Miksi ihmiset valehtelee polttamistaan määristä?

Anonyymi-ap

Monesti asian todennut, yksikin väitti polttavansa 4 askia(80-savuketta) päivässä, todellisuudessa poltti 2 askia ja yski keuhkojaan pihalle 60-vuotiaana ja nykyään kuollut. Totesin asian, monesti kun vietin aikaa tyypin kanssa ja näitä liiottelijoita on paljon, sen olen huomannut. Samaten liiotellaan vähän kaikkien päihteiden määrien kanssa, mikä ihmisiä vaivaa? 🤔 Se on enempikin noloa kuin jotenkin hienoa.

6

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen aina kaunistellut alaspäin. Että puoli askia päivässä vaikkei se aski oikein koskaan ole riittänyt. No nyt lakossa 3kk.

• Anonyymi

Toimiihan se noinkin päin, itse havainnut lähinnä päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimiihan se noinkin päin, itse havainnut lähinnä päinvastoin.

En minä ainakaan käsi5ä miksi sellaisesta asiasta pitäisi liioitella polttaa minkä polttaa ei siinä pitäisi olla mitäön syytä valehdella kun se ei hyödytä ketään miten joku polttaa . Olisko joku kova mies olevinaan mielestään. Jos sanoo että niin paljon polttaa, ja miksi .kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ainakaan käsi5ä miksi sellaisesta asiasta pitäisi liioitella polttaa minkä polttaa ei siinä pitäisi olla mitäön syytä valehdella kun se ei hyödytä ketään miten joku polttaa . Olisko joku kova mies olevinaan mielestään. Jos sanoo että niin paljon polttaa, ja miksi .kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa.

Samaa ihmettelen itsekin.

• Anonyymi

Itse en ole kokeillut tupakkaa ja alkoholia en juo. Pistäkää paremmaksi

• Anonyymi

Luulevat että on sitä kovempi jätkä mitä enemmän pystyy polttamaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77