no niin nyt on aikasi vaikutaa eikä taustalla ruiskuttaa. Ala siis astua esiin ja keksi slogan nyt on haku päällään. Aja entisiä ulos ja aloita uudelta pöydältäsi ole siis oman elämäsi Markku. Muutaman hvän tietääisin keitä kannattaisin ja muutaman hyväkkään niistä en sano enempää , tietäjät tietää. Ota ja astu nyt on kiinnostavuuden uusi aika kohta menee painot koneisiin ja uudet mainokset ja julkeat julistukset tullaan näkemään kun kisakausi alkaa
alkaisitko kuntavaaliehokaaksi
16
286
Vastaukset
- Anonyymi
Itse äänestän aina Uskossa olevaa ehdokasta paitsi PERSUjen riveistä koska he palvovat sitä toista herraa luciferia,heidän tekonsa jo osoittavat sen.😇🙏
- Anonyymi
RRRRRRRRR.
- Anonyymi
Mene hoitoon ja kiireellä.
- Anonyymi
RRRR.RRRRRRRR
- Anonyymi
RRRRRRRRRRRR!
- Anonyymi
Idän viisas kommentoi.
- Anonyymi
Persujen VaaliOhjelma on julkaistu. Siitä käytetään lyhennettä PerVo. Tule mukaan raikkaaseen toimintaamme. Rikosrekisteri ei ole pakollinen.
- Anonyymi
Nythä paikkoja auki pääsee valittajat laittaan asiat kuntoon.....ei muuta ku ehdokkaaksi...joka puolueeseen sopii
- Anonyymi
Nyökytystaito vaaditaan ennen kuin pääsee ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Kepuleilla lisäksi tassunantotaito. Muuten on turha haaveilla listoille pääsemisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuleilla lisäksi tassunantotaito. Muuten on turha haaveilla listoille pääsemisestä.
Persuilla näkyy valehtelu olla vaatimuksena vrt. kulttuuritalosta annetut lausunnot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla näkyy valehtelu olla vaatimuksena vrt. kulttuuritalosta annetut lausunnot.
Mitkä lausunnot? Voisitko laittaa linkin?
- Anonyymi
Ehdokkaaksi pääsemiseksi täytyy ymmärtää että vain hiljaa olemalla menee viranhaltijoiden esitykset läpi.
Menee ne muutoinkin läpi mutta valtuuston kokous kestää sitten yli 15 minuuttia. - Anonyymi
millon pääsee puolukkaan
- Anonyymi
kkarainen, 64, sai viime toukokuussa potkut perussuomalaisista. Hän on kaiken jälkeen iloinen siitä, että pääsi pois.
– En ole ollut missään yhteyksissä. Minähän olen perussuomalainen, mutta se puolue ja kansanliike, jossa sai ilmaista mielipiteensä ja joka koostui kaikista kansanryhmistä – sitä ei enää ole. Ei minulla ole mitään tekemistä sellaisen eliittiporukan kanssa, hän sanoo Iltalehdelle.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853