Ei kannattanut bensan myynti, konkka tuli

Anonyymi-ap

34

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      95E10 hintaan 1,68 €/l onkin huonoa businesta myyjälle.

    • Anonyymi

      Konkka tuli isommaleki Teboilille. Ei edes sijainti Nelostien varressa autttanut.

      • Kolmostien varrelta legendaarinen Koskenkorvan Teboil katosi jo yli kymmenisen vuotta sitten. SEO ja ABC ovat Korvalla .


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Kolmostien varrelta legendaarinen Koskenkorvan Teboil katosi jo yli kymmenisen vuotta sitten. SEO ja ABC ovat Korvalla .

        Kutostien varrelta Luumäen Teboil miehitetään.


    • Anonyymi

      Se on jännä että joku vielä nykyaikana ajelee näille lämpövoimaloilla jotka vain lämmitävät ilmaa.

      • Anonyymi

        Onneksi sähkövatkaimien verotus tulee nousemaan rajusti kohta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sähkövatkaimien verotus tulee nousemaan rajusti kohta...

        Taidat olla saamapuolella näissä raha hommissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla saamapuolella näissä raha hommissa?

        Kela on maksanut elämäni vuosikymmeniä.


    • Anonyymi

      Eiköhän syy ole muu kuin sähköautot kun tuolla seudulla korkeintaan parilla prosentilla on täyssähköauto ja plugaritkin ovat harvinaisia. Tuolla harvemmin edes näkee sähköautoja missään.

      • Anonyymi

        Lisäksi polttoaineasemia on mennyt konkkaan silloin tällöin jo kauan ennen nykyistä sähköautojen yleistymistä. Itse asiassa huoltoasemien väheneminen on alkanut jo muutama kymmenen vuotta sitten eikä sillä ole mitään tekemistä sähköautojen kanssa vaikka aivokuolleet sähköautofanaatikot niin luulevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi polttoaineasemia on mennyt konkkaan silloin tällöin jo kauan ennen nykyistä sähköautojen yleistymistä. Itse asiassa huoltoasemien väheneminen on alkanut jo muutama kymmenen vuotta sitten eikä sillä ole mitään tekemistä sähköautojen kanssa vaikka aivokuolleet sähköautofanaatikot niin luulevat.

        Pakokaasujen vuoksi aivovammautuneet tuprutteluautoilijat pörisyttelevär ruosteisissa rotteloissaan vielä huulia, vaikka bensaa ei ole saanut aikoihin.


      • Anonyymi

        >Tuolla harvemmin edes näkee sähköautoja missään.< Taitaa kertoa lähinnä kirjoittajan ns. asenteesta muutenkin.
        Lapistako niitä eniten löytää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >Tuolla harvemmin edes näkee sähköautoja missään.< Taitaa kertoa lähinnä kirjoittajan ns. asenteesta muutenkin.
        Lapistako niitä eniten löytää...

        Lapista ei meinaa löytää ainakaan bensa-asemaa. Sähköjohtoja sinne on sentään vedetty,


    • Anonyymi

      Vaihdoin jo kaksi vuotta sitten sähköautosta pois. Ei sovi suomeen. Näin on tehnyt myös moni muu

      • Anonyymi

        Ja eihän niitä osaa itse edes korjata kuten vanhaa polttista.


      • Anonyymi

        Haaveilee tankki täynnä 500 euron arvoisella palopommilla savutteleva.

        Kateus saa ihmisen näköjään valehtelemaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilee tankki täynnä 500 euron arvoisella palopommilla savutteleva.

        Kateus saa ihmisen näköjään valehtelemaankin.

        Sähköauton satojen kilojen akuston rahtaamista paikasta toiseen voisi verrata siihen, jos polttiksen perässä retuutettaisiin aina satojen litrojen bensatynnyreitä....tosi nerokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauton satojen kilojen akuston rahtaamista paikasta toiseen voisi verrata siihen, jos polttiksen perässä retuutettaisiin aina satojen litrojen bensatynnyreitä....tosi nerokasta.

        Ei kommenttisi poista kateuttasi ja valehteluasi.

        Kun kerran paino on sinulle onglema, niin suosittelen kulkuvälineeksi maantiepyörää. Ne eivät paina kymmentä kiloakaan.

        Ai niin, uusi Porsche ottaa jarrutustehoa talteen 400 kilowatin teholla. Ei massasta mitään haittaa ole sähköautoilussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kommenttisi poista kateuttasi ja valehteluasi.

        Kun kerran paino on sinulle onglema, niin suosittelen kulkuvälineeksi maantiepyörää. Ne eivät paina kymmentä kiloakaan.

        Ai niin, uusi Porsche ottaa jarrutustehoa talteen 400 kilowatin teholla. Ei massasta mitään haittaa ole sähköautoilussa.

        Valehtelu+
        Etpä osannut kumota faktojani....ketku meni heti muihin asioihin...fillari.

        Kannattaa sitten kiihdytellä Porschea , jotta saa himmaamalla tehoja takaisin....voi vitsi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelu
        Etpä osannut kumota faktojani....ketku meni heti muihin asioihin...fillari.

        Kannattaa sitten kiihdytellä Porschea , jotta saa himmaamalla tehoja takaisin....voi vitsi..

        Valehtelusi oli pääpointti, etkä sinä mitään ole esittänyt. Myönsit samalla olevasi ylipainoinen. Köyhillä on epäterveellinen ruokavalio ja siitä seuraa lihavuus.

        Vai ajelet sinä sellaisella autolla, jotta ei tarvitse edes kiihdyttää. Olet melkoinen leegoinsinöörikin sittten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelusi oli pääpointti, etkä sinä mitään ole esittänyt. Myönsit samalla olevasi ylipainoinen. Köyhillä on epäterveellinen ruokavalio ja siitä seuraa lihavuus.

        Vai ajelet sinä sellaisella autolla, jotta ei tarvitse edes kiihdyttää. Olet melkoinen leegoinsinöörikin sittten.

        Valheesi vaan paranevat. On järjetöntä akun energialla rahdata raskasta akustoa paikasta toiseen. Lue hitaast tuo vertaukseni niin voit käsittää pointin.. ei se niin vaikeaa ole.
        Keksi parempia vertauksia kuin fillari...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi vaan paranevat. On järjetöntä akun energialla rahdata raskasta akustoa paikasta toiseen. Lue hitaast tuo vertaukseni niin voit käsittää pointin.. ei se niin vaikeaa ole.
        Keksi parempia vertauksia kuin fillari...

        Kylläpä aloitit selittelyn suu vaahdossa, kun kärysit valehtelusta. Sinulla köyhällä reppanalla ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan sähköautoa.

        Vai on mielestäsi järkevää rahdata 1000 kilon peltikopperoa paikasta toiseen, kun liikkua voi 10 kiloa painavalla polkupyörälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä aloitit selittelyn suu vaahdossa, kun kärysit valehtelusta. Sinulla köyhällä reppanalla ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan sähköautoa.

        Vai on mielestäsi järkevää rahdata 1000 kilon peltikopperoa paikasta toiseen, kun liikkua voi 10 kiloa painavalla polkupyörälläkin.

        NYT heitit ihanhumppalinjalle , näöjään nostit rasat ilmaan...kun et voi puolustaa patteriautoa....
        Vai on mielestäsi järkevää rahdata 1000 kilon akkukkasaa paikasta toiseen, kun liikkua voi 10 kiloa painavalla polkupyörälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT heitit ihanhumppalinjalle , näöjään nostit rasat ilmaan...kun et voi puolustaa patteriautoa....
        Vai on mielestäsi järkevää rahdata 1000 kilon akkukkasaa paikasta toiseen, kun liikkua voi 10 kiloa painavalla polkupyörälläkin.

        Selitä köyhä valehtelija selitä...


    • Anonyymi

      Missä Teboil, siellä köyhyyttä.

      • Anonyymi

        Kyllä aika moni jättää nykyisin käymättä Teboilin asemalla. Kivenlahden Teboil piti muuttua joksikin muun merkin asemaksi, iso remontti tehtiin ja on edelleen Teboil?


    • Anonyymi

      duudsonikin ajeli sähköautolla kunnes paloi kesken matkan romuksi

    • Anonyymi

      Aloittaja on noita aivopestyjä, varmuudella 4 koronarokotustakin otti ettei kuole vakavaan tautiin 😭😭😭😭

    • Anonyymi

      Tyhmät on aivopesty pelastamaan maapallo jonka ahneet suuryritykset yrittää tuhota rahanhimoissaan.

    • Anonyymi

      Sähköpula ja sitä kautta yleinen sähkönhinnan nousu on kovan luokan uhkatekijä minkä saa täyssähköautojen yleistyessä.

      Niinpä monien mielestä "puhtoisen" sähköautoilun kylkiäisinä jo nyt suunnitellaan rakennettavaksi lisää ydinvoimaloita ja akkumineraalien kaivelu maapallolla on saastaista touhua kaikkine riistohommineen!

      On hölmöä hehkuttaa yhtäkään nykymuotoista ajoneuvo keksintöä kun oikeasti päästöttömiä ei ole keksittykään ja sähkökäyttöinenkään ei kokonaisuutena omaatuntoa kirkasta, jos rehellisiä ollaan.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Joo se putopuhtoinen bensiini lorahtaakin pumppuaseman säiliöön ilman ympäristövaikutuksia ja kaikki rahatkin jäävät Suomeen. Ollaanhan me omavaraisia fossiiliöljyn suhteen. 😆


    • Anonyymi

      "Lapista ei meinaa löytää ainakaan bensa-asemaa. Sähköjohtoja sinne on sentään vedetty,"

      Tulin just Lapista, ei siellä mitään sähkövatkaimia näkynyt.

      • Anonyymi

        Lukutaito?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe