Monesti asian todennut, yksikin väitti polttavansa 4 askia(80-savuketta) päivässä, todellisuudessa poltti 2 askia ja yski keuhkojaan pihalle 60-vuotiaana ja nykyään kuollut. Totesin asian, monesti kun vietin aikaa tyypin kanssa ja näitä liiottelijoita on paljon, sen olen huomannut. Samaten liiotellaan vähän kaikkien päihteiden määrien kanssa, mikä ihmisiä vaivaa? 🤔 Se on enempikin noloa kuin jotenkin hienoa.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Itse olen aina kaunistellut alaspäin. Että puoli askia päivässä vaikkei se aski oikein koskaan ole riittänyt. No nyt lakossa 3kk.
- Anonyymi
Toimiihan se noinkin päin, itse havainnut lähinnä päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiihan se noinkin päin, itse havainnut lähinnä päinvastoin.
En minä ainakaan käsi5ä miksi sellaisesta asiasta pitäisi liioitella polttaa minkä polttaa ei siinä pitäisi olla mitäön syytä valehdella kun se ei hyödytä ketään miten joku polttaa . Olisko joku kova mies olevinaan mielestään. Jos sanoo että niin paljon polttaa, ja miksi .kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan käsi5ä miksi sellaisesta asiasta pitäisi liioitella polttaa minkä polttaa ei siinä pitäisi olla mitäön syytä valehdella kun se ei hyödytä ketään miten joku polttaa . Olisko joku kova mies olevinaan mielestään. Jos sanoo että niin paljon polttaa, ja miksi .kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa.
Samaa ihmettelen itsekin.
- Anonyymi
Itse en ole kokeillut tupakkaa ja alkoholia en juo. Pistäkää paremmaksi
- Anonyymi
Luulevat että on sitä kovempi jätkä mitä enemmän pystyy polttamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544