Nyt menee pitkälle. Lehdistötilaisuus tänään. Jäsenmäärän valehdellaan pysyneen ja valtuutettujen loukkauksia olleen saman verran. Tosiasiassa puoluehallitus puhdisti sääntöjenmukaisesti 600 jäsentä pois puolueen jäsenistä kesäkuussa, jotka ei maksaneet jäsenmaksua. Jäljellä jäi alle 300 koko puolueeseen. Nyt pidetään erotettuja jäsenrekisterissä.
Hjallis kommentoi 21.4.2019 Uusi Suomalaisessa vaaliliittoja olevan äänestäjien sumuttamista ja kieltäisi vaaliliitot puolueiden välillä.
Sitä ennen tammikuussa 2019 Hjallis kertoi järjestämässään media tapahtumassa, että Liike Nytin listoilta eduskuntaan pääsevät toimivat korkeintaan kaksi kautta eduskunnassa säilyttääkseen kosketuksen tavalliseen elämään.
Hesarille 16.8.2024 Hjallis kertoi sulkeneensa rahahanat, eikä jatkossa rajoita enää puoluetta. Yli 800 000 euroa on pumpannut rahaa sisään.
Mitäs tänään. Hjallis kertoo vaaliliitossa, tähtäyksestä eduskuntavaaleihin (itse) ja rahoittavansa puoluetta jatkossakin.
Ja väitteet valtuutetuista muka 12 lähtenyt. Tosiasiassa lähteneitä 49 valitusta valtuutetusta on paljon enemmän. Oulusta, Tampereelta, Kiteellä, Tohmajärvellä, Joensuusta, Kuopiosta, Vantaalta ja ties mistä. Pelkästään Savo-Karjalasta HS:n tietojen mukaan 11. Aluevaltuutetuissa sama homma: valituista 20 on noin puolet lähtenyt. Eikä ole tosiaan tilalle tulleita, vaan monella alueella ei ole yhden yhtä aluevaltuutettua enää.
Miten kohdataan valehdella oikeastaan ihan kaikesta?
Valheita valheita
Anonyymi-ap
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287