Monesti asian todennut, yksikin väitti polttavansa 4 askia(80-savuketta) päivässä, todellisuudessa poltti 2 askia ja yski keuhkojaan pihalle 60-vuotiaana ja nykyään kuollut. Totesin asian, monesti kun vietin aikaa tyypin kanssa ja näitä liiottelijoita on paljon, sen olen huomannut. Samaten liiotellaan vähän kaikkien päihteiden määrien kanssa, mikä ihmisiä vaivaa? 🤔 Se on enempikin noloa kuin jotenkin hienoa.
Miksi ihmiset valehtelee polttamistaan määristä?
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen aina kaunistellut alaspäin. Että puoli askia päivässä vaikkei se aski oikein koskaan ole riittänyt. No nyt lakossa 3kk.
- Anonyymi
Toimiihan se noinkin päin, itse havainnut lähinnä päinvastoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toimiihan se noinkin päin, itse havainnut lähinnä päinvastoin.
En minä ainakaan käsi5ä miksi sellaisesta asiasta pitäisi liioitella polttaa minkä polttaa ei siinä pitäisi olla mitäön syytä valehdella kun se ei hyödytä ketään miten joku polttaa . Olisko joku kova mies olevinaan mielestään. Jos sanoo että niin paljon polttaa, ja miksi .kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan käsi5ä miksi sellaisesta asiasta pitäisi liioitella polttaa minkä polttaa ei siinä pitäisi olla mitäön syytä valehdella kun se ei hyödytä ketään miten joku polttaa . Olisko joku kova mies olevinaan mielestään. Jos sanoo että niin paljon polttaa, ja miksi .kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa.
Samaa ihmettelen itsekin.
- AnonyymiUUSI
Itse en ole kokeillut tupakkaa ja alkoholia en juo. Pistäkää paremmaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030