys ja kiinteys ja pieni ikään kuin kuoppa siinä. Ikään kuin olis hymykuopat pakaroiden sivuissa, eiks je?
- Anonyymi
Huh. Kuka hemmetti katsoo näin tarkkaan toisten ruumiinosia...tästä lähin on pitkä villapaita tai villatakki aina päällä....
- Anonyymi
Ohi. Olen lihonut.
- Anonyymi
Boksereissa näkyi paremmin. 🔥
- sivusta nainen- Anonyymi
Tiedät jo siis millaisia alusvaatteitakin käytän
🤣🤣
- Anonyymi
Piip. Aika loppui.
- Anonyymi
Niin, löyhästi perustuen.
- Anonyymi
Mulla on sellaset oudot kuopat perseessä. Siis siinä pakaran alareunassa. 😂
- Anonyymi
Täytyy tutkia tarkemmin
(: - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy tutkia tarkemmin
(:Alastomana ihan pöllön näkönen ne kuopat. ☹️ muutenkin ihme pötikkä tämä minun vartalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alastomana ihan pöllön näkönen ne kuopat. ☹️ muutenkin ihme pötikkä tämä minun vartalo.
Höpöhöpö. Pötikkä tässä on itse kukin
😆
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2134113Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223209Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2591854Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,21191Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381187Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431050Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin86781- 63725
- 176710
- 30707