Rumppi haluaa Panavan kanavan.
Nyt pelottaa, jos hää haluaa seuraavaksi Kimolan kanavan.
Kanavat toisille
16
647
Vastaukset 16
- Anonyymi
Ounou,mitäpä jos nahjustunut porkkana ei tyydy panamaan ja kimolaan ja mielii vaan lisää.onko anjalan patosilta vaarassa?loppuuko meiltä taas piimä?
- Anonyymi
hyvin sanottu siinä iltalehden kartassa se oli venäjän alueella eli DMZ vyöhykkeellä
- Anonyymi
Kukahan vihjaisisi Rumpille Saimaan kanavasta?
- Anonyymi
Sitten ottaa haltuun kaikki mattolaiturit ja niille käyttömaksut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ottaa haltuun kaikki mattolaiturit ja niille käyttömaksut.
Tekee mattolaitureista demilitarisoidun vyöhykkeen. Olemme pulassa likaisine mattoinemme.
- Anonyymi
Sit loppuu paskat vitsit kun se vaatii Ahvenanmaata USA;lle.
- Anonyymi
Juu ja jatkuu nämä hyvät vitsit.
- Anonyymi
sdp tuhoaa kouvolan lyökää kepu alas
- Anonyymi
Auttaisiko siihen KPL
- Anonyymi
sika samuel äinikkämaki sdp
- Anonyymi
Annetaan Kimola Rupille.
- Anonyymi
Persut haluaa Ylen kanavat itselleen.
- Anonyymi
Rumppi littää Jaalan Usaan.
- Anonyymi
Antaa mennä vaan. Onks siellä vielä Lyytin baari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa mennä vaan. Onks siellä vielä Lyytin baari?
Tuu kattoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu kattoon.
sikalauma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221040Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46725
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560