Tuleekohan Naomi milloin Tampereelle pitämään istuntoja. Minä menen Yampereelle talviloma viikolla.
naomi mesin
8
260
Vastaukset
- Anonyymi
No meneppä Yampereelle. Onko siellä yamperelaisia savimajoissa?
- Anonyymi
Onko tämä nyt ihan oikea foorumi moista ihmetellä.
Naomin yhteystiedot löytyy googlettamalla ihan varmasti, että jospa soittaisit ja kysyisit häneltä itseltään?
Mä itse olen Facebookissa kaverinsa, ja olen sitä kautta laitellut hänelle ajanvarauksia ja kyselyitä, että koitappa sinäkin.- Anonyymi
Kiitos, tuli tuossa kirjainvirhe niin tietty joku jo tarrasi siihem, et sinä.
- Anonyymi
Itse olen jo varannut häneltä ajan talvilomalleni, menen Sastamalaan. On jo melkein perinne, aina yhtä mahtava kokemus.
Olen joskus käynyt hänen vastaanotollaan Tampereellakin, kannattaa itseltään kysyä, missä ottaa vastaan.- Anonyymi
Miten kysytään itseltä, missä joku ottaa vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kysytään itseltä, missä joku ottaa vastaan?
Missä meinaat sitä kysyä itseöltäsi? Ajattelitko laittaa tänne taas uuden mainosketjun, missä kyselet että onko kenelläkään kokemusta- - -
Vaikka eräs (tiedetään kyllä kuka) sellasta teet ja jo pidempään, niin onko nyt joku muistikatko kun ei tule mieleen? Pinnistä pinnistä, kyllä se vielä muistuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä meinaat sitä kysyä itseöltäsi? Ajattelitko laittaa tänne taas uuden mainosketjun, missä kyselet että onko kenelläkään kokemusta- - -
Vaikka eräs (tiedetään kyllä kuka) sellasta teet ja jo pidempään, niin onko nyt joku muistikatko kun ei tule mieleen? Pinnistä pinnistä, kyllä se vielä muistuu.Juuri niin on, noit joilla ei ittellään ole asiakkaita juuri siksi kun ei ole siihen mitään kykyjä, tekee täällä aloituksia itsestään. että minkälaisia kokemuksia ja mistäköhän löytää ja joka sortin keinoilla koitetaan saada sähköposti osoitteitaan tänne esille. kuvitteleeko että oikeitten näkijöitten tarvisi täällä itseään mainostaa.
- Anonyymi
Itse menen ja itseltäni kysyn että milloin otan vastaan. Ja aina se on tiennyt mitä itselleni on tapahtunut! Varsinainen selvänäkijä siis itsekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä552910340% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2701787Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak561588- 1241576
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai1901539- 3351231
Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö621217- 941210
Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik391115Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu421036