Turun Sanomat
30.5.2010 1.55
Rattijuopot kaahailivat Iisalmessa ja Vaalassa
Moottoripyöräpoliisi ajoi myöhään lauantai-iltana takaa rattijuoppoa myös Utajärven ja Vaalan välillä. Rattijuoppo teki useita ohituksia ja ajoi yli 220 kilometrin tuntivauhtia.
Minun omat Tarkemmat maximit oli navigaatorin perusteella 242 km/h Calibralla.
Todellakin jätätin tämän motoriskouden.Tie oli märkä mutta ei satanut.Painoin mitä Calibrasta oli saavana.Motoscoute ei pysynyt perässä tai ei uskaltanut ajaa.
Silloin mentiin hypyn keikassa.
Vaalassa auto suistui pois tieltä ja kuljettaja pakeni läheiseen metsään.
Liikentenjeen jakajan törmäys. Hän palasi kuitenkin myöhemmin takaisin autolleen ja puhalsi törkeän rattijuopumusrajan ylittävät lukemat.
42-vuotiaan miehen autossa oli kolme talvirengasta ja yksi kesärengas.
Tuolla rengastuksella ei ollut mitäään merkitystä paon pysähtymiseen.Aivan liian suuri tilanne nopeus.
Rattijuopot kaahailivat Iisalmessa ja Vaalassa
Anonyymi-ap
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758